۱۰۵۵۵۵۷
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

دوئل شاگردان ممتاز برانکو برنده نداشت

دو سرمربی جوان ذوب‌آهن و فولاد خوزستان که در تیم ملی با یکدیگر همبازی بودند، نتوانستند امشب در فولادشهر طعم پیروزی را بچشند و تقسیم امتیازات ماحصل کار آن‌ها بود.

ورزش سه: دو سرمربی جوان ذوب‌آهن و فولاد خوزستان که در تیم ملی با یکدیگر همبازی بودند، نتوانستند امشب در فولادشهر طعم پیروزی را بچشند و تقسیم امتیازات ماحصل کار آن‌ها بود.

رحمان رضایی پس از حضوری کوتاه در رایکا بابل در رقابت‌های فصل گذشته لیگ دسته اول، به عنوان مدیرفنی ذوب آهن منصوب شد و مشخص بود که چندان تمایلی به همکاری با لوکا بوناچیچ ندارد؛ او پس از پایان فصل، با مدیران ذوب آهن برای سرمربیگری به توافق رسید تا بوناچیچ راهی کرواسی شود و دوران کوتاه حضور دوباره‌اش در ایران به پایان برسد. رضایی در دوران نقل و انتقالات تابستانه نتوانست بازیکنان مدنظر خود را جلب کند اما پیش‌فصل خوبی را ذوبی‌ها زیرنظر او گذراندند.

اولین تجربه سرمربیگری رضایی در لیگ برتر نیز مقابل همبازی سابقش در تیم ملی بود؛ جواد نکونام که فصلی درخشان را در لیگ نوزدهم همراه فولادی‌ها پشت سر گذاشت و حالا در لیگ بیستم باید در سه تورنمنت همراه فولاد حضور پیدا کند. در دوئل شاگردان برانکو در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان، ابتدا شاگردان نکونام بودند که توانستند خیلی زود به برتری برسند اما کامبک ۵ دقیقه‌ای ذوبی‌ها، باعث شد تا رحمان رضایی در آستانه اولین پیروزی خود در لیگ برتر قرار گیرد اما یک پنالتی بحث برانگیز در واپسین ثانیه‌ها حساب کار را به تساوی کشاند تا مصاف رضایی-نکونام در اولین هفته لیگ بیستم برنده نداشته باشد و دو سرمربی جوان فوتبال ایران که در دوران بازی خود، نمایش‌های به یادماندنی را در خاطر هواداران به جای گذاشته‌اند، امیدوار به ادامه رقابت‌های فصل جدید باشند.

دوئل شاگردان ممتاز برانکو برنده نداشت

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ......

      برترینها تو‌مرض برانکو و شجاع و گرفتی اگر مربی و‌ استادی هم باشه اون کیروش هستش که استاد نکونامه نه برانکوی دلال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج