۱۰۵۵۶۷۸
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

پرسپولیس نباید به هدر‌دادن فرصت‌ها عادت کند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که پرسپولیس نباید به هدر دادن فرصت‌های گلزنی عادت کند و بازیکنان باید از حداقل موقعیت‌ها بهترین بهره را ببرند.

خبرگزاری تسنیم: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که پرسپولیس نباید به هدر دادن فرصت‌های گلزنی عادت کند و بازیکنان باید از حداقل موقعیت‌ها بهترین بهره را ببرند.

حمید درخشان درباره بازی پرسپولیس مقابل سایپا در هفته نخست مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: بازی اول بود و طبیعی بود که آن سرعت عمل و کیفیت فنی خوب همیشگی را در بازی پرسپولیس نبینیم. به نظرم در هفته‌های بعد عملکرد فنی پرسپولیس بهتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه حریف دیروز پرسپولیس خیلی جوان و دونده بود، تصریح کرد: شاگردان صادقی خیلی با انگیزه بازی و تلاش کردند تا از پرسپولیس امتیاز بگیرند. دروازه‌بان سایپا مقابل پرسپولیس خیلی باانرژی و توان بالایی بازی کرد و در کسب امتیاز تیمش در بازی روز گذشته خیلی نقش داشت و به نوعی عامل توقف پرسپولیس در بازی دیروز بود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره مشکل گلزنی شاگردان گل‌محمدی خاطرنشان کرد: پرسپولیس در بازی مقابل سایپا موقعیت‌‌های گلزنی خوبی خلق کرد، ولی متأسفانه از آنها بهره‌ای نبرد. به هر حال بازی اول بود و با برگزاری مسابقات هماهنگی تیمی بین بازیکنان بهتر خواهد شد و مهاجمان پرسپولیس پای‌شان به گل باز خواهد شد.

درخشان ادامه داد: موضوعی که اهمیت دارد این است که پرسپولیس نباید به هدر دادن فرصت‌های گلزنی عادت کند. پرسپولیس قهرمان چهار دوره متوالی لیگ است و اکثر تیم‌ها برای نباختن مقابل این تیم قرار می‌گیرند. سرخپوشان از حداقل موقعیت‌ها باید بهترین استفاده را ببرند، وگرنه در آینده و ادامه این روند کارشان سخت خواهد شد.

وی در پایان گفت: پرسپولیس بیشتر از یک ماه تا بازی فینال آسیا فرصت دارد و این نقیصه را باید حل کند. درست است که تیم با کمبود مهاجم گلزن مواجه است، اما با همین داشته‌هایش هم می‌تواند با تمرینات مناسب و هماهنگی بیشتر با آمادگی کامل در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی کند. در آسیا یک بازی باقی مانده است و از کوچکترین موقعیت هم باید استفاده شود تا تیم به قهرمانی برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پرسپولیس عادت میکنه.اما مسولین فوتبال و سازمان ورزش این اجازه رو بهش نمیدن...مگه الکیه..چند روز دیگه سید جلال و یحیی و...و... میگن...بعضی ها دوست ندارن ما برای پنجمین بار قهرمان بشیم..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج