۱۰۵۵۳۴۹
۱ نظر
۵۰۱۴
۱ نظر
۵۰۱۴
پ

بایدن پیروزی در جورجیا را مدیون یک زن است

یکی از مهم‌ترین چهره‌هایی که کمک کرد رنگ ایالت جورجیا پس از ۲۸ سال از قرمز به آبی تغییر کند و جو بایدن در آن از ترامپ پیش بیفتد کسی نبود جز استیسی ایبرامز، سیاستمدار و نویسنده رنگین‌پوست آمریکایی.

همشهری آنلاین به نقل از گاردین: یکی از مهم‌ترین چهره‌هایی که کمک کرد رنگ ایالت جورجیا پس از ۲۸ سال از قرمز به آبی تغییر کند و جو بایدن در آن از ترامپ پیش بیفتد کسی نبود جز استیسی ایبرامز، سیاستمدار و نویسنده رنگین‌پوست آمریکایی.

ایبرامز ۴۶ ساله کسی است که در ۲۰۱۸ برای انتخابات فرماندار ایالت جرجیا نامزد شد اما یک رقابت نابرابر را به برایان کمپ جمهوریخواه باخت. او در تلاش برای تبدیل شدن به نخسیتن زن رنگین‌پوست که فرماندار یک ایالت در آمریکا می‌شود، به ۱۵۹ شهر و شهرستان ایالت سفر کرد و به دموکرات‌های جرجیا این پیام را فرستاد که می‌توانند و باید برای گرفتن جایگاه‌های مدیریتی رقابت کنند.

بایدن پیروزی در جورجیا را مدیون یک زن است

گرچه ایبرامز فرماندار جرجیا نشد اما با استفاده از تجربه‌هایش دو سال گذشته را صرف ساختن پایگاه رای برای رای‌دهنده‌های دموکرات کرد و فعالیت‌های انتخاباتی و تبلیغاتی آن را سازمان داد. به این ترتیب، یک گروه از رای‌دهنده‌های تازه و جوان و رنگین‌پوست شکل گرفتند تا به جو بایدن و کامالا هریس در افزایش آرای خود در جرجیا کمک کنند. ایبرامز بایدن را هم ترغیب کرد بین رای‌دهنده‌های دموکرات در جرجیا حاضر شود و بخت خود را برای پیروز شدن در آن افزایش دهد.

بایدن پیروزی در جورجیا را مدیون یک زن است

حالا اگر نامزد دموکرات پس از ۲۸ سال (۱۹۹۲ بیل کلینتن) موفق شود آرای نهایی جرجیا و ۱۱ الکترال کالج آن را از آن خود کند، بی‌تردید باید سهمی اساسی این پیروزی را برای استیسی ایبرامز کنار بگذارد؛ زنی که شیوه جنگیدن و مبارزه کردن را به بسیاری از دموکرات‌ها در یک ایالت همیشه جمهوریخواه یاد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زن‌ها شگفت‌انگیزن...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج