۱۰۵۵۳۵
۷۸ نظر
۵۳۶۰
۷۸ نظر
۵۳۶۰
پ

فیلم هایی که با آن‌ها گریه کردیم

بعضی از فیلم هایی که تابحال در تاریخ سینما ساخته شده اند حتی بی احساس ترین آقایان را نیز به گریه می اندازند و در زیر به چند مورد از آنها اشاره کرده ایم:

برترین ها - ترجمه از سولماز محمودی: این افسانه که آقایان احساس ندارند و "مرد نباید گریه کند! همیشه وجود داشته و شنیده می شده است. ما در دورانی زندگی می کنیم که جامعه به ما مکانی برای آزاد کردن حساسیت درونی و حتی گریه کردن آزادانه را می دهد و آن سینما است. بعضی از فیلم هایی که تابحال در تاریخ سینما ساخته شده اند حتی بی احساس ترین آقایان را نیز به گریه می اندازند و در زیر به چند مورد از آنها اشاره کرده ایم:

۱۸. "درباره اشمیت" (About Schmidt) (۲۰۰۲)

داستان درباره مرد بیوه بازنشسته ای به نام وارن اشمیت (با بازی جک نیکلسون) است که حس می کند زندگی اش بر باد رفته و تصمیم می گیرد که راهی سفر شود و به عروسی دخترش با مردی برود که اصلاً از خانواده او خوشش نمی آید. رویدادهایی که رخ می دهد باعث می شود که او بیشتر به زندگی بیهوده اش فکر کند و حس بیهودگی تا لحظات آخر فیلم ادامه دارد. با آنکه خود اشمیت آدم سرسختی است، ولی خود او هم در آخر فیلم به گریه می افتد.

فیلم هایی که با آن‌ها گریه کردیم

17. "روح" (Ghost) (1990)

مولی جنسن (با بازی دمی مور) پس از کشته شدن نامزدش، سم ویت (با بازی پاتریک سوایزی)، افسرده می شود. حالا روح سم که در برزخ قرار دارد سعی می کند با کمک یک فالگیر (ووپی گلدبرگ) جان مولی را از خطر نجات دهد. داستان مرگ شریک زندگی همیشه غمناک بوده و این فیلم روی این موضوع تمرکز زیادی دارد و دستمایه خوبی برای به گریه انداختن بیننده است. لحظه خداحافظی سم در پایان فیلم نیز بسیار غم انگیز است.

فیلم هایی که با آن‌ها گریه کردیم

16. دختر میلیون دلاری (Million Dollar Baby) (2004)

فرانکی دان (کلینت ایستوود) مربی بوکس باتجربه ای است که از دخترش دور شده و تصمیم می گیرد مگی فیتزجرالد (هیلاری سوانک) را که بوکسور زن بااستعدادی است به اجبار آموزش دهد. ولی بالا رفتن و پیشرفت او بهایی دارد. در زندگی همه زمان هایی پیش می آید که باید تصمیم دشواری بگیرد و این فیلم از این لحاظ فیلمی تأثیرگذار است.

فیلم هایی که با آن‌ها گریه کردیم

15. "سینما پارادیزو" (Cinema Para Cinema Paradiso diso) (1989)

توتو عاشق سینماست و رسماً با یک آپارات چی به نام آلفردو (فیلیپ نوآره) در سینما زندگی می کند. حتی وقتی سینما آتش می گیرد و آلفردو کور می شود، هیچ چیز نمی تواند توتو را از پرده نقره ای دور کند و او آپارات چی سینما می شود. فیلم سینما پارادیزو آمیزه ای تلخ و شیرین از شادی و غم و نور و سایه است.

فیلم هایی که با آن‌ها گریه کردیم

14. "تایتانیک" (Titanic) (1997)

خودتان بهتر می دانید که داستان این فیلم درباره غرق شدن یک کشتی و کشته شدن هزاران نفر است. در این میان ماجرای تراژیک جدا شدن دو عاشق صحنه های غم انگیز و گریه داری برای بیننده رقم می زند. جک و رز پس از غرق شدن کشتی به یک تخته پاره متوسل می شوند و جک با فدا کردن خود سعی می کند رز را خشک و امن نگه دارد تا تیم نجات سر برسد.

فیلم هایی که با آن‌ها گریه کردیم

13. "دفتر یادداشت" (The Notebook) (2004)

در دهه چهل، پسری روستایی به نام نوآ (رایان گاسلینگ) و دختر پولداری به نام الی (ریچل مک ادامز) با وجود موانع مختلف با هم دوست می شوند. ولی وقتی فیلم دوران سالمندی الی را نشان می دهد، بیننده متوجه می شود که وی در حال از دست دادن حافظه اش است و پیرمردی در آسایشگاه هر روز به دیدن او می آید و برایش کتاب می خواند. فیلم ماجرای دوران جوانی این دو را نشان می دهد که چطور نوآ تلاش می کند تا هر طور شده عشقشان را زنده نگه دارد و پس از سالها این دو بهم می رسند و پیرمردی که در آسایشگاه برای الی کتاب می خواند همان نوآ است که هنوز عشقش به الی تمام نشده و او را تنها نگذاشته است.

فیلم هایی که با آن‌ها گریه کردیم

12. "فیلادلفیا" (Philadelphia) (1993)

اندرو بکت مبتلا به ایدز (با بازی تام هنکس) دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد و بخاطر بی عدالتی از سوی کارفرماهای سابقش، تصمیم به مقابله می گیرد و اقامه دعوی می کند. در نهایت او می میرد و دادگاه به نفع او رأی می دهد و در نتیجه بیش از 5 میلیون دلار خسارت به او تعلق می گیرد. تام هنکس جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد. دنزل واشینگتن در این فیلم نقش وکیل او، جو میلر را بازی کرد. غمناک ترین بخش فیلم پایان آن است که بکت در این دعوی برنده می شود و غرامت دریافت می کند، ولی آن زمان دیگر بکت مرده است.

فیلم هایی که با آن‌ها گریه کردیم

11. "کنارم بایست" (Stand By Me) (1986)

گوردی لاشانس (ویل ویتون) با سه تا از بهترین دوستانش به جنگل می روند تا جسد یک پسربچه را ببینند و این اقدام خطرناک باعث می شود که کودکی آنها پایان یابد. این تجربه در واقع کودکی این پسربچه ها را تعریف می کند. صحنه های غم انگیز به یاد آوردن آن دوران برای گوردی بزرگسال سنگین و تراژیک است.

فیلم هایی که با آن‌ها گریه کردیم

10. "انجمن شاعران مرده" (Dead Poets Society) (1989)

جان کیتینگ (رابین ویلیامز) یک معلم انگلیسی است که برنامه درسی یک مدرسه خصوصی را زیر و رو می کند و دانش آموزانش را به سمت جاده سنگلاخی شورش سوق می دهد. قطعاً همه ما وقتی بچه مدرسه ای بودیم شر و شور داشتیم و این فیلم نیز منبع الهام فیلم های بیشمار دیگری بوده و در عین حال با بیننده ارتباط خوبی برقرار می کند.

فیلم هایی که با آن‌ها گریه کردیم

9. "رستگاری در شاوشنک" (The Shawshank Redemption) (1994)

اندی دوفرین (با بازی تیم رابینز) به جرم قتل همسرش به زندان ایالتی شاوشنک فرستاده می شود، ولی دیوارهای زندان نمی توانند جلوی یک انسان بی گناه را بگیرند. تیم در نهایت از زندان فرار می کند، ولی نکته فیلم این است که ترس است که انسان را زندانی می کند و امید او را رها می کند. این داستان بیشتر ماجرای پشتکار و اراده قوی را روایت می کند.

فیلم هایی که با آن‌ها گریه کردیم

8. "مزار کرم های شب تاب" (Grave of the Fireflies) (1988)

سیتا و ستسوکو، خواهر و برادر یتیمی هستند که در جنگ جهانی دوم از میان چشم اندازهای ویران شده ژاپن عبور می کنند و به دنبال غذا و سرپناه می گردند. هر انسانی با ذره ای شفقت با تماشای روبرو شدن این دو کودک با خطرات جنگ و تقلای آنها برای محافظت از خود به گریه می افتد.

فیلم هایی که با آن‌ها گریه کردیم

7. "مرد فیلی" (The Elephant Man) (1980)

جان مریک (با بازی جان هرت) مردی معلول است که توسط پزشکی به نام فردریک تریوز (آنتونی هاپکینز) از سیرکی نجات می یابد. ماجرای مریک از نمایش دادن به عنوان موجودی وحشتناک در سیرک گرفته تا رسیدن به مقام یک انسان معمولی، داستان گریه دار بی ارزشی نیست و این فیلم که ساخته دیوید لینچ است، ماجرای مردی را روایت می کند که بیگانگی با مردم معمولی را با گوشت و پوستش حس می کند.

فیلم هایی که با آن‌ها گریه کردیم

6. "بالا" (Up) (2009)

کارل فردریکسن (با صدای ادوارد اسنر) پیرمرد بازنشسته ای است که به خانه اش صدها بالون می بندد و راهی سفری برای عملی کردن آرزوی همسر مرحومش، الی، می شود. کمپانی پیکسار همیشه ثابت کرده که می تواند با انیمیشن هایش احساسات بیننده را به بازی بگیرد. داستان عاشقانه ای که این فیلم روایت می کند حتی بزرگترها را نیز به گریه می اندازد.

فیلم هایی که با آن‌ها گریه کردیم

5. ای. تی. موجود فرازمینی (E.T. The Extra Terrestrial) (1982)

الیوت (هنری توماس) پسربچه تنهایی است که با یک موجود فضایی تنهاتر دوست می شود. این دو با هم بازی می کنند و به کشف چیزهای مختلف می پردازند و حتی هر دو از چیزهای مشابهی ناراحت می شوند. این دو تبدیل به دو دوست جدانشدنی می شوند. وقتی بزرگترها از وجود این موجود آگاه می شوند، برای جدا کردن آنها می آیند.

فیلم هایی که با آن‌ها گریه کردیم

4. "مسیر سبز" (The Green Mile) (1999)

جان کافی (مایکل کلارک دانکن) نام مردی درشت اندام ولی مهربان است که بخاطر جرمی که مرتکب نشده محکوم به مرگ می شود. پل اجکام (تام هنکس) زندانبانی خوش قلب است که مجذوب مهربانی او می شود، ولی می داند که این دوستی ادامه ندارد. این فیلم با آنکه زیاد موردتوجه جشنواره ها و به خصوص اسکار قرار نگرفت، ولی نزد مخاطب بسیار محبوب شد. زیرا داستان آن داستانی فراموش نشدنی و تأثیرگذار است.

فیلم هایی که با آن‌ها گریه کردیم

3. "چه زندگی شگفت انگیزی" (It's a Wonderful Life) (1946)

جیمز استوارت نقش جورج بیلی را بازی می کند. بیلی از رویاهایش گذشته است تا به دیگران کمک کند و خودکشی او در شب سال نو موجب مداخله فرشته نگهبان او، کلارنس ادبادی (با بازی هنری تراورس) می شود. کلارنس به جورج همه زندگی هایی که او بر آنها اثرگذار بوده را نشان می دهد و به او نشان می دهد که اگر وی به دنیا نمی آمد، چقدر زندگی در جامعه بدفورد فالز متفاوت می شد. این فیلم تأثیرگذارترین فیلم تاریخ سینما نامیده شده است.

فیلم هایی که با آن‌ها گریه کردیم

2. "بامبی" (Bambi) (1942)

بامبی نام بچه آهویی است که توسط مادر مهربانش در جنگلی بامزه و رمانتیک بزرگ می شود. وقتی شکارچی ها مادرش را می کشند، بامبی مجبور می شود که زود بزرگ شود. همه ما کودکی را تجربه کرده ایم و بامبی برای همه ما ماجرای آشنایی دارد. صحنه کشته شدن مادر بامبی یکی از غم انگیزترین صحنه هایی است که حتی بزرگسالان را هم به گریه می اندازد.

فیلم هایی که با آن‌ها گریه کردیم

1. "فهرست شیندلر" (Schindler's List) (1993)

در میان ترس و وحشت ناشی از هولوکاست، اسکار شیندلر (لیام نیسون) تاجر نازی، وجدانش بیدار می شود و جان هزاران یهودی را با استخدام آنها در کارخانه اش نجات می دهد. یکی از دردناک ترین حوادث تاریخ بشریت سوژه فیلمی تأثیرگذار شده است که مخاطب را تا لحظه آخر درگیر خود می کند. فیلم هایی دیگری همچون "پیانیست" هم از این دست و ژانر ساخته شده اند، ولی "فهرست شیندلر" ماجرای کورسوی امیدی برای انسان هایی است که در معرض قتل عام و نسل کشی وحشیانه ای قرار گرفته اند و نجات هر یک از آنها ناگزیر اشک به چشم بیننده می آورد. استیون اسپیلبرگ کارگردان این فیلم تأثیرگذار است و جایزه اسکار بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه اقتباسی، بهترین موسیقی متن و بهترین فیلم را دریافت کرد.

فیلم هایی که با آن‌ها گریه کردیم
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یه پسر خوب

      واقعا داریم همچین چیزی مردم ؟

    • بدون نام

      آپ آقایونو به گریه میندازه؟؟؟ بی خیال، من که هر بار دیدمش کلی خندیدم. ولی شیندلر لیستو موافقم که واقعا تکان دهنده ست.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خداییش چند دقیقه اولش کاملا متاثر میکنه آدمو

      • Omid

        داریم. فیلم اعجوبه به نظرمن این فیلمو نگاه کنید صددرصد گریه میکنید فیلم درباره پسر بچست بسیار هیجان انگیزه

    • محسن

      اين همه فيلم قشنگ تو ايران كارگرداناي خوبمون درست كردنو نميگين اونوقت تايتانيكو ميگين؟! فيلماي مث در چشم باد، خيلي دور خيلي نزديك ، از كرخه تا راين و خيلي فيلماي ديگه...

      پاسخ ها

      • مریم

        نمیدونم اونایی که به این بنده خدا منفی دادن دقیقااا مشکلشون چی بوده

      • Amir

        در واقع باید پرسید کسانی که مثبت دادن فازشون چی بوده
        :)

    • سروش

      زندگی زیباست رو فراموش کردی ......

      پاسخ ها

      • محمدرضا

        1.pianist
        2.schindler list
        3.One.Flew.Over.The.Cuckoos.Nest
        4.requeim for a dream
        ina khubeha

    • بدون نام

      من با مسیر سبز خیلی گریه کردم. اما آپ که نه، عاشورا هم نمی تونه آقایونو به گریه بندازه. موجودات سنگ و خاک و شن و ماسه!!!

    • پویا

      1- سیندرلا من
      2- مادیگیلیانی
      3- افسانه های خزان
      4- مای ساسی گرل
      5- شهر فرشتگان
      اینا رو یادتون رفت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مای ساسی کرد خیلیخوله

    • بدون نام

      فیلمهایی که من باهاش گریه کردم
      1.her!
      2.one day
      3.che
      4.the faut in our stars

    • REZA

      عالی بود فیلم بامبی و بالا منو به گریه انداختن واقعا دست سازندشون درد نکنه اگه زنده ان خو همیشه زنده باشن اگرم از دنیا رفتن روحشون شاد یادشون گرامی

    • حسین

      رستگاری در شاوشنک کجاش آدمو به گریه میندازه ؟؟!! اتفقا خیلی هم خوب تموم شد . ولی دختر میلیون دلاری - راه سبز رو خیلی خوب اومدین . دلم میخواد چندتا فیلم دیگه رو هم به این لیست اضافه کنم که جاشون واقعا خالیه !!
      1. لئون حرفه ای
      2. مورد عجیب بنجامین باتن
      3. چراغ های شهر
      4. جایی برای پیرمردها نیست
      و خیلیای دیگه که متاسفانه الان حضور ذهن ندارم !

    • امیر

      تو کل عمرم فقط با یه فیلم گریه کردم....
      سرگذشت عجیب بنجامین باتن

      پاسخ ها

      • احسان

        اره خداوکیلی فیلمش خیلی خوب بود

    • مهدی جون

      دو فیلم هندی بدحور منو درد انداختن

      یکی فیلم طنز سه نخاله بود محصول 2000 دوبله شده

      یکی هم فیلم faana امیرخان و کاجل که امیرخان می میره وقتی دختره بینا میشه

    • امید

      اسامی فیلم هایی که واقعا تاثیر گذارند

      ۱..فیلم هندی اولاد بسیار غم انگیزه
      ۲..فیلم هندی گلستان...
      ۳.فیلم فرانسوی طغیانگر
      ۴. فیلم فرنسوی حرفه ای محصول ۱۹۸۱
      ۵..فیلم ایرانی یک روز معمولی
      ۶... فیلم بسیار زیبای میخواهم زنده بمانم با صدا گذاری استاد رفعت هاشم پور
      ۷...فیلم سینمایی نابودگر ۲ در صحنه پایانی اش
      ۸... فیلم مادر از زنده یاد علی حاتمی که کسی را نداریم که بتواند جلوی گریه اش را بگیرد
      ۹... فیلم سینمایی بادیگارد از پرویز پرستویی
      ۱۰..فیلم سینمایی به نام پدر از پرویز پرستویی
      ۱۱..فیلم سینمایی خواهران غریب از زنده یاد شکیبایی

    • prsto

      مدفن کرم های شب تاب ببینین یه هفته افسردگی میگیرید

    • Reza

      آقا شما فیلم بنجامين باتن رو نگاه کن،اشک که هیچی خون گریه میکنی

      پاسخ ها

      • اسماعیل

        من بنا به نظر شما این فیلم رو دیدم.ولی خیلی جالب نبود. گریمم نیومد :D

      • mohammad

        ؟تا حالا لئون حرفه ای رو دیدی

      • ریری بد گرل

        کسایی ک با بنجامین باتن گریه نکردن مدفن کرمهای شب تابو ببینن حتما چون خودمم معمولا با فیلمای احساسی گریه نمیکنم مثلا همین بنجامین

    • روح اله

      فیلم در جستجوی خوشبختی با بازی ویل اسمیت عالیه

    • پرهام

      تایتانیک داغونم کرد... وقتی یادش میفتم ناخوداگاه اشک تو چشام حدقه میزنه... ای کاش میشد به گذشته برگشت و ی جوری نجاتشون داد! خیلی غم انگیز بود.. لعنت ب این دنیای نامرد... وقتی لحظات اخرشو دیدم سرم از شدت ناراحتی درد گرفت....

    • معصومه

      فیلم استخوانها ی دوست داشتنی رو از لیست جا انداختین فیلمی واقعا متاثر کننده

      پاسخ ها

      • محمد

        سلام واقعا درست می گید جا داشت جزء بهترین های این لیست باشه بیشتر فیلمی بود که باهاش گریه کردم یعنی لیتر لیتر اشک ریختم خودم هم از حالت خودم
        The Lovely Bones تعجب کردم

    • بدون نام

      بعد از دیدن انیمیشن مدفن کرم های شبتاب (grave of the fireflies) بعضی از این فیلما کمدی محسوب میشه

    • sana

      من انيميشن مدفن كرم هاي شب تابو وقتي 9 سالم بود ديدم يادمه تا يه هفته افسرده بودم ميخواستم برنج جمع كنم بفرستم واسشون :)

    • احمد

      فیلم Your Name رو ببینید ، تا یه هفته مدام بهش فک میکردم

    • مونا

      فیلم های که غمگین بودن
      پیانیست خیلی گریه دار بود
      مدفن کرم های شبتاب

    • خداحافظ رفیق

      خداییش توی کل عمرم با دیدن هیچ فیلمی به اندازه ی فیلم خداحافظ رفیق آقای بهزاد بهزاد پور گریه نکرده بودم. خود فیلم یه طرف آهنگش یه طرف دیگه.به شما هم پیشنهاد میکنم حتما حتما حتما این فیلمو ببینید که اگه نبینین نصفه عمرتون بر فناست

    • الهام

      مدفن کرهای شب تاب اونقدر گریه داره که حدی نمیشه واسش تعیین کرد.حتی های های گریه کنی باز هم آروم نمیشی من تا یک هفته بلند بلند گریه میکردم.و شش سال پیس دیدم الانم که دارم تایپ میکنم بغض داره بغضمو میخوره.

    • نگار

      فیلم نوت بوک عالی بود خیلی گریه کردم باهاش

    • Mamad

      کارتون مدفن کرم های شب تابو که دیدم1 مدتی برنج میدیدم بغض میکردم

    • بدون نام

      کوهستان بروکبک

    • reza

      هیچ فیلمی توو این موضوع به گرد پای رقصنده در تاریکی نمیرسه
      توو ایراینها هم شیار 143

    • سعید

      می خواهم زنده بمانم .از ویلیام وایلر وبابازی سوزان هیوارد.بی نظیره به هرکی دادم ببینه یا یه مدت حالش بد بود یا شب بردنش اورژانس.توی فیلمهای ایرانی که شیار ۱۴۳ عالیه واسه گریه گرفتن

    • نسرین

      در جست و جوی خوشبختی خیلی تاثیر گذاره
      انجمن شاعران مرده زیاد غم انگیز نبود فقط قسمت خودکشی اون دانش آموزه که میخواست بازیگر بشه متأثر کننده بود.

    • Sami

      من 7 تا فیلم از این لیست رو دیدم:

      17. "روح" (Ghost) (1990)
      14. "تایتانیک" (Titanic) (1997)
      13. "دفتر یادداشت" (The Notebook) (2004)
      9. "رستگاری در شاوشنک" (The Shawshank Redemption) (1994)
      8. "مزار کرم های شب تاب" (Grave of the Fireflies) (1988)
      6. "بالا" (Up) (2009)
      1. "فهرست شیندلر" (Schindler’s List) (1993)


      با Up بیشتر خندیدم
      و با لیست شیندلر بسیار گریه کردم

    • سید مهدی

      فیلم دیگران The others با بازی نیکول کیدمن هم می تونست تو این لیست باشه...

    • بدون نام

      فیلم هوش مصنوعی هم خیلی گریه داره
      البته اگه برترین ها مشکلش با آی دی من حل شده و نظرم رو تایید کنه
      هه....

    • zyn

      مزار کرم های شبتاب خیلیییی ناراحت کننده بود کلی باهاش گریه کردم

    • صبا

      همشون عالی بودن ممنون

    • بدون نام

      فیلم شعله هندی رو فراموش کردی ولی جالبه ما میدونیم فیلمه ولی گریمون میگیره جلوش هم نمی تونیم بگیریم البته من فیلم شعله رو پنجم دبستان بودم دیدم و گریه کردم الان دیگه گریه آور نیست

    • بدون نام

      فیلم هندی صاحبان
      فیلم آمریکایی یخ زدها
      فیلم آخر زمان آمریکایی سرخپوستی
      فیلم آمریکایی به گورت تف میکنم ۱
      فیلم هندی دل
      فیلم آمریکایی دریاچه بهشت
      حتما نگاه کنید پشیمون نمیشید تا یک هفته که هیچی تا آخر عمرتون فراموش نمیکنید این فیلم ها رو و به همه پیشنهاد میکنید

    • سحر

      فیلم عزیز میلیون دلاری واقعا غم انگیز و در عین حال فوق العاده بود.
      پیشنهاد می کنم این فیلمو کسانی که ندیدن حتما نگاه کنن به خصوص اونایی که ژانر ورزشی دوست دارن

    • z

      بد نیست فیلم های قشنگ ایرانی هم تبلیغ کنید
      مثل سریال بچه های نسبتا بد خیلی سریال عالیی

    • رضا

      سلام فیلم های غمناک مثل ۱.آنجلا محصول فرانسه۲. فیلم لاک قرمز ایران۳. فیلم ابد و یک روز ایران ۴.انیمیشن قلعه متحرک هاول

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فیلم لاک قرمز که مزخرفه و فیلم ابد ویک روز قشنگه ولی غمگین نیست

    • غمگینترین و گریه دارترین فیلم تاریخ سینما جهان. فیلم قهرمان هستش

      فیلم قهرمان

    • ...

      فیلم های تایتانیک،بخت پریشان،اگر بمانم،سریال۱۳دلیل برای،سریال گل های شکسته هم خیلی ناراحت کنندن واقعا توصیه میکنم حتما ببینیدشون

    • Yasinnn

      فیلم داستان عشق و لئون حرفه ای رو باید اضافه کرد رقصنده ای درتاریکی هم خیلی تاثیرگزار بودتو این لیستم ب نظر من گل سر سبدشون عزیز میلیون دلاریه ک واقعا دیوانه وار بود

    • cloner

      فقط یبار گریم گرفت
      اونم قسمت اخرسریال برکینگ بد بود ملاقات جسی و والت

    • رضا

      سلام،انیمیشن مدفن کرمهای شبتاب خییییلی خوبه بی شک اشکتونو درمیاره،،مسیر سبز هم عالی بود اخر فیلم اشکتون درمباد،،،هاچی داستان یک سگ هم اشک ادمو درمیاره ولی شما از قلم انداختینش،،درضمن فیلم ایرانی خداحافظ رفیق هم عالیه

    • علی

      سلام شاید فیلم های زیر اشک آور نباشه،ولی من باهاش خیلی متاثر شدم
      1. مرثیه ای برای یک رویا
      2.هتل روآندا (داستان واقعی جنگ داخلی روآندا)
      3. ایستگاه فورت ویل
      4.قوی تر 2016
      5. انقلاب الجزایر
      6.فیلم هندی گلستان
      7.فیلم ایرانی مرهم،

    • علی باقی

      یکشنبه غم انگیز gloomy sunday هم فیلم دراماتیکیه. حیفه تو لیست نباشه. با اون موسیقی معروفش.

    • مهدی

      بنظرم فیلم برادران گریمزبی خیلی گریه داره خخخخخخخخخخخخخ
      ..این چه نظرایه خخخ

    • عجب

      انجمن شاعران مرده یه فیلم معمولی هست دانلود کردم بخاطر نظرات دوستان و دیدم حقیقتا فیلم بدی نبود ارزش دیدن داشت اما اونجور که باید غمگین نبود شاید بشه 2000 فیلم غمگین تر از این اسم اورد!

    • مورات

      عالی بود این لیست

    • Amir

      يكي از فيلم هاي ايراني كه به نظرم هر انساني رو به گريه ميندازه فيلم مادر ساخته ي مرحوم علي حاتمي هست

    • مهدی

      فیلم 8mile و فیلم anesthesia خیلی تاثیرگذارن چرا نگفتید؟!

    • آیدا

      به نظرم فیلم گتسبی بزرگ یکی از فیلماییه که خیلی اینجا جاش خالیه

    • علی

      یه فیلم پوپر بود دیدم واقعا گریه کردم به حال بازیگر زن اون فیلم

    • بدون نام

      فقط چنتاشون اشک آدمو درمیارن
      بقیه اگرچه زیبا اما غم انگیز نیستن

    • ali

      این همه فیلم نام بردید و معرفی کردید ولی بهترین اونا رو نگفتید ..فیلم پاپیون توی صدر تمام ایناس همچنین لئون حرفه ای.دنی براسکو شاهکار الپاچینو و جانی دپ.

    • کیمیا

      به نظر من فیلم نوت بوک عالی بود و من فیلم me before you رو هم اضافه میکنم

    • بدون نام

      آخر کار تایتانیک زیبا بود من عاشق تایتانیک هستم

    • سارا

      فیلم ترکیه ای evim sensin

    • محمد ۱۳؟؟

      بهنظر من فیلم مسیر سبز ( the green mile ) رو ببینین ... واااااقعا عالی درستش کردن ... و فکر کنم تنها فیلمیه که آخرش غم انگیز ترین پایان رو داشت

    • کوروش

      بی معرفت ها
      چطور دالتون اومد فیلم هندی باغبان از امیتا باچان رو تو لیست نیاریم
      ده بار اون فیلم رو دیدم ه دفعه مثل باران اشک ریختم

    • حامد

      خیلی خوب خیلی خوب .اینجا روووووووووووووووووووووووووووووببببین.هنوززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززز فیلم در دنیا ساخته نخواهد شد به از فیلم(نجات سرباز رایان)این بد بود وجدانن بهم لعنمت بگین .فقط بشین تنهایی تا اخر تماشا کنین

    • سجاد

      واقعا شما اینمه نوشتید اما هیشکی نگفت فارست گامپ یا سریال ایرانی مرگ تدریجی یک رویا واقعا عالی ان البته درچشم باد هم طوریش نیست.

    • پرستو

      من خیلی وقت پیش فیلمی دیدم ولی اسمش یادم نیس.درمورد زنی بود که از شوهرش جداشد و با پسرش پیش خانوادش پناه برد ولی حتی خانوادش هم جدایی از زن از شوهر راقبول نداشتند و درنهایت پسرش توسط برادرش کشته شد .کسی اسم فیلم رو میدونه ؟ خیلی گریه دار بود

    • الینا اراکلیان

      لیسته خوبی بود واقعا ممنون.من فیلم لیست شیندلر و مدفن کرم هایه شب تاب.پیانیست.حالم خب است.سه قدم بالاتر از بهش.من هنوز الیس هستم.فیلادلفیا.جاده.از پدرم متنفرم.این فیلم ها واقعا عالی هستند حتما ببینید.و از لیست خوبتون ممنونم

    • مبینا

      فارست گامپ
      دورافتاده
      زندگی زیباست
      پیانیست
      ولنتاین غمگین
      مه(سکانس آخرش)
      نجات سرباز رایان
      پلی به سوی ترابیتا
      و....
      منو به گریه انداخت
      شاید خنده دار به نظر بیاد اما سکانس آخر فیلم شعله(مرگ جی) هم واقعا اشکمو دراورد

    • ترنم

      انیمیشن ماکیا،خیلی ناراحت کننده ودر عین این حال آموزنده بود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج