جاباما
۱۰۵۵۳۹۶
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

هشدار مشاور قالیباف به اسرائیلی‌ها

دستیار ویژه رئیس مجلس گفت: بی‌تردید مقاومت فلسطین و امت اسلامی دست اشغالگران را قطع و همه سرزمین اشغالی فلسطین را آزاد خواهند کرد.

خبرگزاری مهر : دستیار ویژه رئیس مجلس گفت: بی‌تردید مقاومت فلسطین و امت اسلامی دست اشغالگران را قطع و همه سرزمین اشغالی فلسطین را آزاد خواهند کرد.

حسین امیرعبداللهیان مدیرکل بین‌الملل مجلس شورای اسلامی، اقدامات چراغ خاموش رژیم صهیونیستی در الحاق شهرها و روستاهای کرانه باختری را اقدامی بر خلاف قطعنامه‌ها و قوانین بین‌المللی و تجاوزی بی‌شرمانه و گستاخانه از سوی صهیونیست‌ها توصیف کرد که تحت پوشش خیانت تعداد اندکی از کشورهای عربی در حال انجام است.

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، تخریب روستای فلسطینی «همسه البقیه» در کرانه باختری، و بی خانمان کردن ده‌ها تن از ساکنان روستا، از جمله ۴۱ کودک را جابه‌جایی اجباری (اشغالگری و غصب) فلسطینیان خواند که در ادامه جنایات ضد بشری صهیونیست‌ها رخ می‌دهد.

امیرعبداللهیان کشورهای عربی که به رژیم صهیونیستی دست دوستی داده‌اند را در این جنایت ضد انسانی شریک و مسئول دانست و به رژیم صهیونیستی هشدار داد: بی تردید مقاومت فلسطین و امت اسلامی دست اشغالگران را قطع و همه سرزمین اشغالی فلسطین را آزاد خواهند کرد.

دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیرکل بین الملل از همه مجالس اسلامی، سازمان‌های مردم نهاد و سازمان‌های بین‌المللی و حامیان فلسطین خواست که این تجاوز خودسرانه صهیونیست‌ها را قویاً محکوم کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ************shanjani ********

      ... چرا خودِ قالیباف به اسرائیلی ها هشدار نمی دهد..؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج