۱۰۵۴۵۵۵
۱۱۵ نظر
۵۰۰۸
۱۱۵ نظر
۵۰۰۸
پ

روحانی: برای ما مهم نیست چه کسی در آمریکا انتخاب می‌شود

رئیس جمهور با اشاره به انتخابات آمریکا،گفت: برای ما مهم نیست چه کسی انتخاب می شود.

خبرگزاری مهر: رئیس جمهور با اشاره به انتخابات آمریکا،گفت: برای ما مهم نیست چه کسی انتخاب می شود.
روحانی: برای ما مهم نیست چه کسی در آمریکا انتخاب می‌شود
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز (چهارشنبه) در جلسه هیئت دولت اظهار کرد: اساس حکومت پیامبر طبق آنچه قرآن بیان می‌کند بر مبنای اخلاق، نرم خویی، مهربانی با مردم، تواضع و حتی دعا برای افراد امتش که دچار اشکال و خطا و گناه بودند و همچنین مشورت با مردم است.
وی افزود: این اصول پیامبر در زمینه حکومت است. خداوند اساس جاذبه پیامبر اسلام را اخلاق نیکوی او می‌داند. آنهایی که نسبت به پیامبر (ص) جملات ناصحیح به کار می‌برند، با اخلاق، شیوه و سیره رسول گرامی اسلام آشنا نیستند. امروز حوادث عجیب و غریبی می‌بینیم؛ حمله به عبادتگاه، حمله به یک مدرسه و حمله به یک دانشگاه. این حوادث با ادعای این است که این‌ها می‌خواهند حامی اسلام و پیامبر باشند، همه اینها دروغ می‌گویند چراکه شیوه پیامبر این چنین نیست. آنهایی که اهانت کردند هم کار نادرستی کردند و کار غلطی را انجام دادند.
رئیس‌جمهور در ادامه با اشاره به برنامه ریزی دولت برای تأمین کالاهای اساسی مردم، تاکید کرد: مردم مطمئن باشند که کالاهای ضروری و دارو در اختیار مردم خواهند بود. در همین هفته‌ای که گذشت، واردات ما نسبت به هفته قبل ۳۸ درصد افزایش پیدا کرد، این نشان می‌دهد که روند در این ماه‌های اخیر هم در واردات کالا و هم در صادرات افزایش داشته است.
روحانی گفت: ما در هفته گذشته ۱۴ درصد افزایش صادرات داشته‌ایم، بنابراین روند، روند رو به رشد است. ما در طول هفته‌های گذشته بحث‌هایی که در رابطه با اقتصاد کشور کردیم تصمیمات مهمی را برای ۹ ماهه پایانی دولت دوازدهم گرفتیم. این دولت ۹ ماه دیگر بار مسئولیت را بر دوش دارد و بر مبنای این ۹ ماهه هم ما برنامه‌ریزی کردیم، البته برخی از برنامه‌ها بلندمدت است و مربوط به سال بعد می‌شود و برخی از اقدامات نیز محدودتر است.
وی تاکید کرد: هماهنگی‌های لازم بین بانک مرکزی، وزارت صمت، وزارت کشاورزی وزارت و اقتصاد در این جلسات به وجود آمد و مصوبه آن دیروز ابلاغ شد، هم نسبت به شیوه و استفاده ارز. اینکه برای صادرات از چه ارزهایی استفاده کنیم. از چه ارزهایی می‌توانیم استفاده کنیم. برای ترخیص کالا از گمرک تصمیماتی اتخاذ شد و اجرای آن از دیروز شروع شده است و باید دنبال کنیم.
رئیس‌جمهور افزود: تصمیمات اقتصادی ما از چند هفته گذشته بدون توجه به اینکه در آمریکا چه می‌گذرد و چه کسی انتخاب می‌شود اتخاذ شده است. ۳، ۴ هفته پیش و به خصوص هفته قبل، مبنای ما بر مبنای تولید داخلی و صادرات کشور بوده است. برای ما مهم نیست که در آمریکا چه می‌گذرد و چه کسی انتخاب می‌شود. آنها به هر حال انتخابات‌شان از جهات مختلف عبرت آمیز بود.
روحانی گفت: برای ما فرد و حزب مهم نیست بلکه برای ما شیوه‌ای که در دولت بعد اتخاذ می‌شود اهمیت دارد. آنچه ما می‌خواهیم این است که آمریکا به قانون برگردد، برگردد به تمام معاهدات بین المللی و چند جانبه. آنچه برای ما مهم است اینکه آمریکا برای احترام به ملت ایران برگردد. ما می‌خواهیم به جای تحریم، احترام باشد. اگر جای تحریم، احترام آمد شرایط ما فرق می‌کند. اگر آمد به جای تهدید، تکریم و احترام ملت را پیشه کرد، دیگر شرایط فرق می‌کند.
وی افزود: اگر به جای عهدشکنی، پیمان شکنی و قانون شکنی اجرای قانون و تعهدات بود آن زمان شرایط فرق می‌کند. برای ما اصول، شیوه و سیاست مهم است و فرد و حزب اهمیتی ندارد. ما بر فرض اینکه آمریکا به یک شیوه درست برنگردد، برنامه ریزی کردیم. اگر تنبیه شدند و عبرت گرفتند و فهمیدند در طول این سه سال و اندی که فشار آوردند تأثیری نداشته است و باید راه دیگری را انتخابات کنند که چه بهتر، اما اگر به این تصمیم نرسند، تصمیمات ما بر مبنای این بود که اگر شرایط سخت بود کشور چگونه اداره شود و جلو برود.
رئیس‌جمهور ادامه داد: ما فضاهای خوبی برای صادرات داریم. ما بحث‌هایی که در ستاد اقتصادی دولت داشتیم، یک مبنایش افزایش صادرات بود، اینکه چه کنیم صادرات افزایش یابد. این یکی از مبانی ما بود. اینکه چه کار بکنیم کالای اساسی راحت تر به دست ما برسد، اینکه چه کار بکنیم که به جای اینکه گرفتار گردش‌های بانکی و مالی بشویم کار با تهاتر صورت بگیرد. چه کار بکنیم که جنس به جای اینکه وارد گمرک می‌شود و بعد تصمیم بگیریم، از همان لحظه‌ای که جنس خریداری می‌شود و قبل از اینکه روی کشتی برود راجع به آن تصمیم بگیریم.
روحانی گفت: تمام تصمیماتی که برای سامانه جامع تجارت اتخاذ کردیم و باید اجرایی و عملیاتی شود برای این است که همه چیز به روز و روشن باشد و ما بتوانیم کار را پیش ببریم.
وی ادامه داد: آنچه در این یکی دو ماه اخیر مردم با مشکلات مواجه شدند، بخشی از آن مربوط به ماه‌های اولیه امسال می‌شود که به خاطر کرونا صادرات ما دچار وقفه و مشکلات شد اما امروز این مشکلات رفع شده و روال عادی پیدا کرده است. ما در صادرات و واردات رشد خواهیم داشت و مشکلات مردم کمتر می‌شود.
رئیس‌جمهور تاکید کرد: البته وزارتخانه‌های مربوطه باید همه توان خود را به کار بگیرند. من خوشحالم که دیروز وزارت صمت، وزارت کشاورزی و بقیه دستگاه‌ها و گمرک به سخنان مقام معظم رهبری توجه جدی کردند و امروز هم در دولت مطرح شد. همانطور که ایشان این نکته به حق را تاکید کردند، گرانی و قیمت برخی از کالاها ناموجه، نادرست و ناصحیح است و باید راه حل برای آن پیدا شود.
روحانی با بیان اینکه دلایل گرانی اجناس باید بررسی و حل شود، افزود: ما دو هدف را دنبال می کنیم. نخست وفور کالا در جامعه و دیگری قیمت منصفانه که نسبت به اولی موفق بوده ایم. از سال ۹۷ که جنگ اقتصادی شروع شد ما در تامین کالا موفق بودیم اما آن کاری که باید روی آن سرمایه گذاری کنیم و برای مردم مهم است متعادل بودن قیمت هاست.
وی همچنین با اشاره به درگیری ها در منطقه قره باغ، گفت: دو همسایه ما از مهر ماه دچار یک درگیری نظامی هستند که وزارت خارجه در این زمینه فعال بوده است همچنین نیروهای مسلح با حواس جمع بر امنیت مرزها نظارت دارند و برنامه ریزی خوبی را در این خصوص داشته اند.
رئیس شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: امنیت مرزها برای ما بسیار اهمیت دارد ولی می خواهیم به هیچ عنوان تروریست ها در نزدیکی مرزهای ما حضور نداشته باشند و مرزهای جغرافیایی تغییر نکند.
روحانی افزود: حفظ تمامیت ارضی حق آذربایجان و ملت های منطقه است اما ما می خواهیم این خواست از طریق غیرنظامی دنبال شود. نظرات ایران به دو طرف گفته شده و وزارت خارجه طرح بسیار مناسبی را برای پایان درگیری و صلح در منطقه قره باغ تهیه کرده است که امیدواریم این طرح ها به موفقیت برسد.
وی با اشاره به مراسم افتتاح طرح های حوزه آب در روز پنجشنبه، گفت: فردا طرح های افتتاحی ما با هفته های گذشته متفاوت است، با افتتاح های فردا کشور وارد استفاده از فناوری های جدیدی می شود و از این طریق به تامین آب شیرین برای مناطقی که خشکسالی ها در آنجا تاثیر بیشتری دارد دست می یابیم.
رئیس‌جمهور اظهار داشت: در واقع ما می خواهیم فناوری نمک زدایی از آب را به صورت گسترده در کشور استفاده کنیم و آنجاهایی که نیازمند آب هستند با استفاده از این فناوری به تامین آب بپردازند.
روحانی ادامه داد: وزارت نیرو مطالعات لازم را برای ۱۷ استان در فلات مرکزی ایران و مناطق ساحلی خلیج فارس و دریای عمان انجام داده است. برخی از این استان ها نیازمند تامین آب حتی آب شور برای پرورش آبزیان و مصارفی اینگونه هستند و برخی دیگر از استان ها نیازمند آب نمک زدایی شده هستند تا آب مناسب در اختیار آنها قرار بگیرد.
وی با اعلام اینکه فردا اولین مرحله این طرح آغاز می شود و آن رساندن آب به استان کرمان است، تاکید کرد: با اجرای این طرح از فردا خلیج فارس به کرمان متصل می شود و ان شا الله در مراحل بعد به استان یزد و استان های دیگر متصل می شود.
رئیس جمهور گفت: طرح فردا مربوط به طرح تامین آب ۴۵۰ میلیون متر مکعب آب شور که به ۱۵۰ میلیون متر مکعب آب شیرین تبدیل می شود است. البته فردا فاز اول این طرح ایجاد می شود که طی آن ۷۰ میلیون متر مکعب آب شیرین تامین می شود تا دو استان هرمزگان و کرمان از این آب شیرین شده بهره مند شوند. امیدواریم با سرمایه گذاری و از طرق مختلف معضل تامین آب در کشور را حل کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس بیخود کردید چند ماه مملکت رو به حال خودش رها کردید فقط بخاطر نتیجه انتخابات آمریکا.
      مگه مردم مسخره شماها هستن؟؟

      پاسخ ها

      • ایرانیان خردورز

        ما هم مثل رئیس جمهور عزیزمان برایمان مهم نیست چه کسی در انتخابات ایران پیروز میشود !

      • بدون نام

        تو برای بایدن نذر هم کردی ولی خدا میخواد ترامپ بشه

      • انسانم آرزوست

        چنان خرابکاری نکردن که با در اومدن هیچکدومشون جمع بشه راست میگه بیچاره !

      • بدون نام

        قشنگ معلونه مهم نیست
        همه چی ارومه ما چقدر خوشحالیم

      • hasti

        سلام. واقعا همین طوره . ...

      • علی ایرانی

        دقیقا

      • بدون نام

        فکر کرده مردم احمقن

      • بدون نام

        دروغ در روز روشن

      • بدون نام

        حالا شما چرا خودتونو ناراحت میکنید

      • بدون نام

        معلومه مهم نیست

    • بدون نام

      آره قشنگ معلومه چقدر برای ما مهم نیست ! کی می خواهیم از قپی اومدن دست برداریم معلوم نیست

    • بدون نام

      از شاخص بورس، معلومه!

    • علی حقانی

      شما هیچی برات مهم نیست، آقا

    • بدون نام

      تو دیگه چرا دروغ میگی ...

      پاسخ ها

      • پ

        واقعا انتظار داری اینا حرف راست بزنن؟

      • بدون نام

        این کی راست گفته که حالا دروغ بگه

    • بدون نام

      دستتون تو جیبه مردمه شکمتون سیره بچهاتون تو آمریکا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایول چیزهای به این مهمی دارن دیگه بقیه مهم نیست

    • بدون نام

      وای گوشهای ما چقدر دراز شده

    • بدون نام

      ببینیم کی تلفن نمیزنه.

    • بدون نام

      باباچرا دارید دورغ میگید شما منتظر پیروزی بایدن بودید خداروشکر نشد

    • بدون نام

      ولی معلومه خیلی استرس داری ها حسن

    • داود

      ... تو گفتی و ماهم باور کردیم

    • اعلایی

      برا شما مهم نیست چون که همه بدبختی ا را میندازید رو دوش مردم

    • مسی

      خداوکیلی رئیس جمهور اونا رو ببین رئیس جمهور مارو ببین، الان شروع میکنه روضه خوندن

    • س س

      چرا این حرف دوروز پیش نگفتی

    • بدون نام

      جون عمت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یکی بگه مگه مجبوری حرف بزنی تا مردم حرف بزنن
        اصلا لازم نی تو درباره امریکا نظر بدی که مهم هست یا نیست
        برو سر ک تو یه کاری تا ما حداقل وانمود کنیم برات مهم نیست

    • بدون نام

      خخخخخخخخ

    • بدون نام

      بابا تو ديگه کی هستی خداوکیلی خجالت نميکشين این همه دروغ ميگين

    • بدون نام

      بله برای شما معلومه مهم نیست ولی برای مردم مهمه از دست شما نجات پیدا کنند

      پاسخ ها

      • ببر

        دلار ۵۰ کسی نبود

      • بدون نام

        درود

    • بدون نام

      تو که راست میگی.

    • غم نان

      بله
      کاملا مشخصه که مهم نیست
      مملکت رو هواست
      حسن کلید

    • رسول

      برای ما مردم گرسنه بسیارمهم هست

    • ابوالفضل

      آحاد ملت میدانند آگاهند میبینند شما مسئولین دروغ میگویید و خواهید گفت.

    • بدون نام

      سگ زرد برادر شغاله هر دو مثل هم هستن دشمن ایران وایرانی چه فرقی می کنه کی برنده بشه .در وضع مردم هیچ تغییری به وجود نمیاد تا این مسئولین بی مسئولیت هستن هیچ اتفاق خوبی نمی افته .چرا چشم به انتخابات دشمن داریم . ....

    • بدون نام

      چی بگم بهت رونبست که سنگ پا قزوینه

    • بدون نام

      این‌چی‌میگه‌

    • بدون نام

      اره تو گفتی ما هم باور کردیم
      برم تیوب بخرم سوار تیوب بشم دل به دریا بزنم از هیچی بهتره

    • آرام

      امروز که فهمیده بایدن رای نمیاره میگه برای ما مهم نیست.

    • ح

      منظورش چه قانونیه؟

    • بدون نام

      واسه مردم ایران خیلی زیاد مهم بود

    • خسروشاهی

      خیله خب تکلیفت مشخص شد.دیگه وقتشه تمرکزت داخل باشه

    • ایرانی

      حالا که نتیجه معلوم شد داری میگی.

    • بدون نام

      ولی برای ما مهمه چون زندگی ما در خطده

    • س.ف

      برامنم مهم نیست

    • بدون نام

      درود بر رئیس جمهور با تدبیر خودمان، خدا حفظش کنه.

    • بدون نام

      معلومه برات مهم نیست، من مستمری بگیربا2200 مستاجر بازداشتن نوه وداماد وعروس برام مهمه، باید خجالت بکشم، چجوری زندگی کنم،

    • بدون نام

      معلومه واسه شما مهم نیس مردم از داخل ازدست دولت ومجلس میکشن شما مردمو به روز سیاه کشوندی

    • بدون نام

      الکی خود را به کوچه علی چپ نزنید ...

    • شیراز

      حسن کلید خیالت راحت باشه ترامپ قمارباز دوباره رای میاره..

    • شیراز

      حسن کلید خیالت راحت باشه ترامپ قمارباز دوباره رای میاره..

    • بدون نام

      ما هم باورمان شد

    • بدون نام

      بچه ام میدونه حرفات دروغ محضه

    • بدون نام

      بنده بعنوان خانواده شهید وجان باز ،وآزاده ازشما خواهش میکنم به حرمت آن لباس پیامبر که تن شما است دروغ حرف نزنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لباس پیامبر؟!!!!

    • حمیدتاجی دهقی

      تجربه ثابت کرده وقتی چیزی برای شما مهم نیست برعکس خیلی هم مهم است

    • بدون نام

      سه ماهه منتظرش هستید خیلی راس میگی تو که هر چه بگی برعکسش درسته

    • بدون نام

      ما که از خدامونه ترامپ قبول بشه

    • سلام

      کاشکی فرق نداشتنش از عمق قلبتون بود، ولی صادقانه خیلی تفاوت داره .

    • بدون نام

      خدایی یک بار که شده راستشو بگو

    • بدون نام

      چون در هر دو صورت پاره ایم

    • بدون نام

      دروغ میگی

    • بدون نام

      برای شما ها مهمه اتفاقأ چون بچه های شما مسوولان مقیم آمریکا هستن

    • بدون نام

      ... هنوز هیچی نشده دلار رفته بالا

    • مسعود

      کاملا از پوشش خبری در تلوزیون و سایت های خبری مشخصه که براتون مهم‌ نیست.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره والا چند روزه دیگه حرفی از کرونا نیست همه فکرشون شده انتخابات بعد هم میگن مهم نیست

    • بی نام

      زنده باد جناب اقای روحانی

    • بدون نام

      اره معلومه که اصلا برامون مهم نیست خخخخخ

    • بدون نام

      مردم ایران‌ دست به دعا ترامپ‌ بشه

    • بدون نام

      خدایا زودتر به ۱۴۰۰برسیم

    • بدون نام

      خدایا نجاتمون بده

    • بدون نام

      عاقلان دانند و بس۰؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      بقول ترانه هایده
      من خودم رفتنی ام
      اقای روحانی حواست باشه

    • بدون نام

      کاملا مشخصه

    • امین

      اره مهم نیست مملکت تعطیل شده وتمام فکر وذکر تان همه انتخابات امریکاست ونفس کشیدن هم به امریکا ربط پیدا کرده

    • بدون نام

      اره ازت معلوم اصلان مهم نیست خخخخخ

    • بدون نام

      برای مردم ایران هم فرقی نمی کند .
      هر کس بیاید قدمش خیر باشد .
      خیر چیست .
      تحریم حذف شود بهتر هست .
      خیر .
      تحریم باعث شکوفایی خواهد شد .
      اگر به کشاورزان ودامدارآن اهمیت بدهیم .
      و جوانان را سرمایه مهم کشور در نظر بگیریم .
      نتیجه ترامپ به مراتب بهتر خواهد بود .
      پیشاپیش تبریک عرض می کنیم .

    • بدون نام

      همه چی رو گرون کردین ،،برنج نون بنزین گوشت مرغ ماهی کره میوه گوجه کیلویی ۱۸ ۰۰۰تومن روغن که دیگه نیست تو بازار مسکن پوشاک ،،خلاصه .... بهت تبریک میگم

    • بدون نام

      حضرت.عالی.چکار.کردی.که.فرقی.کند.این.ما.بدبخت.بیجارها.باید.بسوزیم.بخداخسته.شدیم.انقدر.چشمان.به.دیگران.ما.باید.ازدخل.درست.شویم.

    • بدون نام

      برای تو دقیقا چی مهمه

    • بدون نام

      پس خودتان کاری کنید‌به امید چه هستید

    • soltan

      توکه راست میگی
      اصلا برات مهم نیست

      ترامپ 4 ساله که نذاشته کاری بکنی
      امید داشتی که بایدن بیاد
      هههه
      شتر در خواب بیند پنبه دانه

    • پرسپولیس

      بزرگترین اشتباه زندگیم رای دادن به تو بود

    • بدون نام

      تا خبر برنده شدن بایدن میاد دلار قیمتش کاهش پیدا میکنه امروز که معلوم شد قراره ترامپ انتخاب بشه باز قیمت همه چی مخصوصا دلار افزایش پیدا کرده بعد میگین مهم نیست؟؟!!!

    • ن ی م ا

      جناب روحانی برای شما که قطعا مهم نیست چون دیگه داری تشریف تو می بری، اما برای جانشین بعدی حتما مهم هستش چون اخبار انتخابات آمریکا بشدت داره تو ایران رصد میشه

    • رضا راد

      نمیدونم چرا خوشحالم

    • من نبودم دسم بود

      سرگرم کردن مردم رازهای سیاست کشورداری است

    • بدون نام

      جوجه ها را آخر پاییز میشمارند ...

    • بدون نام

      تو چی برات مهمه ؟؟؟؟؟؟

    • سعید

      خرج که از کیسه میهمان بود، حاتم طایی شدن آسان بود....صدرصد واسه شما مهم نیست....

    • بدون نام

      غذا خوردن رییس جمهور امریکا نه تنها برای ما بلکه برای دنیا تاثیر گزاره اونا ابرقدرت هستن تو همه چیز علم و دانش فضا هرچیزی که فکرش رو بکنید

    • بدون نام

      ای.شیخ توکه راست میگویی
      ههههههه
      ...
      خوب معلومه

    • بدون نام

      دروغگو

    • بدون نام

      درسته مهم نیست هرکدام باشه وضعیت بهتره نمیشه چون اصلا شما به فکر مردم نیستی

    • بی نام

      اره راست میگی ... پس تاحالاچرامیگفتی تاانتخابات امریکا دیگه عادت کردین به سرکارگذاشتن ملت

    • جعفر۴۴

      یکی تو راست میگی ، ...

    • ایران 19

      اره خب تو نبایدم برات مهم باشه

    • رضا

      خودتان را مسخره کردید اگر فرقی نمیکنه تونستید جلو افزایش قیمت دلار را بگیرید

    • روکی

      پس چرا هر چه شماها به سر ما میارین گردن امریکا میندازین؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

    • بدون نام

      اره جون عمت
      همتون دست بدعایید بایدن دربیاد

    • بدون نام

      معلومه برای شما مهم نیست چون نمیری تو بازار خرید کنی

    • بدون نام

      برای تو ک نبایدم مهم باشه...

      پاسخ ها

      • حسین

        اگه مهم نیست چرا اصلا عنوان می کنید؟چرا در مورد دیگر کشورها اصلا حرفی نمی زدید؟

    • بدون نام

      رییس جمهور که قایم شده نه ماه ادم کلا شک میکنه

    • کپا اریزابالاگا

      میگن مهم نیست انتخابات امریکا ک کی در میاد.و هماکنون در سراسر نقاط سرزمین عزیزم خبرهای انتخابات امریکا لحظه به لحظه در حال گزارش هستند .....یعنی از درو دیوار خبر امریکا میاد

    • کهنه سربازارتش ملت ایران

      ترامپ پیروزمیشه وسال بعدهم بامرگ یک نفرشماهم میرین من خواب دیدم

    • علی

      حق با حسنه.....تا شماها هستین برا ملت فرقی نمیکنه ..چون فعلا شماها دشمن درجه یک ملت هستید

    • بدون نام

    • بدون نام

      ببین امروز تازه خنده میخواد بیاد بروی مردم لطفا سکوت

    • بدون نام

      وقتی ایران اقتصاد اول جهان هست دلیلی نداره نگرانش باشی داش حسن....
      هههههه

    • بدون نام

      عجب!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج