۱۰۵۵۳۶۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

ترکیه: رابطه ما با آمریکا فراحزبی است

وزیر خارجه ترکیه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: رابطه دوستانه بین رئیس جمهوری ما و ترامپ حتی در مشکل ترین زمان هم به اثبات رسیده است. ما رویکرد صادقانه خود را در روابطمان با آمریکا نشان می‌دهیم فارغ از اینکه چه کسی پیروز این انتخابات می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: وزیر خارجه ترکیه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: رابطه دوستانه بین رئیس جمهوری ما و ترامپ حتی در مشکل ترین زمان هم به اثبات رسیده است. ما رویکرد صادقانه خود را در روابطمان با آمریکا نشان می‌دهیم فارغ از اینکه چه کسی پیروز این انتخابات می‌شود.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مولود چاووش اوغلو، وزیر خارجه ترکیه همچنین به ارزیابی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پرداخت و گفت: ما نمی‌خواهیم کشوری به این شکل دچار تشکیک شود و در جامعه تفرقه به وجود بیاید.

وی افزود: در آمریکا برخی از ایالت ها هنوز انتخابات در جریان است. برخی به صورت پستی و برخی به صورت حضوری آرای خود را اعلام کرده اند. فکر می‌کنیم که شمارش آرا یک یا دو روز ادامه پیدا می‌کند. امیدواریم که روند شمارش آرا به صورت شفاف و دموکراتیک صورت گیرد.

وزیر خارجه ترکیه همچنین گفت: همه ما به ویژه مردم آمریکا باید به نتایج این انتخابات احترام بگذارند. ما با دولت های دموکرات و جمهوری خواه کار کرده‌ایم. ما روابط خود را با آمریکا فرا حزبی می‌دانیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج