۱۰۵۵۵۴۳
۴ نظر
۵۰۱۷
۴ نظر
۵۰۱۷
پ

گزارش وضعیت کیفیت اینترنت کشور منتشر شد

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گزارش وضعیت کیفیت اینترنت ایران در شش ماهه اول سال ۹۹ را با عنوان «ایران در مسیر هوشمندی» منتشر کرد.

خبرگزاری مهر: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گزارش وضعیت کیفیت اینترنت ایران در شش ماهه اول سال ۹۹ را با عنوان «ایران در مسیر هوشمندی» منتشر کرد.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: این گزارش با تکیه بر این اصل مهم که کیفیت شبکه حق‌الناس‬ است در راستای سیاست های رگولاتوری جهت گزارش به مردم و شفاف سازی وضعیت کیفیت اپراتورها، حفاظت از حقوق مصرف کننده، بهبود رقابت و ایجاد امکان حق انتخاب برای مشترکان پس از بررسی و مقایسه اپراتورها منتشر شده است.

معرفی اپراتورهای ارائه دهنده سرویس های ارتباطات ثابت و سیار، فناوری‌های اتصال به اینترنت در کشور، شاخص های سنجش کیفیت، تجربه مشتری و وضعیت آماری پهن باند کشور از بخش های مختلف این گزارش است.

بر اساس این گزارش تعداد اشتراک های پهن باند ثابت از ۵۸ هزار و ۳۱۰ اشتراک در سال ۹۲ به ۹ میلیون و ۴۷۹ هزار و ۳۳۷ اشتراک در سال جاری و در حوزه پهن باند سیار از اشتراک صفر در سال ۹۲ به ۷۶ میلیون و ۵۳۱ هزار و ۱۷۶ اشتراک در سال ۹۹ رسیده است.

بر همین اساس ضریب نفوذ پهن باند ثابت از ۷.۶۳ درصد در سال ۹۲ به ۱۱.۲۸ درصد در سال جاری و ضریب نفوذ پهن باند سیار از صفر درصد در سال ۹۲ به ۹۱.۰۷ درصد در سال ۹۹ رسیده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این سرعت اینترنت معادل آفریقاست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو فکر کردی آفریقا بده من الان تانزانیام اینترنتم ۳ برابر شماست

    • علیزاده

      سرعت اینترنت در شهر ما کمی متمایل به صفر است , نه فیبر نوری ونه سرور در منطقه ما موجود نمیباشد , درصورتیکه خرید شارز اینترنت سیار سه برابر گران شده وماهانه برای شارز اینترنت باید هفتاد وپنج هزار تومان بپردازیم تا شاید از اینترنت پر سرعت استفاده کنیم , دایم در حال قطع ووصل است , وهیچ استفاده ای از وبسا یت ها نمی توانیم بکنیم . هر چه زودتر رسیدگی شود . در این بحران گرانی , هزینه اینترنت ما تنها هدر میرود .

    • ستار

      سرعت اینترنت ار سرعت لاکپشت کمتره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج