۱۰۵۵۰۴۹
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

ترکیب استقلال با پنجره بسته چگونه خواهد بود؟

پنجره نقل و انتقالاتی استقلال همچنان بسته است و با این شرایط آبی‌ها نمی‌توانند از نفرات جدید خود در هفته اول لیگ استفاده کنند.

ورزش سه: پنجره نقل و انتقالاتی استقلال همچنان بسته است و با این شرایط آبی ها نمی توانند از نفرات جدید خود در هفته اول لیگ استفاده کنند.

یکی از دغدغه های مدیران استقلال طی ماه های گذشته موضوع بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی است. پنجره ای که با شکایت وینفرد شفر سرمربی آلمانی سابق آبی ها بسته شد و با وجود اینکه مطالبات این مربی پرداخت شده اما هنوز از سوی فیفا استقلالی ها نمی توانند بازیکن جدید بگیرند.

مدیران باشگاه استقلال با تلاش های بسیار هفته گذشته موفق شدند ۵۹۲ هزار دلار بابت مطالبات وینفرد شفر را به حساب او واریز کنند تا پنجره شان باز شود، منتهی این مربی آلمانی هنوز اقدامی برای پس گرفتن شکایتش در فدراسیون جهانی نکرده است. شفر در آخرین نامه ای که به مسئولان استقلال زده بود، خواهان این شد تا مطالبات پسرش ساشا شفر نیز پرداخت شود که استقلالی ها این مساله را خلاف قانون دانستند و به همین خاطر خودشان با فیفا برای باز شدن پنجره نامه نگاری کردند. با وجود وعده های داده شده اما حالا در فاصله دو روز تا اولین مسابقه استقلال در لیگ بیستم هنوز پنجره نقل و انتقالاتی این تیم باز نشده و بازیکنان جدید آبی ها نتوانسته اند قراردادهایشان را به ثبت برسانند.

اگرچه تلاش های مسئولان استقلال برای حل این مشکل تا لحظه آخر ادامه خواهند داشت اما نگرانی های زیادی برای محمود فکری و هواداران استقلال وجود دارد. استقلال در فصل نقل و انتقالات اقدام به جذب رشید مظاهری، مهدی مهدی پور، محمد نادری، احمد موسوی، متین کریم زاده، بابک مرادی و محمدحسین مرادمند کرد اما با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی هنوز قراردادهای این ۷ بازیکن ثبت نشده است.

این در حالی است که اگر تا قبل از دیدار با مس رفسنجان در روز شنبه پنجره نقل و انتقالات باز نشود، آبی ها نمی توانند از ۷ بازیکنی که نام شان برده شد، استفاده کنند و این یعنی یک بحران مهم در شروع لیگ برتر برای محمود فکری.

اگرچه استقلال بازیکنان توانمند دیگری نیز دارد که می تواند در صورت بازنشدن پنجره برای تیم خود به میدان بروند و عملکرد خوبی داشته باشند اما این مساله دست فکری را بسیار خالی می کند. خصوصا اینکه هرویه میلیچ وشیخ دیاباته دو خارجی آبی ها نیز دیر به تمرینات اضافه شدند و هنوز از نظر بدنی شرایط ایده آلی ندارد.

اما ترکیب استقلال در صورتی که نتواند مقابل مس رفسنجان در هفته اول لیگ از نفرات جدید استفاده کند چگونه خواهد بود؟

در این شرایط سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال خواهد بود. در خط دفاعی برای پر کردن جای خالی مرادمند، عارف غلامی، محمد دانشگر و سیاوش یزدانی حضور دارند که می توانند به میدان بروند. در جناح راست استقلالی ها وریا غفوری باتجربه را دارند اما با توجه به شرایط بدنی نه چندان مناسب میلیچ و صادر نشدن کارت بازی نادری و کریم زاده جناح چپ کمی مشکل ساز خواهد شد.

در خط هافبک هم اگر مهدی پور و مرادی هم مجوز بازی به دست نیاورند نفراتی مثل فرشید اسماعیلی، فرشید باقری، مسعود ریگی و آرش رضاوند حضور دارند که برای تیم شان طراحی حملات را داشته باشند و در نقش یک جنگنده ظاهر شوند.

خط حمله استقلال نیز شامل مهدی قایدی، ارسلان مطهری و شیخ دیاباته است که در صورت ناآمادگی مهاجم مالیایی بازهم زهردار خواهد بود.

اگرچه به نظر می رسد در صورت صادر نشدن مجوز بازی نفرات جدید استقلال برای بازی اول، ترکیب اولیه آبی ها خوب باشد و تیم فکری با نفراتی توانمند به میدان برود اما روی نیمکت شرایط اینگونه نخواهد بود. بی تردید در این وضعیت سرمربی استقلال دستش بسیار خالی خواهد شد و باید دید او چه تدبیری برای این موضوع خواهد اندیشید.

قطعا مدیران استقلال نیز طی ساعت های باقیمانده تلاش خواهند کرد تا پنجره تیم شان را باز کنند، اما با وضعیتی که وجود دارد شاید اتفاقی غیرمنتظره هواداران استقلال را شوکه کند و بازیکنان جدید مجبور به سکونشینی شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگه وزیر گل میزنه! ....

    • بدون نام

      نمیدونم امسال که تیم پارسالشون ثابت مونده باز بهانشون چیه ...

    • بدون نام

      وزیر پنجره را برایشان باز می‌کنه نگران نباشند تیم حکومتی همینه

    • نارویی

      وقتی حکومتی نباشی همینه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج