۱۰۵۴۱۸۴
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

پیشکسوت استقلال: جای خالی کریمی پر می‌شود

پیشکسوت آبی‌پوشان گفت: استقلال در این فصل دو بازیکن خود به نام‌های علی کریمی و روزبه چشمی را از دست داده است اما نفرات دیگری که در این تیم حضور دارند، به طور حتم جای خالی آنها را پر خواهند کرد.

خبرگزاری ایرنا: پیشکسوت آبی‌پوشان گفت: استقلال در این فصل دو بازیکن خود به نام‌های علی کریمی و روزبه چشمی را از دست داده است اما نفرات دیگری که در این تیم حضور دارند، به طور حتم جای خالی آنها را پر خواهند کرد.

«گودرز حبیبی» اظهار داشت: یکی از مشکلات استقلال این است که زمین تمرین مناسب در اختیار ندارد و باید این مشکل برطرف شود. به طور حتم زمین نامناسب می‌تواند احتمال مصدومیت بازیکنان را افزایش دهد.

وی افزود: تیمی که می‌خواهد در لیگ برتر مدعی قهرمانی باشد باید تمامی امکانات لازم را در اختیار داشته باشد. این شرایط تمرینی برای استقلال مناسب نیست.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در این فصل دو بازیکن خود به نام‌های علی کریمی و روزبه چشمی را از دست داده است اما نفرات دیگری که در این تیم حضور دارند به طور حتم جای خالی جدا شده‌ها را پر خواهند کرد.

حبیبی تصریح کرد: استقلال هیچ وقت متکی به بازیکن نبوده و نخواهد بود و هواداران استقلال نباید نگران جدایی چند بازیکن باشند. استقلال از این جدایی‌ها در تاریخ پر افتخار خود زیاد دیده است.

وی تاکید کرد: محمد نادری فوتبالیست توانمندی است و به طور حتم می‌تواند به استقلال کمک زیادی کند. او از حالا بازیکن استقلال است و باید مورد حمایت هواداران قرار بگیرد.

بازیکن اسبق استقلال افزود: محمود فکری شرایط استقلال را به خوبی می‌شناسد و می‌داند انتظارات هواداران از او چیست؟ مردم توقع دارند او استقلال را به آن جایگاهی که شایسته نام بزرگش است برساند.

وی در پایان گفت:در حال حاضر مهم‌ترین خبری که می‌خواهیم از استقلال بشنویم، باز شدن پنجره نقل و انتقالات این تیم است تا استرس و نگرانی هواداران برطرف شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای حبیبی سلام آقای حبیبی کمک کنید نگذارید استقلال را نابود کنند عده ای میخواهند استقلالی وجود نداشته باشد مثل پاس رآهن دارایی کشاورز

    • علی

      خواهشا پیام منو درج کنید.کمک به استقلال کمک به فوتبال ایران است باورکنید این حرف رو

    • بدون نام

      سلام نمی دانم چراحبیبی ها فراموش شده اند که آنها هم استقلال را فراموش کرده اند

    • بدون نام

      اقای حبیبی روزت بخیر.....تاحالا کجابودی؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج