۱۰۵۴۲۲۰
۱۳ نظر
۵۰۰۷
۱۳ نظر
۵۰۰۷
پ

سرنوشت سرخپوشانی که استقلال را انتخاب کردند

محمد نادری ششمین بازیکنی است که پس از برتن کردن پیراهن پرسپولیس و ترک این تیم مستقیما راهی استقلال می‌شود.

خبرگزاری ایلنا: محمد نادری ششمین بازیکنی است که پس از برتن کردن پیراهن پرسپولیس و ترک این تیم مستقیما راهی استقلال می‌شود.

آخرین روز هفته گذشته فوتبال ایران با یکی از انتقالات فراموش نشدنی رو به رو شد. محمد نادری، مدافع فصل گذشته تیم پرسپولیس با کسب رضایت از تیم کورتریک بلژیک با عقد قراردادی رسمی به تیم استقلال تهران ملحق شد. نادری بدین ترتیب به پرسروصداترین انتقال پیش از شروع لیگ بیستم تبدیل شد و همچنین ششمین بازیکنی است که پس از ترک پرسپولیس مستقیما به جمع آبی پوشان تهرانی ملحق می‌شود؛ نادری در مسیری قدم گذاشته که پیش از تو پنج بازیکن آن را تجربه کرده بودند. سرنوشت آن بازیکنان چطور رقم خورد؟

علی انصاریان

تقریبا همزمان با انتقال علیرضا نیکبخت واحدی به پرسپولیس، علی انصاریان که دیگر جایی در جمع سرخپوشان نداشت، مسیر برعکس را طی کرد و راهی استقلال شد تا در لیگ ششم شاگرد صمد مرفاوی شود. انصاریان در ۲۳ بازی چهار گل برای آبی‌ها به ثمر رساند ولی فقط یک سال در استقلال دوام آورد و سپس از این تیم جدا شد و به استیل آذین پیوست. او که در پرسپولیس سه برد، شش مساوی و سه باخت در دربی را تجربه کرده و یک گل هم در دربی برگزار شده در شهر تبریز از روی نقطه پنالتی به استقلال زده بود، در دربی رفت لیگ ششم با استقلال با نتیجه دو بر یک به تیم مصطفی دنیزلی باخت و بازی برگشت هم یک بر یک مساوی شد.

هوار ملامحمد

هوار ملا محمد هافبک چپ پای عراقی یکی از بازیکنان پرسپولیس در لیگ نهم بود و ۲ بار با لباس این تیم در دربی پایتخت به میدان رفت. او در ادامه به اربیل پیوست ولی برای این تیم بازی نکرد و در ابتدای لیگ دهم به استقلال پیوست تا به اولین بازیکن خارجی تبدیل شود که به طور مستقیم از یکی از ۲ تیم پر طرفدار پایتخت راهی تیم رقیب شده است. هوار در ۱۷ بازی لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا برای استقلال به میدان رفت و چهار گل به ثمر رساند.

محمد قاضی

حضور محمد قاضی در پرسپولیس لیگ دوازدهم با کریم انصاری‌فرد در این تیم همزمان شده بود و به همین خاطر به مهاجم اسبق ذوب آهن کمتر بازی می‌رسید. بنابراین او پایان لیگ تصمیم گرفت تا در دیگر تیم محبوب پایتخت به فوتبال خود ادامه دهد. او تا نیم فصل اول لیگ چهاردهم در استقلال بود و در ۶۰ بازی ۱۶ گل برای آبی‌ها به ثمر رساند.

محمدحسین کنعانی زادگان

محمدحسین کنعانی زادگان مدافع حال حاضر پرسپولیس، پس از گذراندن خدمت سربازی در حال بازگشت به جمع سرخپوشان بود ولی پیشنهادی خوب از استقلال باعث شد تا او به این تیم بپیوندد. با این حال او در این تیم موفق نبود و پس از دوبازی رباط پاره کرد و در ادامه هم نامش از لیست استقلال خارج شد تا در زمان حضور در استقلال، هیچ گاه در دربی روبروی پرسپولیس قرار نگیرد.

گادوین منشا

گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس که از لیگ هفدهم به این تیم پیوسته بود، پس از اینکه در لیست مازاد برانکو ایوانکوویچ قرار گرفت، در پایان نیم فصل اول لیگ هجدهم از این تیم جدا شد و به استقلال پیوست تا پس از هوار دومین خارجی باشد که به طور مستقیم بین دو تیم ترانسفر می‌شود. منشا در ۱۴ بازی لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا برای استقلال به میدان رفت ولی تنها یک بار موفق به گلزنی شد تا انتقال او به جمع آبی پوشان بی اثر باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • الیاس

      البته ببخشید که مهدی هاشمی نسب یاد رفت

    • بدون نام

      سیر نمیشی عجیبه

    • بدون نام

      هر که پرسپولیس رو رها کرد و به کیسه پیوست سرنوشت خوبی نداشته

    • پدرام

      هاشمی نسب،مصطفوی،فتح آبادی و‌..پس چی؟

    • بدون نام

      نادری اشتباه کرد

    • سید مهدی

      هاشمی نسب یادت رفت

    • بدون نام

      ازهاشمی نسب چرا اسمی نبردید او درهردوتیم بازی کرد وددربی هم بود یادتان رفت که دردربی به مرسپولیس گل زد وبیهوش شد .!!!!

    • امیر

      فکر کنم نویسنده دلش با هاشمی نسب صاف نشده هنوز

    • محمود ازاد

      سلام پس هاشمی نصب چرا نگفتین؟؟؟

    • عباس از دره شهر

      پس مهدی هاشمی نسب سر طلایی نگفتی که دروازه لنگ باز کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخ دمت گرم

      • بدون نام

        بیچاره های کیسه تاول تون خوب شدنی نیست خودتون روبااین چیزای کوچیک دلخوش کنید بیشترازاینم نمیشه ازتون توقع داشت چون برای سلامتی ورزش میکنید

    • بدون نام

      نادری بد سوزونده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج