۱۰۵۵۰۰۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

قطبی: تحمل ۲هفته قرنطینه بسیار سخت است

سرمربی ایرانی شاغل در سوپرلیگ چین درباره شرایط تیم‌های چینی به آسوشیتدپرس گفت: تمام بازیکنان تیم‌ها و کارکنان لیگ از ماه جولای در هتل‌هایی سکونت داشته‌اند که رفت‌وآمد آن‌ها محدود بوده است.

خبرورزشی: سرمربی ایرانی شاغل در سوپرلیگ چین درباره شرایط تیم‌های چینی به آسوشیتدپرس گفت: تمام بازیکنان تیم‌ها و کارکنان لیگ از ماه جولای در هتل‌هایی سکونت داشته‌اند که رفت‌وآمد آنها محدود بوده است.
افشین قطبی: تحمل ۲ هفته قرنطینه بسیار سخت است

در مورد اینکه آیا لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق به دلیل محدودیت‌های سفر می‌تواند به صورت کامل برگزار شود یا خیر، نگرانی‌هایی به وجود آمده است. ادامه دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق با حضور ۱۶ تیم از ژاپن، کره‌جنوبی، چین، مالزی، تایلند و استرالیا قرار است از ۱۸ نوامبر تا ۱۳ دسامبر به صورت متمرکز و در حباب‌های ایمنی در قطر برگزار شود. فینالیست این دیدارها نیز روز ۱۹ دسامبر به مصاف پرسپولیس ایران خواهد رفت که ماه گذشته در قطر قهرمان منطقه غرب و اولین فینالیست این فصل لیگ قهرمانان آسیا شد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی این مسابقات را بررسی کرده و نگرانی‌هایی را در این زمینه مطرح کرده است. از جمله اینکه لیگ باشگاهی استرالیا ۹ روز پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا آغاز خواهد شد و در صورت صعود یک تیم استرالیایی به فینال مشکلاتی برای لیگ استرالیا پدید خواهد آمد. به این دلیل که طبق قوانین استرالیا، افراد پس از ورود به این کشور ۱۴ روز قرنطینه اجباری خواهند داشت و بازیکنان سه تیم ملبورن ویکتوری، پرث گلوری و اف‌سی سیدنی با این محدودیت‌ها مواجه خواهند شد.

سخت‌ترین شرایط سفر هم احتمالاً برای نمایندگان کشور چین است. در حالی که همه تیم‌ها پیش از توقف مسابقات در ماه مارس از شش بازی مرحله گروهی دو مسابقه را انجام داده‌اند، سه تیم گوانگ‌ژو اورگرانده، شانگهای SIPG و شانگهای شینهووا از چهار نماینده حاضر چین در لیگ قهرمانان آسیا هیچ مسابقه‌ای انجام نداده‌اند. در صورتی که هر کدام از این تیم‌ها به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد، در ۳۳ روز، ۱۰ مسابقه انجام خواهد داد. آن‌هم فقط شش روز پس از اتمام مسابقات لیگ داخلی که به صورت متمرکز در شهرهای سوژو و دالیان برگزار می‌شود.

افشین قطبی سرمربی ایرانی شاغل در سوپر لیگ چین درباره شرایط تیم‌های چینی به آسوشیتدپرس گفته است: تمام بازیکنان تیم‌ها و کارکنان لیگ از ماه جولای در هتل‌هایی سکونت داشته‌اند که رفت‌وآمد آنها محدود بوده است. در این شرایط سفر به قطر و یک ماه حضور در آنجا و سپس بازگشت به چین و مجدداً تحمل دو هفته قرنطینه بسیار سخت است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج