۱۰۵۴۶۵۸
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

واکنش نولان به میزان فروش فیلم جدیدش

میزان فروش ۳۵۰ میلیون دلاری فیلم «تنت» در دو ماه اکرانش و دوران همه‌گیری کرونا، کریستوفر نولان کارگردان این فیلم را راضی کرده است.

خبرگزاری تسنیم:‌ میزان فروش ۳۵۰ میلیون دلاری فیلم «تنت» در دو ماه اکرانش و دوران همه‌گیری کرونا، کریستوفر نولان کارگردان این فیلم را راضی کرده است.
واکنش نولان به میزان فروش فیلم جدیدش
فیلم تنت به کارگردانی نولان بعد از بازگشایی سینماها وارد گود اکران شد. این فیلم که با بودجه 200 میلیون دلاری ساخته شده بود، توسط کمپانی سینمایی برادران وارنر تولید و راهی اکران شد. این فیلم در طی دو ماه فروشش توانست مجموعاً 350 میلیون دلار فروش داشته باشد.
البته این میزان بدون در نظر گرفتن سهم سینماها است و امکان دارد که اگر فروش فیلم بیشتر از این نشود (که با توجه به فروش دو ماهه فیلم و همینطور خیزش مجدد کرونا بعید نیست) برادران وارنر نه تنها به سود نرسند که ضرر هم بکنند.
ورایتی می‌نویسند که تحلیل‌گران گیشه می‌گویند که برادران وارنر در نهایت 100 میلیون دلار ضرر می‌کند اگرچه که کارشناسان وارنر معتقدند که این ضرر نهایتاً 50 میلیون دلار بیشتر نخواهد بود.
نولان نیز به تازگی در مصاحبه‌ای با نشریه لس آنجلس تایمز گفته است که از میزان فروش فیلمش در شرایط کرونایی راضی است. البته باید در نظر داشت که مهم‌ترین سینماهای فروش در آمریکا مانند لس آنجلس و نیویورک بسته بودند که در کاهش فروش فیلم بدون شک اثر داشتند.
نولان در مصاحبه خود گفته است که امکان دارد تحلیل‌گران رسانه‌ها درباره میزان فروش و سود فیلم نتیجه‌گیری درستی ارائه ندهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج