۱۰۵۴۴۶۴
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

مذاکره در برج نیاوران؛ یک انتقال جنجالی

وقتی محمدحسین میثاقی مجری برنامه برتر در این برنامه که دوشنبه شب پخش شد، از محمود فکری در خصوص جذب محسن مسلمان سئوال کرد کمتر کسی فکر می‌کرد سرمربی استقلال پاسخ مبهمی ارائه دهد، اما او با این ابهام نشان داد بی‌میل نیست یک پرسپولیسی دیگر را به جمع آبی پوشان اضافه کند.

روزنامه خراسان: وقتی محمدحسین میثاقی مجری برنامه برتر در این برنامه که دوشنبه شب پخش شد، از محمود فکری در خصوص جذب محسن مسلمان سئوال کرد کمتر کسی فکر می‌کرد سرمربی استقلال پاسخ مبهمی ارائه دهد اما او با این ابهام نشان داد بی‌میل نیست یک پرسپولیسی دیگر را به جمع آبی پوشان اضافه کند.

پیش از این محمد نادری در انتقال غافل‌گیرکننده برای فصل جاری به استقلال پیوسته بود. محسن مسلمان هافبک فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان از این تیم جدا شده و هنوز مقصد بعدی خود را مشخص نکرده است. محسن مسلمان که بعد از جدایی از پرسپولیس هرگز نتوانسته درخشش روزهای خوبش با پیراهن سرخ را تکرار کند این روزها یک پیشنهاد جذاب دیگر هم دارد. سیدمهدی رحمتی سرمربی فعلی شهر خودرو که با این بازیکن دوستی قدیمی دارد چند روز پیش احتمال جذب محسن مسلمان برای تیمش را رد نکرد اما آن چه مشخص است بازیکن نیمکت‌نشین سپاهان در فصل قبل حداقل روی صفحات روزنامه‌ها با دو پیشنهاد جذاب روبه رو شده است که ابهامات این دو پیشنهاد را بیشتر کرده است.

گفته می‌شود این بازیکن مدنظر باشگاه استقلال قرار گرفته است؛ موضوعی که محمود فکری سرمربی استقلال به آن به صورت دو پهلو پاسخ داد. فکری در پاسخ به این سئوال که آیا مسلمان در لیست شما قرار دارد؟ گفت: «هنوز نه اما می‌توانیم فکر کنیم که آیا مسلمان می‌تواند به ما کمک کند یا خیر.» سرمربی استقلال درباره اینکه دو پهلو به این سئوال پاسخ داده است، به خنده اکتفا کرد. اگر این انتقال رخ دهد دومین انتقال جنجالی فصل اتفاق خواهد افتاد. پیش از این محمد نادری بازیکن فصل پیش پرسپولیس در نقل و انتقالات این فصل راهی استقلال شد.

موضوع انتقال مسلمان به استقلال درحالی عنوان شده که یکی از سایت‌ها خبر داد محسن مسلمان مذاکراتی برای پیوستن به یک تیم لیگ برتری پایتخت انجام داده، اما این سایت نامی از هویت این تیم برتری افشا نکرد. گویا قبل از اظهارات محمود فکری در برنامه فوتبال برتر، محسن مسلمان در لابی برجی در فرمانیه که محل زندگی‌اش است با یکی از مسئولان یک باشگاه معروف به نمایندگی از این تیم جلسه‌ای برگزار کرده تا درباره انتقال این بازیکن به این باشگاه معروف و پرطرفدار صحبت شود! در ادامه باید دید نماینده باشگاه استقلال با مسلمان مذاکره کرده و یا اینکه نماینده تیم دیگری بوده که قصد جذب این بازیکن را دارد. آینده پاسخ این ابهام را روشن خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چی میشه محسن رو بگیرین برای تقویت تیم

      پاسخ ها

      • ۶تایی کیسه فساد اس دق لال

        کیسه در خواب بیند پنبه دانه

    • واقعیت!

      این کیسه ها هم میگن لنگ لنگ لنگ! ولی از پوسیده های لنگ هم برای ترمیم تیمشون دست بر نمی دارن! واقعا قضیه لنگ پرستی کیسه عجیب نیست!!!!

      پاسخ ها

      • ۶تایی کیسه فساد اس دق لال

        آقای واقعیت کیسه کش لطفا نظر نده

      • کیسه پاره

        اینا که با بازیکنای خودشون نمیتونن قهرمان بشن به دست و پای پرسپولیسیاافتادن بلکه فرجی بشه

      • دیاباته

        سوزش نادری

    • ۶تایی کیسه فساد اس دق لال

      مسلمان میاد پرسپولیس بجای بشار

    • سرخ دلان کیسه تنان

      بابا این استفراغ مگه نمیگه پرسپولیس بازمین وهوا وداوری قهرمان شده قهرمانی ماررو زیرسوال میبره پس چی شد یابه قدرت پرسپولیس ایمان داره که بازیکن جذب میکنه یا همچنان تو ابلحی خودشون باقی موندن

    • مرگ بر بابا مسعود لنگی

      این سوزش از چیست؟؟؟آماده باشید برا خرید قالب یخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج