۱۰۵۵۳۶۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

تلویزیون چین: بایدن در یک قدمی کاخ سفید است

تلویزیون انگلیسی زبان چین در گزارشی ضمن پرداختن به آخرین وضعیت انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نوشت که بایدن در یک قدمی کاخ سفید قرار دارد.

ایرنا: تلویزیون انگلیسی زبان چین در گزارشی ضمن پرداختن به آخرین وضعیت انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نوشت که بایدن در یک قدمی کاخ سفید قرار دارد.

"سی. جی. تی. ان" تلویزیون انگلیسی زبان چین روز جمعه در گزارشی نوشت: دونالد ترامپ و جو بایدن برای بدست آوردن کلید کاخ سفید به ۲۷۰ رای الکترال احتیاج دارند که تا کنون بایدن با ۲۶۴ رای پیشرو است در حالی که ترامپ ۲۱۴ رای کسب کرده است.

گزارش با اشاره به اینکه شمارش آرا تا کنون در آلاسکا، جورجیا، کارولینای شمالی، نوادا و پنسیلوانیا تمام نشده، آورده است بایدن همچنان فاصله خود را با ترامپ در پنسیلوانیا و جورجیا کاهش داده است حتی برخی گزارش ها حاکی است که بایدن در جورجیا اندکی پیش افتاده است.

بر پایه این گزارش، کمپین انتخاباتی ترامپ پرونده هایی را در پنسیلوانیا، میشیگان و جورجیا تشکیل داده و خواستار بازشماری مجدد آرا در ویسکانسین شده است.

"سی جی تی ان" نوشته است تاکنون حدود ۱۴۰ میلیون رای شمارش شده است و در بسیاری از ایالت ها رکورد مشارکت در انتخابات شکسته شده است.

تاکنون بایدن ۲۶۴ رای الکترال و ترامپ ۲۱۴رای الکترال بدست آورده اند هنوز زمان دقیق اعلام نتیجه نهایی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مشخص نیست ولی انتظار می رود که نتایج تعدادی از این ایالت ها تا چند ساعت دیگر مشخص شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج