۱۰۵۵۵۰۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

AFC: هیچ‌کس میزبان نمی‌شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا به انتقاد اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای در مورد برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق در کشور قطر واکنش نشان داد.

روزنامه ایران ورزشی: کنفدراسیون فوتبال آسیا به انتقاد اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای در مورد برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق در کشور قطر واکنش نشان داد. در شرایطی که مدت کمی تا شروع برگزاری مسابقات منطقه شرق لیگ قهرمانان آسیا در کشور قطر باقیمانده است، روز پنجشنبه اتحادیه بازیکنان حرفه‌ای جهان از اینکه تصمیم بدون مشورت گرفته شد، انتقاد کرد. کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز به این انتقاد واکنش نشان داد تا جایی که اعلام کرد قطر برای این منظور جهت برگزاری مسابقات انتخاب شد که هیچ کشوری از شرق قاره آمادگی خود را برای برگزاری مسابقات به صورت مجتمع اعلام نکرد.

این ارگان در بیانیه‌ای نوشت: «هیچ کشوری حاضر نشد میزبانی مسابقات در منطقه شرق را برعهده گیرد. از این رو تصمیم گرفته شد که میزبانی این مسابقات را نیز قطر برعهده گیرد.» کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین متذکر شد که هنگام اعزام تیم‌ها به قطر، در مدتی حدود ۳ روز یک بار تست کرونا از اعضای تیم‌ها گرفته می‌شود تا مسابقات در بالاترین سطح انجام گیرد. در مسابقات منطقه شرق آسیا تیم پرسپولیس ایران انتخاب شد و به فینال مسابقات راه یافت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج