۱۰۵۵۰۰۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

مردم دیگر حال و حوصله حواشی را ندارد

یک نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی گفت: امروز وضعیت در کشور به گونه‌ای است که مردم حال و حوصله حواشی را ندارد؛ لذا نباید عده‌ای امنیت کشور را با رفتارهای‌شان به مخاطره بی‌اندازند.

ایلنا: یک نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی گفت: امروز وضعیت در کشور به گونه‌ای است که مردم حال و حوصله حواشی را ندارد؛ لذا نباید عده‌ای امنیت کشور را با رفتارهای‌شان به مخاطره بی‌اندازند.

محمدرضا بادامچی درباره اصلاح طرح موادی از قانون انتخاب ریاست‌جمهوری که در روزهای اخیر در صحن مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید، گفت: در خبرها مشاهده کردم لایحه اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست‌جمهوری در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید؛ بسیار متاسف و ناامید شدم در چنین شرایطی که باید مردم را به سمت مشارکت سوق بدهیم، چنین اقداماتی صورت می‌گیرد.

نماینده مردم تهران در دهمین مجلس شورای اسلامی تاکیدد کرد: متاسفامه مجلس ما شرایط کشور و مقطعی که در آن هستیم را درک نمی‌کند، اظهار داشت: انتخابات نزدیک است و با توجه به این‌که انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا هم پیش روی ما بود باید یک اجماع مطلوب در نظر مردم به وجود می‌آوردیم اما مشاهده کردیم که خیر چنین نیست، در اینصورت واگرایی‌های دیگر ایجاد می‌شود.

وی تاکید کرد: متاسفانه در این شرایط کشور باید به آن چیزی که اصل است پرداخته شود، اما این اتفاق نمی‌افتد، ما این روزها به حضور مردم و بودنشان نیاز داریم اما راه‌ها به سمت و سوی دیگر می‌رود.

بادامچی با بیان این‌که شرایط بسیار بحرانی است و مردم از نظر اقتصادی در وضعیت نامطلوبی قرار دارند، عنوان کرد: امروز وضعیت در کشور به گونه‌ای است که مردم حال و حوصله حواشی را ندارد؛ لذا نباید عده‌ای امنیت کشور را با رفتارهایشان‌ به مخاطره بیندازند.

وی ادامه داد: در شرایطی که بیکاری بیداد می‌کند و افراد جامعه به فکر معیشت هستند، رفتارهایی را مشاهده می‌کنیم که در پی خواست مردم نیست، به طور مثال می‌بینیم حال که با توجه به رهنمودهای رهبری نمی‌توانند در قبال رئیس‌جمهور رفتارهایی را انجام دهند، بسیار راحت بر سر یک وزیر می‌ریزند تا استیضاحش کنند، خب چرا این افراد شرایط را درک نمی‌کنند؟ چرا متوجه نیستند این رفتارها اثرات نامطلوبی بر روند مشارکت عمومی دارد.

بادامچی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که این روزها شاهد برخی از رفتارها در قبال رئیس‌مجلس هستیم، حتی صداوسیما مستند سفرهای انتخاباتی وی را پخش می‌کند آیا منظور خاصی پشت این اقدامات وجود دارد، بیان کرد: این‌گونه اقدامات کاملا با نیات خاص صورت می‌گیرد، می‌خواهند بگویند وضعیت خاصی که در کشور وجود دارد همه ناشی از اقدامات دولت است؛ می‌خواهند دولت را سبک نشان دهند و کارهایش را زیر سوال ببرند، آن هم درحالی همه میدانیم دولت کاره‌ای نیست.

وی با بیان این‌که امروز بعضی‌ها در بوق و کَرنا می‌کنند که دولت ناکارآمد است، گفت: من قصد دفاع و طرفداری از دولت را ندارم اما آن چیزی که از بیرون نگاه می‌کنم این است که دولت واقعا در برخی امور جاری کشور نقشی ندارد.

وی یادآور شد: دولت به اتفاق مجلس دهم تلاش کرد که موضوع FATF و لوایح آن به تصویب برسد تا کشور با این تنگنای اقتصادی رو به رو نشود، اما چه شد؟ آن روزها دلار و ارز این قیمت‌ها را نداشت، اما امروز شما می‌بینید قیمت‌ها چه شده است.

این نماینده سابق مجلس شورای ادامه داد: مجلس و دولت آن روزها هشدارهایی درباره وضعیت کشور در آینده دادند اما متاسفانه در مجمع تشخیص مصلحت به طور غیرقانونی لوایح رد شدند، خب بیایند پاسخ دهند چگونه این رفتارها باعث شد زندگی مردم با انتخابات آمریکا گره بخورد؟ چرا مردم باید امروز به این فکر کنند که فلانی در آمریکا بیاید ارز گران می‌شود، آن یکی بیاید جنس گران می‌شود!

وی ادامه داد: متاسفانه با برخی از رفتارها کشور را کوچک کردند و به سمت یک تحقیر ملی کشاندند.

بادامچی گفت: روزگاری گفتیم، حداقل منافذ پولی را برای کشور را باز کنیم تا مردم به دردسر دچار نشوند، اگر شما امروز بیمار خاص داشته باشید، حتما متوجه شده‌اید که قیمت داروها ۱۰ برابر شده‌اند. داروهایی هستند از ۱۵۰ هزار تومان امروز به دانه‌ای ۷ میلیون تومان رسیدند و در بازار سیاهی که قابل اطمینان هم نیستند خرید و فروش می‌شوند و باید گفت این شرایط اصلا مطلوب نیست.

وی خاطرنشان کرد: در خواب هم بعضی‌ها مشاهده نمی‌کردند عراق هم نتواند مطالبات ارزی‌ که از آن داریم به ما بدهد.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کوته‌فکری‌ها جامعه را به یک تنگنا رسانده است، گفت: باید مشکلات را رفع کنیم و حواشی را به کناری بگذاریم، دست به دست هم دهیم تا مردم به این کشور علاقمند شوند؛ چراکه این همه وارفتگی و بی‌علاقگی به کشور از طرف جامعه مطلوب نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج