۱۰۵۴۶۶۵
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

رجبی معمار دوباره مدیرعامل خانه هنرمندان شد

مجید رجبی معمار برای یک دوره دو ساله دیگر به عنوان مدیر عامل خانه هنرمندان ایران انتخاب شد.

خبرگزاری ایسنا: مجید رجبی معمار برای یک دوره دو ساله دیگر به عنوان مدیر عامل خانه هنرمندان ایران انتخاب شد.
رجبی معمار دوباره مدیرعامل خانه هنرمندان شد
به دنبال برگزاری مجمع عمومی خانه هنرمندان و معرفی و تعیین اعضای جدید شورای عالی خانه در جلسه اخیر این شورا در روز یکشنبه 11 آبان که با حضور نمایندگان خانه‌ها و انجمن‌های هنری و مصطفی کاظمی - نماینده شهردار تهران و عضو شورای عالی خانه هنرمندان - برای انتخاب مدیرعامل تشکیل شد، اعضا به اتفاق آرا مجید رجبی معمار را که از سال 1394 مدیرعامل این مجموعه فرهنگی و هنری بوده، برای یک دوره دوساله دیگر ابقا و به عنوان مدیرعامل خانه ی هنرمندان ایران انتخاب کردند.
اعضا در اولین جلسه شورای عالی که دو هفته پیش و بعد از مجمع عمومی خانه هنرمندان برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات ابراهیم حقیقی به عنوان رئیس سابق شورای عالی، علاوه بر معرفی او به عنوان مشاور عالی شورای عالی خانه هنرمندان ایران، ایرج راد به نیز عنوان رئیس جدید شورای عالی، حمیدرضا نوربخش را به عنوان نایب رییس، امیر راد به عنوان خزانه‌دار و روانبخش صادقی رابه عنوان دبیر شورای عالی خانه هنرمندان انتخاب و معرفی کردند.
در این باره ایرج راد - رییس شورای عالی خانه هنرمندان ایران - در گفت‌وگویی با ایسنا با اشاره به مشکلاتی که پیش‌تر در ارتباط با اداره ثبت شرکت‌ها به وجود آمده بود، بیان کرد:‌ ما قبل از مشکلاتی که با ثبت شرکت‌ها پیدا کرده بودیم، در جلسه‌ای که بعد از برگزاری مجمع در شورای عالی تشکیل دادیم با یک میثاق نامه از طرف شورای عالی و مدیرعامل روبرو شدیم که آن میثاق‌نامه برای انتخاب مجدد آقای رجبی معمار به امضا رسیده بود. در این دوره که مجددا مجمع تشکیل شد و مشکلات قبلی مربوط به ثبت شرکت‌ها را برطرف کردیم، طبیعتا باید سِمت‌ها نیز برای ثبت شرکت‌ها فرستاده می‌شد که چه کسانی صاحب امضا هستند و نیز انتخاب مدیرعامل خانه هنرمندان باید انجام می‌شد.
او افزود: متعاقب همان جلسه و مصوبه‌ای که آن زمان از جانب شورای عالی وجود داشت، موضوع مطرح شد که شورا هم حد نصاب لازم را داشت. در جلسه مسئله دوباره بررسی شد و بر اساس همان میثاق‌نامه‌ی گذشته که شورای عالی با مدیرعامل امضا کرده بود، مجددا انتخاب آقای رجبی معمار به عنوان مدیرعامل برای دو سال آینده شکل گرفت.
راد همچنین به تازگی درباره جلسه‌ اعضای شورای عالی خانه هنرمندان ایران با اسحاق جهانگیری - معاون اول رییس جمهوری - گفته است:‌ این جلسه به دعوت جهانگیری و به انگیزه رسیدگی به وضعیت خانه هنرمندان ایران که در آستانه تعطیلی بود، برپا شد، اما طبیعتا کل زمان جلسه به تشریح تنگناهای مالی خانه هنرمندان ایران اختصاص پیدا نکرد بلکه بخشی از آن هم به توضیح وضعیت اقتصادی اسفناک هنرمندان در دوران کرونا گذشت. در آن جلسه آقای جهانگیری قول داد مبلغ سود وام کارا (وامی که دولت برای مشاغل آسیب‌دیده از کرونا تعریف کرده است) از 12 درصد به 4 درصد کاهش پیدا کند ولی هنوز هیچ خبری نشده است. قرار شد تا پایان سال سه نوبت بسته حمایتی بدهند که از همین هم خبری نشد. حتی کمکی که قرار بود، از طریق هنر کارت پرداخت شود هم به نتیجه‌ای نرسیده است و متاسفانه فقط حرف بود و حرف.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • GOO,B

      پارتی های که این دارد بقال سر کوچه ما اگر این همه پارتی داشت
      الان رییس جمهورشده بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج