جاباما
۱۰۵۵۷۷۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

فکری: از شفر گلایه دارم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از همکارم شفر گلایه دارم که اگر پولش را دریافت کرده نامه را به فیفا ارسال نکرده است.

خبرگزاری فارس: محمود فکری بعد از دیدار استقلال و مس رفسنجان اظهار داشت: جا دارد به بازیکنان استقلال خسته نباشید بگویم که با همه وجودشان بازی کردند. هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم خوب کار کردیم، شاید کمی استرس روی آنها بود که نتوانستند از فرصت‌ها استفاده کنند.

وی افزود: در اولین بازی شروع خوبی داشتیم، جا دارد به ربیعی و بازیکنان مس هم خسته نباشید بگویم و مطمئنم در آینده بازی های بهتری از این تیم خواهیم دید.

سرمربی استقلال در خصوص پنجره نقل و انتقالاتی عنوان کرد: جا دارد از همکار خودم شفر گلایه کنم که اگر پولش را دریافت کرده نامه را به فیفا ارسال نکرده است. امیدوارم این کارهای ناپسند کمتر شود. من از قبل به بازیکنان تیمم اطمینان داشتم. امیدوارم از این فرصت استفاده کنیم و پنجره را باز کنیم.

فکری در مورد شرایط استقلال گفت: در ادامه بازی ها بستگی به این دارد که با یک مهاجم بازی کنیم یا دو مهاجم.

سرمربی تیم استقلال در نشست خبری عنوان کرد: جا دارد یک خسته نباشید به همه عوامل باشگاه بگویم چون روزهای خیلی سختی را می‌گذارنیم. نیاز بود در استارت کار برنده از زمین خارج شویم. به تک تک بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم چون در هر ۲ نیمه بازی خوبی را انجام دادند. ما موقعیت‌های مختلفی داشتیم و می شد گلهای بیشتری بزنیم. در نیمه دوم هم فشار بیشتری آوردیم و هم بازی روانی ارائه کردیم و هم اینکه ۲ گل زدیم. مطمئنا این برد خیلی به تیم ما کمک خواهد کرد.

فکری در خصوص وضعیت پنجره نقل و انتقالات استقلال یادآور شد: از بچه ها ممنون هستم چون فشار زیادی را در این مدت تحمل کردند. در بحث پشتیبانی مشکلات زیادی داشتیم و البته روی مدیران باشگاه و هیات مدیره هم فشار زیادی بود اما خوشبختانه بازیکنان این فشارها را مدیریت کردند و توانستیم امروز با آرامش وارد بازی شویم و با آرامش هم بازی را تمام کردیم. این عصبی نشدن بازیکنان باعث شد بازی خوبی انجام دهیم.

وی تاکید کرد: پنجره بسته هم دست ما را بست. در تعویض ها و حتی ارنج اصلی می‌توانستیم تغییراتی داشته باشیم اما در کل به بازیکنان تیم اعتماد و اعتقاد داشتیم. خوشحالم که بازی خوبی انجام دادیم و برنده شدیم.

سرمربی تیم استقلال در خصوص ابتلای نادری به کرونا گفت: باشگاه این خبر را تکذیب کرد اما در تست مجددی که از این بازیکن گرفته شده مشخص شد نادری کرونا ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج