۱۰۵۵۶۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

به هیچ کس ربط ندارد من چقدر پول می گیرم

عنایتی: شاخ درمیاورم اگر کروش دعوت کند!

تیم فوتبال صبای قم در فصلی که گذشت، اگرچه امتیاز خود در لیگ برتر را حفظ کرد اما نتایجی که این تیم به‌دست آورده، به هیچ‌وجه در حد و اندازه‌های نماینده قم نبود.

آی اسپرت: تیم فوتبال صبای قم در فصلی که گذشت، اگرچه امتیاز خود در لیگ برتر را حفظ کرد اما نتایجی که این تیم به‌دست آورده، به هیچ‌وجه در حد و اندازه‌های نماینده قم نبود.

رضا عنایتی، سرشناس‌ترین چهره صبا درباره فصل گذشته به آی اسپورت می‌گوید: «متاسفانه پیش‌بینی‌هایی از این فصل کرده بودم که هیچ‌کدام درست از آب درنیامد. ما فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم. بی‌تردید اصلی‌ترین مشکل ما در صبا همان مساله‌ای بود که فوتبال ایران را تحت تأثیر قرار داده بود. به خاطر همین مشکلات بود که تمریناتمان نیز چند روز تعطیل شد. اتفاقات فصل گذشته خیلی آزارمان داد.»

عنایتی که همچنان رکورددار گلزنی در لیگ برتر است، ادامه می‌دهد: «با این‌که ۴‌سال فوتبالم را در خارج از ایران دنبال کردم اما همچنان رکوردم را حفظ کردم و از این بابت خوشحالم. امسال هم می‌توانستم آقای گل شوم که در روز آخر این اتفاق نیفتاد. می‌خواهم سوالی بپرسم؛ واقعا روی چه متر و معیاری به تیم‌ملی دعوت نشدم؟ نمی‌دانم باید شاخ دربیاورم که کی‌روش دعوتم کند؟ این هم از مسائل عجیب و غریب فوتبال ایران است که حق به حق‌دار نمی‌رسد.»

هر وقت به فصل نقل‌و‌انتقالات نزدیک می‌شویم، بحث بازگشت رضا عنایتی به استقلال مطرح می‌شود. او در این خصوص عنوان می‌کند: «من عاشق هواداران استقلال هستم و همیشه در هر جا که با آنها روبه‌رو می‌شوم به من لطف دارند و به من قوت قلب می‌بخشند. یک مسأله‌ای که برای من جالب است این موضوع است که چرا وقتی من قراردادی می‌بندم مسئولان استقلال به سراغ من می‌آیند اما وقتی که بازیکن آزاد هستم یاد من نیستند. البته باید بگویم عده‌ای دوست ندارند من به استقلال برگردم. کاش هواداران از این مسائل اطلاع داشتند و می‌فهمیدند در این باشگاه چه خبر است. من به زور جایی نمی‌روم و توکلم به خدا است.»

عنایتی کاملا مخالف شفاف‌سازی قرارداد بازیکنان لیگ برتری است: «این مسأله هم جزو خنده‌بازارهای فوتبال ایران است. شاید من دوست نداشته باشم، کسی بداند قراردادم چقدر است. چرا این اتفاقات فقط در ایران رخ می‌دهد؟»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج