۱۰۵۵۵۴۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

جانشین حقیقی با کلین‌شیت شروع کرد

نیما میرزازاد دروازه بان جوان نساجی که با رفتن علیرضا حقیقی تبدیل به مرد شماره یک این تیم شده است در مصاف با آلومینیوم اراک نمایش خوبی در دروازه داشت و شروع کارش با کلین شیت بود.

ورزش سه: نیما میرزازاد دروازه بان جوان نساجی که با رفتن علیرضا حقیقی تبدیل به مرد شماره یک این تیم شده است در مصاف با آلومینیوم اراک نمایش خوبی در دروازه داشت و شروع کارش با کلین شیت بود.

سنگربان تیم ملی جوانان در جام جهانی ۲۰۱۷ فصل گذشته هم در یکی دو بازی در ترکیب ثابت نساجی به میدان آمد اما بعد از اشتباهاتی که در بازی با سایپا داشت دیگر مورد اعتماد قرار نگرفت و جای خود را به علیرضا حقیقی داد. اما این فصل وحید فاضلی مربی جوان نساجی با رفتن علیرضا حقیقی به این دروازه بان اعتماد کرد و حاصل این اعتماد نمایش خوب نیما میرزازاد در بازی با آلومینیوم اراک بود.

در این بازی اگر چه تیم میهمان سه گل زد اما پیش از باز کردن دروازه آلومینیوم اراک با حملات این تیم بیشتر روی ارسال ها مواجه شد که نیما با خروج های خوب خود نشان داد از آمادگی و اعتماد به نفس خوبی برخوردار است و می خواهد یک فصل متفاوت را برای خود و تیمش رقم بزند. نیما میرزازاد در دوره ای که سنگربان تیم ملی جوانان بود از سوی کارلوس کی روش به عنوان دروازه بان تمرینی به اردوی تیم ملی دعوت می شد تا با تمرین در کنار دروازه بان های تیم ملی کسب تجربه کند.

همان طور که باشگاه نساجی به مربی جوانش یعنی وحید فاضلی اعتماد کرد و هدایت تیم را به او سپرد وحید فاضلی هم با اعتماد به نیما میرزازاد نشان داد از بازی دادن به جوان ها در ترکیب نساجی ابایی ندارد و براین باور است با بازی دادن به دروازه بان تیم ملی جوانان در جام جهانی ۲۰۱۷ هم می تواند او را رو کند و هم نساجی صاحب یک دروازه بان خوب و آینده دار شود. نیما بر خلاف فصل قبل اینبار درون دروازه نساجی با اعتماد به نفس نشان داد و این بدین معنی بود که برای این نمایش به خوبی از نظر فنی و روحی و روانی آماده شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج