۱۰۵۵۰۶۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مطهری: خوشحالیم لیگ شروع شد

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالیم استارت لیگ جدید خورده، ولی متاسفانه بازهم بدون تماشاگر است.

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: لیگ را مثل دو صد متر می‌دانم که مهم این است که استارت اولیه را خوب بزنیم.

حمید مطهری در نشست خبری پیش از اولین دیدار لیگ بیستم مقابل سایپا اظهار داشت: خوشحالیم استارت لیگ جدید خورده ولی متاسفانه بازهم بدون تماشاگر است. امیدوارم هرچه زودتر شرایط برای حضور آنها مهیا شود.

مربی پرسپولیس ادامه داد: باید کار بزرگ و موفقیت در آسیا را به هواداران و بچه‌های خودمان تبریک بگویم. هرچند خیلی دیده نشد و کام ما، بازیکنان و هوادارانمان را تلخ کرد اما کاربزرگی انجام شد که دوست داشتم به هواداران و بچه‌های زحمتکش تیم تبریک بگویم.

وی با اشاره به شروع فصل جدید لیگ برتر گفت: می‌خواهیم فصل جدید را با انگیزه زیاد شروع کنیم. باید از نظر آمار و ارقام نسبت به فصل قبل بهتر باشیم. کار سختی است اما پرسپولیس هستیم و ذهن‌های برنده داریم. یک اما وجود دارد؛ نباید به چهار دوره قهرمانی بسنده کنیم و در خواب آن بمانیم. باید از صفر شروع کنیم و همه این را می‌دانیم.

مربی تیم پرسپولیس در مورد حریف فردا عنوان کرد: سایپا تیم جوانی است. در این تیم کار کردم. مربی خیلی خوبی دارد و ابراهیم صادقی از بچه‌های پاک فوتبال است. در دیدار فردا باید هوشمندانه عمل کنیم. باید کنترل بازی را در دست داشته باشیم و از راه‌هایی که کار کردیم به سایپا ضربه بزنیم.

وی ادامه داد: ما همیشه برای برد بازی می‌کنیم. باید ببریم. بچه‌ها فوق‌العاده با انگیزه هستند. تعدادی از بازیکنانمان را از دست دادیم اما دنبال بهانه نیستیم. یک تیم هستیم و باید با هم کار را پیش ببریم.

مطهری عنوان کرد: از جوانترین بازیکن ما تا مسن ترین آن‌ها واقعا برایمان ارزشمند هستند. من لیگ را مثل دو صد متر می‌دانم. مهم این است که استارت اولیه را خوب بزنیم. هرکسی استارت خوب و قوی داشته باشد، می‌تواند موفق باشد. ما این استارت را از فردا خواهیم زد.

مربی پرسپولیس در مورد اینکه گل‌محمدی اعلام کرده نقل و انتقالات تیم هنوز تمام نشده و با توجه به محرومیت آل‌کثیر آیا ممکن است مهاجم جدیدی جذب شود، گفت: هفت سهمیه مان را گرفتیم. اگر بخواهیم بازیکنی بگیریم، باید بازیکن جوان باشد یا جزو سهمیه نباشد. باید شرایط عیسی را هم ببینیم. او ناجوانمردانه محروم شد. امیدواریم بخشیده شود چون واقعا توانمند است و دوست داریم از توانایی‌های او استفاده کنیم.

مطهری در مورد اینکه اگر آل‌کثیر بخشیده نشود آیا ممکن است او را از لیست تیم کنار بگذارند، اظهار داشت: به آن هم فکر کرده‌ایم. همیشه نگاهمان مثبت است و دوست داریم مثبت فکر کنیم. اگر بخشیده نشود، می‌توانیم در مورد این موضوع تصمیم بگیریم.

وی در مورد موضوع جذب مرتضی تبریزی عنوان کرد: نه، این شایعه است.

مربی پرسولیس در مورد وضعیت رادوشوویچ گفت: رادو مشکلاتی با باشگاه داشت که در تمرینات بعد از قطر حاضر نشد. امیدوارم مشکلات حل و به تیم اضافه شود. مشکلی بابت دروازه نداریم. دو گلر جوان هم داریم که در آینده به پرسپولیس کمک می‌کنند.

مطهری در مورد انتخاب ورزشگاه دستگردی به عنوان محل بازی با سایپا عنوان کرد: تا ۲۴ ساعت قبل از مسابقه نمی‌دانستیم این دیدار کجا برگزار می‌شود. به ما گفته بودند به احتمال زیاد در ورزشگاه شهدای شهر قدس بازی برگزار می‌شود. در شان سازمان لیگ و فدراسیون نیست که تیم‌ها اطلاع نداشته باشند در کدام زمین باید بازی کنند. می‌توانند تصمیمات سریعتری بگیرند که تیم‌ها از بلاتکلیفی در بیایند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود تست کرونای سیامک نعمتی مثبت شده، گفت: ما خیلی سختگیرانه تست‌ها را برگزار می‌کنیم. دیروز تست دادیم. تا این لحظه جواب آزمایشات نیامده است. طی آخرین تماسی که با پزشک تیم داشتم، جواب نیامده است. فکر می‌کنم تا دو ساعت دیگر که تمرین پیش از مسابقه را برگزار می‌کنیم، مشخص شود این موضوع صحت دارد یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج