۱۰۵۵۸۲۳
۵۵۶ نظر
۵۰۱۳
۵۵۶ نظر
۵۰۱۳
پ

ابتکار: پسرم رفته آمریکا درس بخواند

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: برجام منفعت های بسیاری داشته، البته ایده‌آل نبود ولی براساس هوشمندی مذاکره کنندگان صورت گرفت.

خبرگزاری فارس: به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان اروپا نشست « بازخوانی حرکت دانشجویی تسخیر لانه جاسوسی» با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و از اعضای تشکیلات دانشجویان پیرو خط امام در تسخیر سفارت آمریکا به صورت مجازی برگزار شد.

ابتکار در ابتدای این نشست گفت: ۱۳ آبان نه فقط برای ایران و ما، بلکه معادلات بسیاری از کشورهای دنیا معادلات را تحت تاثیر قرار می دهد، یعنی اتفاقی است که به تاریخ نپیوسته و تاثیرات خود را دارد، مثلا ترامپ دیوانه که پایان کارش است، بارها از این موضوع به عنوان موضوعی که ناراحت شان کرده نام برده و این اقدام را دلیلی برای دشمنی با ایران می داند.

وی ادامه داد: برای بررسی تسخیر لانه جاسوسی باید به شرایط سال ۵۷ برگردیم، در آن اوضاع قانون اساسی نداشتیم، دولت موقت و شورای انقلاب سرکار بودند. هیچ کدام از ساختارهای رسمی حاکمیت همچون مجلس و دولت هنوز شکل نگرفته بود و تمام نظامات اطلاعاتی و امنیتی کشور در یک شرایط بسیار متزلزلی به سر می‌برد.

ابتکار اضافه کرد: اینجا دانشجویان تصمیم گرفتند یک هوشیاری در برابر تحرکات آمریکا داشته باشند و در این خصوص جلساتی هم گذاشتند، این جمع بندی بود که توطئه هایی عیله انقلاب در حال شکل گیری است، ورود شاه به آمریکا هم باعث شد دانشجویان فکر کنند یک جریاناتی زیر پوستی برای براندازی و ناکام گذاشتن انقلاب در جریان باشد. این مسئله با بیانات امام(ره) همراه شد که گفتند دانشجویان و طلاب مبارزات خودشان با آمریکا ادامه دهند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده تاکید کرد: دانشجویان از چند گروه دور هم جمع شدند، نشست هایی گذاشتند و به این جمع بندی رسیدند که برای چند ساعت سفارت آمریکا اشغال شود که البته آقای احمدی نژاد و سیدزاده از دانشجویانی بودند که مخالف این کار بودند.

وی افزود: در نهایت تعداد کمی از دانشجویان با این نیت که بتوانند با هر اقدامی جلوی تحرکات علیه انقلاب را بگیرند از دیوار سفارت بالا می روند ولی جریان نفاق و سلطنت طلب‌ها سعی کردند از تسخیر کنندگان سفارت به عنوان بالاروندگان از دیوار سفارت نام ببرند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در ادامه با اشاره به تحریف هایی که درباره تسخیر سفارت شکل گرفت، گفت: ما می دیدیم که در آن زمان چقدر تحریف صورت می‌گیرد، تلاش بر این بود جریان دانشجویی را به گونه دیگری نشان دهند، اصرار داشتند بگویند دانشجویان مسلح هستند در صورتی که اینگونه نبود، یا می گفتند این ها دانشجویان حکومتی هستند.

ابتکار یادآور شد: مطالب مربوط به انقلاب دوم به سرعت در حال تحریف بود و متاسفانه جریانات داخلی هم آنچنان به این موضوع نمی پرداختند، الان هم می بینیم یک جریان داخلی پیشنهاد محاکمه دانشجویان پیرو خط امام را می دهد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده اضافه کرد: دانشجویان از ابتدا سازماندهی خوبی داشتند و به خوبی موضوع را اداره کردند، البته پیش بینی دانشجویان این بود که دو تا سه روز در سفارت باشند ولی بعد امام(ره) این کار را تائید کردند و بعد هم ایشان تصمیم گرفتند که دانشجویان چگونه عمل کنند و بعد هم شاهد یک موج عظیمی از حمایت های مردمی بودیم و از شهرهای مختلف شاهد حضور مردم در مقابل سفارت بودیم.

وی گفت: تسخیر سفارت امریکا جریان عظیمی بود اما حمله به سفارتخانه‌های انگلیس و عربستان اقدامی غلط و نابجا بود چون زمانی این اتفاقات افتاد که نظامات حاکمیتی مستقر بودند و شرایط باثباتی داشتیم و ساختارهای کشور شکل گرفته بود.

ابتکار تصریح کرد: هیچ کدام از دانشجویان خط امام را پیدا نمی کنید که بگوید من از این کار پشیمان هستم، ممکن است بگویند باید برخی آسیب ها نبود یا خیلی این اقدام زمان نمی برد ولی پشیمان نیستند.

ابتکار ادامه داد: انجمن های اسلامی دانشجویان ( دفتر تحکیم) آن زمان به عنوان اتحادیه شکل گرفت و یک شورای مرکزی از دانشگاه های تهران حضور داشتند و بعد هم از دانشگاه های شهرهای دیگر هم اضافه شدند، برای حضور در این جمع دانشجویان اولا مسلمان بودند و بعد پیرو خط امام.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: در آن زمان برخی گفتند یک بیانیه بدهیم، اما در نهایت تصمیم جمع بر این شد که تسخیر سفارت انجام شود، آقایان احمدی نژاد و سیدنژاد به شدت مخالف بودند و وقتی دیدند قرار است چنین کاری را انجام بدهیم گفتند ما می رویم به دولت می گوییم.

وی درباره سوال یکی از دانشجویان اظهار داشت: دیدگاه ها امروز به تبع موقعیت ها تفاوت کرده است. نمی توانیم بگویم سال ۵۸ دانشجویان خیلی اهل محاسبه بودند اما اقدام دانشجویان را امام تائید کرد و یقینا این جریان تحولات را تحت تاثیر قرار داد.

ابتکار اضافه کرد: برخی ها می گویند عراق به دلیل تسخیر سفارت، به ایران حمله کرد در صورتی که عراق از قبل هم آماده بود و اسناد آن در سفارت هم وجود داشت.

وی گفت: خبرنگاران خارجی در زمان تسخیر با ما مصاحبه می کردند اما بعد فهمیدیم که دارند تحریف می کنند به همین دلیل ما هم تدابیری اندیشیدیم. مثلا ۵۰ آمریکایی به عنوان میهمان دعوت شدند تا بیایند از نزدیک وضعیت را ببینند و بروند بگویند واقعیت چه بود.

در ادامه یکی از دانشجویان از ابتکار پرسید که شما گفتید از روز سوم بعد از تسخیر به جمع دانشجویان اضافه شدید، آیا اگر بحث حمایت امام و مردم در آن زمان اتفاق نیفتاده بود باز هم این اقدام را انجام می دادید؟

ابتکار در پاسخ به این سوال گفت: این بستگی به میزان اعتماد و شناختی داشت که از بچه ها داشتم ولی فکر نمی کنم تغییری در تصمیم من ایجاد می شود در هر صورت اقدام پر خطری بود، من با خانواده مشورت کردم، آنها هم در نهایت پذیرفتند.

در ادامه یکی از دانشجویان از ابتکار پرسید چرا شما در سال ۵۸ معتقد به تسخیر سفارت بودید ولی الان از بحث مذاکره حمایت می کنید؟

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در پاسخ گفت: این شرایط زمانه است، یعنی هر زمان باید یک تدبیری داشته باشید، یعنی باید ببینی الان امنیت کشور با چه روشی تامین می شود. برجام اثبات کرد دنیا متوجه شود ایران جنگ طلب نیست و اگر راهی هست تا منافع ایران تامین شود گفت وگو خواهد کرد و بعد یک اتفاق شفاف و روشنی افتاد و یک سری تهدیدها را کم کرد.

وی گفت: ایران جایی که لازم باشد، می جنگد، جایی که لازم باشد، دفاع می کند و جایی هم که لازم باشد مذاکره می کند.

ابتکار با اشاره توسعه صنعت هسته‌ای و نظامی در دولت‌های سازندگی و اصلاحات گفت: ما یک زمان می بینیم به سرزمین های ما تعرض می شود و نیاز است سردار شجاع مانند سردار سلیمانی باشد و از ایران و از اسلام دفاع کند، باید ببنیم در شرایط مختلف چگونه باید عمل کنیم اما ما نباید کلیشه ای فکر کنیم باید ببینیم در زمان های مختلف چه باید کرد. اگر ما برجام را نداشتیم امروز نمی توانستیم یک اجماع علیه آمریکا ایجاد کنیم. ما باید جامع تر ببنیم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: آمریکاست که شیطنت و عهدشکنی می‌کند وگرنه ما سر پیمان بودیم، هنوز هم آن میز مذاکره وجود دارد اما یک سری شروط و الزمات وجود دارد.

در ادامه این نشست یکی از دانشجویان درباره حضور فرزند ابتکار در آمریکا و اینکه چگونه توانسته گرین کارت بگیرد، پرسید.

ابتکار در پاسخ به این سوال گفت: در این رابطه هم شاهد موارد تحریف و نفرت فراکنی هستیم وگرنه سالانه هزار دانشجو می روند، درس می خوانند و برمی گردند، پسر من از طریق ویزای دانشجویی رفته، بعد هم به ایران بازخواهد گشت. ما می بینیم کسی مثل مسیح علینژاد هر روز یک دروغی در این باره می گوید.

وی خاطرنشان کرد: برجام منفعت های بسیاری داشته، یکی اینکه غیر آمریکا همه کشورها سر این توافق ایستادند، یکی اینکه از تحریم تسلیحاتی درآمدیم، برجام از جنبه سیاسی منافع خیلی زیادی برای ما داشت و این توافق باعث شد دست برتر را داشته باشیم که بگوییم ما جنگ طلب نیستیم، در همان فاصله کوتاهی که برجام عملیاتی شد ما دستارودهای خوبی داشتیم، البته برجام ایده آل نبود اما براساس هوشمندی مذاکره کنندگان صورت گرفت. شاید اگر عده ای برخی از مسائل را امنیتی نمی کردند ما با مذاکره می توانستیم از اقتدار کشور دفاع کنیم.

یکی از دانشجویان در ادامه گفت که یکی از دستاوردهای مهم برجام این بود که نشان داد آمریکا قابل اعتماد نیست، من دوست داشتم ترامپ بماند چون واقعیت های آمریکا را بدون روتوش نشان می داد. امیدواریم خدا از شر بایدن هم ما را حفظ کند.

ابتکار گفت: چرا ما کاری کردیم که حتی وقتی می خواهیم با چین کار کنیم می‌گویند FATF و پالرمو ندارید، مگر ما به دنبال اقتصاد درون زا و بیرونزا نیستیم؟

وی با بیان اینکه ترامپ ضد ایرانی ترین رئیس جمهور آمریکا بود، اضافه کرد: بایدن از ابتدا گفته به تمام معاهدات بین المللی از جمله برجام برمی گردم، این خیلی با برخوردی که ترامپ دارد و پیمان شکنی کرد، تفاوت دارد. چرا ما نباید از این فرصت برای کشور استفاده کنیم؟

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: هیچکس ذوق زده نمی شود که بایدن آمده، ولی اینکه قاتل سردار سلیمانی شکست بخورد مهم است و اگر بایدن رئیس جمهور بود در آن موقع، معلوم نبود چنین دستوری بدهد.

وی گفت: باید واقعیت ها در نظر بگیریم، مردم آمریکا بین بد و بدتر بایدن را انتخاب کردند ما باید از این فرصت شکافی که در آمریکا به وجود آمده استفاده کنیم و خرابکاری های ترامپ را ترمیم کنیم تا بتوانیم در صحنه بین الملل کار کنیم.

ابتکار درباره این سوال که چرا با توجه به اینکه شما در تسخیر سفارت حضور داشتید به فرزند شما برای حضور در آمریکا ویزا داده اند، گفت: قبلا هم گفتم که او با ویزای دانشجویی رفته، با خانم و فرزندش هم رفته که درسش را بخواند، او که جزو تسخیر کننده ها نبوده و مادرش جزو تسخیر کننده های سفارت است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چی تنبله
      چند سال درس میخونه؟

      پاسخ ها

      • خرمدین

        مگه دانشگاه آزاد اسلامی چه ایرادی داشته که رفته لانه جاسوسها درس بخونه؟

      • ابتکار

        چون توی ایران مخارج تحصیل گران بود پسرمو برای درس خواندن فرستادم امریکا !

      • بدون نام

        منم اگر میدونستم بر میگردم چندتا شغل مهم بهم میدم با حقوق بالا خب معلومه بر میگشتم

      • بدون نام

        عه عه مگه تو از دیوار سفارت نرفتی بالا پس چرا پسر تو را راه دادن آمریکا آدم به نیت تو شک میکنه

    • بدون نام

      چندساله رفته درس بخونه؟آمریکا که بد بود اگه برای درس خوندن خوبه چرا برای بقیه ممنوعش کردین؟

      پاسخ ها

      • مبتکر

        پیامبر اسلام فرمودند علم را بیاموزید حتی اگر در چین باشد . منظور از چین همون امریکاست !

    • بدون نام

      درس بالا رفتن از دیوار سفارت؟

    • بدون نام

      این همه دانسگاه در ایران چرا پسر شما که سفارت رو تسخیر کردزد بین این همه کشور باید بره امریکا

    • بدون نام

      جون خودت تو گفتی ما باور کردیم

    • بدون نام

      به جان مری

    • وردنه ساز

      چه درسی !!!؟؟؟

    • بدون نام

      چه خوب که رفته درس بخونه

    • بدون نام

      اره با پول من و امثال من

      پاسخ ها

      • بچه‌ نظام‌ اباد‌ تهران‌

        خخخخخخخخخخخخخ‌ ماهم‌ باور‌ کردیم

    • بدون نام

      کاش عکس تسخیر کردن خودتون رو میزاشتید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو همین اینترنت عکسی موجوده که با پسرش روی یه کشتی تو آمریکا انداختن ! معلومه اینها همه جنگ زرگریه

    • ابراهیم

      من خیال میکردم رفته کار کنه .
      برای ایران عزیزمان دلار بیاره

    • بدون نام

      کلا خانواده نون به نرخ روز خوری هستید!

    • بدون نام

      هر چی بخواد بخونه ایران دانشگاه داره

    • بدون نام

      ایران مگه دانشگاه ندارد..یا خون شما رنگین تر است..خدا نابودتان‌میکند و جوابگو میشوید این حال روز ملت دستپخت شماهاست

    • بدون نام

      مگربادیگران چه فرقی پسرشمابایدبرویداصلاح طلب هم که هستیددوفردای دیگر داردجاده برای شماصاف می کندشمامی روید

    • بدون نام

      پس برا همین تو از دیوارش رفتی بالا که پسرتو بفرستی اونور دیوار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی قشنگتر نوشتی

    • کیوان

      مرگ بر آمریکا فقط مال مردم بدبخته عملا شامل مسولین و فرزندان شأن نمیشه .چهل سال ریا

    • بدون نام

      راست میگوید ولی بقیه ملت رفتند پناهنده شوند

    • بدون نام

      ما هم اینجا درس می خوانیم!!

    • صیادی

      ترمی یک واحد پاس میکنه که اینقدر طول کشیده؟

    • علیرضا

      پس خودتون قبول دارید که آمریکا بهتر از ایران است.
      اما هیچکس حاضر نیست به ایران بیاید.
      فقط ادعا.

    • بدون نام

      چرا هیچ جای دنیا دانشگاه نبود.باید می رفت آمریکا.شمااگرمشاورنبودید.بازمیتونست بره.

    • بدون نام

      چرا نفرستادی چین یا کوبا؟

    • بدون نام

      خانم برو بیشین توخونت ولباس وظرفهای خودت مثل بچه ادم بشور عاقل باش اگه من رئیس جمهور بودم اعدامت میکردم هم تو وامثال تو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو دخترت رو فقط برای ظرف و لباس شستن تربیت کردی؟

    • یک ایرانی

      منم میخامدبرم درس بخونم شبم برم پارتی خخخخ

    • بدون نام

      خخخخخ،،،مرگ بر امریکا

    • بدون نام

      الکی میگه
      چه رشته تحصیلی هست که تو ایران ارائه نمیشه؟

    • بدون نام

      چه درس خوندنی بود که تموم نشد؟!!!

    • بدون نام

      آخی کاشکی ما هم از دیوار میرفتیم بالا بعد بچه مون رو می فرستادیم اونور دیوار برای درس خوندن........

    • بدون نام

      آره تو راست میگی کتابا دورغ میگن

    • بدون نام

      کاش مادر ماهم تسخیر کننده سفارت آمریکا بود ما هم میتونستیم بریم آمریکا درس بخونیم

    • حاج اکبر

      پول مفت هست آنجا نامحرم می بیند آن دنیا
      به جهنم نمی‌رود یا آنجا پارتی یاپول مفت کار می کنند

    • وحید . ش

      مطمئنی قصدشون درس خوندن بوده ، همه اول میرن درس بخونن اختلاسگر میشن

    • بدون نام

      سرم رفت چقد زیاد بود

    • امید

      خانم ابتکار ،مغلطه میکن؟!اولا که پسرت سالهاست درامریکاست.دوم،ایانباید به دمکراسی درامریکا افتخاربکنی که اجازه داده پسرت با وجود مادر قانون گریزی مثل شما ،ویزا تعلق بگیره؟!

    • دایی

      بله دیگه فقط بچه های شما حق زندگی و درس خوندن تو غرب دارن، با چه پولی، بیت المال، مردم هم که هیچ، فرزندان این خاک هنوز خیلی هاشون اینترنت ندارن واسه تدریس آنلاین، گوشی متوسط حداقل هفت ملیون، پناه بر خدا

    • بدون نام

      ایران دانشگاه نداره ؟از دیوار سفارت امریکا رفتی بالا که پسرت بندازی اون ور دیوار!!!

    • م.ح

      موش کور بخوردت.....اه واه خواهر

    • بدون نام

      چرا همینجا درسش رانخواند

    • بدون نام

      مگه شما نمیگید آمریکا شیطانه پس چرا پسرت رفته مهد شیطان برای درس خواندن نکنه. میخوای یکی مثل خودت بشه چرا حرف و عملتون یکی نیست قسمتون باور کنیم یا دم خروس

    • تاجیک

      مردم رو با کلماتش فریب بده. چه خونهایی بهترین جوانها ریخته شد تا کسانی با فریب نیایند ولی حیف که این نشد

    • بدون نام

      آره حدود 20 ساله پسرت رفته درس بخونه تا الان فوق پروفسوراشم باید گرفته باشه فکر کنم

      پاسخ ها

      • Negar

        خخخ خیلی خوب بود خخخخ

    • بدون نام

      خیلی بیجاکرده رفته!
      شماهم ازدیوارسفارت امریکارفتی وبالا ونقش مرگ برامریکا روبازی کردی!!!

    • باور

      با بالا رفتن از دیوار سفارت راه پیشرفت بچه های مردم رو مسدود کردی حالا بچه خودت داره اونجا با پول بیت المال به ریش ما میخنده

    • بدون نام

      مگر ایران نمیشود درس خواند فرق من و بچه شما چیه

    • انسانم آرزوست

      بشدت عصبانی میکنه آدم رو جواب مردم به شما :
      ساکت فقط ساکت

    • بدون نام

      جای دیگه نبود

    • بدون نام .،.

      بله شمادرست میفرمایین، اینجادانشگاه نداریم رفته اونجا

    • صدای مردم مظلوم ایران

      آمریکا جیییز بوف اونم فقط واسه مردم ایران واسه دولت و خونوادشون جاایی واسه رفاه و آراااامش

    • بدون نام

      شما با پولی که از همین راه در آوردی پسرتو فرستادی آمریکا

      پس نباید توجیح کنید
      ایشون هم حق نداشتن برن آمریکا

      لعنت به تظاهر


      چیزی کن خودتون قبول ندارید رو به خورد مردم بدبخت میدین

    • بدون نام

      آمریکا برای مردم شیطان بزرگ وبرای مسئولان نظام قبله حاجات...

    • ادریس رزاقی

      فارغ التحصیل دانشجو های ما تو دانشگاه ما رو کشورهای اروپا و آمریکا التماس میکنن بیایید اینجا بعد تو بچه تو فرستادی تو کشوری که بزرگ ترین دشمن ماست ? تو رو خدا خون شهیدانمون رو پایمال نکنید این رسم انسانیت نیست

    • مصطفی

      الان ۲۰ ساله اونجاست درس چی

    • بدون نام

      گذشت زمان همه چیز رو ثابت میکنه خانم ابتکار
      لانه جاسوسی ، امپریالیسیم ، ویزای آمریکا ....

    • بدون نام

      راست میگه صنعتی شریف خودمون آزادی کافی نداره

    • بدون نام

      اینهایی که سفره انقلاب حقشان توجهی دارن حتی برای اختلاس

    • m

      عجب !!! آقازاده تو آمریکا تشریف دارند...!! مرحبا !!

    • بدون نام

      شما مگر نمیگوئید مرگ بر امریکا چطور پسر تون فرستادید امریکا پس دروغ میگوئید

    • بدون نام

      خجالت بکشین

    • ایرانی مظلوم

      چرا آمریکا؟! ما که این همه کشور دوست و برادر داریم!!! اونم شما که همه میدونن با سفارت آمریکا چکار کردید..

    • بدون نام

      باشه، پسر شما بره آمریکا درس بخونه و پسران ما برن سربازی و بعد بیان بیکاری طی کنن. آدم از وقاحت شما به رعشه میفته

    • بدون نام

      اره یعنی اینقد واجبه شما و مسوولان مرگ بر آمریکا بگید پسرانتون تو خاک دشمن درس بخواند با پول بیت المال فقط پسر تو آدمه شرم هم خوب چیزیه

    • بدون نام

      بچه های خیلی اقا زاده ها مبرن درس میخونن وهرکاربخوان میکنن مردم پشمک ن

    • بدون نام

      جمع کن کاسه کوزه دورویی و نفاقتو

    • عسل

      این همه کشور ایشون خیلی غلط کردن رفتن آمریکا...میرفتن فرانسه درس میخوندن یا انگلیس

    • saftarmodarsi5372@ gmail.com

      امریکا که دشمن هست چرا رفتن

    • سیدرضاسیدی

      این خانم یادش رفته دشمن اصلی ما کیه پسر این خانم با پول بیت‌المال رفته عشق و حال یا درس

    • Saman.k

      تواز دیوار صفارت آمریکا بالا رفتی مرگ بر آمریکا گفتی. آمریکا برای ملت شده بلادکفر. برای بچهای شما شده کشور خوش گذرانی والواتی باپول رانت و زدی.

    • بدون نام

      مردم بدبخت رامیفرستین جلوی گلوله در مرزها فرزندان خودتون رامیفرستین امریکا باپول همین ملت

    • بدون نام

      شما که تکلیفت روشنه هم متاسفم هم تعجبم ازدانشجویانی که پای دروغای تونشستن.رفته درس بخونه خوب همین جا نمیشه بخونه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این گفتو همه هم باور کردن . پس چرا آمریکا ؟ میرفت هند درس میخوند خب . عجب اسکولی حساب میکنن مردمو. اینه که حرص آدمو درمیاره

    • بدون نام

      خوب فکر نمیکنی اون کشور دشمن هستش.

    • بدون نام

      پس چرا به مردم میگید ،بگن مرگ بر آمریکا!!!!!!

    • بدون نام

      مگه دانشگاه کمتر هست اینجا همتون وطن فروشسد

    • بدون نام

      آخییییی عزیز دلم مگه تو نبودی از دیوار سفارت رفتی بالا مثل کماندو الان چجور شده رو به آمریکا کردی فرزند دلبندتو فرستادی همونجا

    • بدون نام

      دانشگاه ایران چشونه که رفته امریکا؟؟ به پسرت باید یاد میدادی بگه مرگ بر امریکا

    • دنگول

      پسرای مردم پس چی میخونند چرا رفته جای بد میرفت یمن افغانستان عراق لبنان سوریه این همه جاهای خوب

    • حسین عزیر

      رفته لانه جاسوسی هم خودت اینجا بودی همه پسرت اونجاست چه جالب

    • بدون نام

      چرا نرفته فلسطین

    • اقبال

      تمام مردم رو بدبخت کردی
      بچه هات رو هم که فرستادی آمریکا

    • بدون نام

      پسرت غلط کرد

      پاسخ ها

      • انقلاب

        دمت گرم

    • بدون نام

      همشون همین هستن

    • بدون نام

      خجالت هم خوب چیزیه
      پس باباش چی

    • بدون نام

      صددرصد بر میگرده تو که راست میگی اصلا چرا باید تو آمریکا درس بخونه ها

    • بدون نام

      برو خائن شما اینجا جای ندارین

    • محبوب

      اینجا نمی تونست بخونه؟ اینجا سطحش پایینه؟

    • مهدی داداشی

      مرگ بر امریکا برای مردم سلام امریکا جون برای فرزندان شما

    • بدون نام

      نمیشد بره یه کشور دیگه،خودتی

    • علیرضا

      مورد بوده طرف به خاطر اینکه سربازیش تو سپاه بوده گیر بهش دادن بعد پسر این که از نظر آمریکا تروریست به حساب میاد خیلی راحت رفته اونجا

    • بدون نام

      میشه بگی پسرت چند ساله داره امریکا درس میخونه و چی میخونه و ضمنا شما بعنوان فعال سیاسی واقعا نمدونید پسرت هر روز تخلیه اطلاعاتی میشه

    • صدعا مادر

      پسر من هم در سر کوه های مرزی باید مراقب از ورود دشمن به ایرا ن با شد تا شما ها راحت استراحت بکنید وما خون دل بخوریم تا صبح وتا عصر و تا آخر هفته وتا آ خر ماه !

    • میرزا رضا

      رفته درس بخونه !!

    • عجب

      آخی طفلک...
      کاش ماهم به ظاهر مرگ بر این و اون میگفتیم و به ریش مردم میخندیدیم بعد خودمون و بچه هامون اونور بودن

    • دلواپس مقام معظم رهبری

      پس تابعیت برای چه گرفته !؟

    • مهدی

      خانم ابتکار وشوهرش دورح است

    • محمد

      با پول کی رفته درس بخونه؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      بلع

    • بدون نام

      پسرت ازکه بهتر اگه تو دانشجو بودی خانواده شهدا وجانبازان هم باید برند از توخانم سوال میکنم

    • اهواز

      خانم معصومه ابتكار ماهم دوست داريم بچه هامون بروند امریکا درس بخوانند تا یاد بگیرند که از ۲ متر پریدن می توان به همه جا رسید . خجالت هم خوب چیزی هست ابتکار محترم

    • بدون نام

      بله حتما همین طوره که شما میفرمایید. فقط بی زحمت کشور رو مثل 50 سال پیش کنید که مردم هم بتونن 10 سال برن آمریکا درس بخونن

    • بدون نام

      جالبه که اینا برای سرنوشت ما وبچه هامون تصمیم می گیرند.به بچه های خودشون که میرسه ،میگن راه اونا از ما جداست؟

    • بدون نام

      اگرجای ایران وآمریکا راعوص کنیم ایران آیا به فرزند ابتکارویزامیداد؟

    • بدون نام

      خوبه خجالت سرت نمیشه والا آب میشدی

    • محمود

      الان اگه خود افساد طلبها طرف صحبت نباشن،
      این کار بسیار بسیار بد بد بد می باشد
      و اسمش هم تندروی شدید است
      برین بابا که برای رسیدن به قدرت حزب باد هستید

    • عبدالله

      اخییی جیگرم کباب شد ، آمریکای جهان خوار مراقب پسر ابتکار باش ، از گل نازکتر بهش نگی......

    • یا علی

      حتماً که با نمرات خوبی قبول میشه مامانش

    • بدون نام

      پس چرا خودت رفتی پرچم سفارت اوردی پایین خوب والا گذاشتن بره حالا خودتون که نمیزارید از پرایران رد بشن چه استدال چرتی

    • بدون نام

      با کدام پول ؟

    • بدون نام

      شما لطف کن خودت و خانواده ت , همه تون برید پیش پسرتون آمریکا بمانید و دست از سر مملکت بردارید ما شماها و امثال شماها را نمیخواهیم

    • الف. ج

      ای ابتکار کلک باز

    • بدون نام

      تو گفتی ما هم باور کردیم ....

    • بدون نام

      داخل ایران نمی‌توانست بخونه

    • بدون نام

      اخه نادرست مگه تو نرفتی سفارت آمریکا داغون کردی آمریکا رفته پول مردم بدبخت خرج کنه

    • مکانیک

      عروس رفته گل بچینه

    • گل آقا

      آره توراست میگی.اگه آمریکا بده تو چرا اجاره دادی بره؟آمریکا برای ما اخه برای امثال شما بهشت با این حرفها به شعور ۸۵ میلیون نفر توهین میکنی.البته تو تنها نیستی....

    • بدون نام

      آمریکا فقط برای ما بده؟

    • بدون نام

      چند سال

    • بدون نام

      با پول کی؟

    • بدون نام

      بگو بیاد ایران ادامه بده...

    • بدون نام

      پسرشم رفته امریکارا تسخیر کنه

    • بدون نام

      ساشا سبحانی هم واسه بیزنس رفته اسپانیا

    • بدون نام

      کسی هست بخونه؟

    • بدون نام

      تو ساکت که همه میشناسنت

    • الو الو

      همه دروغ میگیند فقط تو ودارودسته شما
      راست میگی باشه طلبت

    • بی نام

      دود کار نسنجیده شما هنوز تو چشم ماست ولی برای شما و خانواده گرامی باکی نیست ، بخت به شما چشمک زده و به ما تلنگر

    • بدون نام

      مگه این جانمیتونس درس بخونه .
      مرگ برآمریکا .

    • بدون نام

      ای جان جهان ،ای پروردگار مهربان
      جواب این موجودات رو خودت بده. کلمات یارای بیان این بی منطقی رو نداره.

    • بدون نام

      اون موقع که از دیوار سفارت بالا میرفتی فکر این روزها رو نکردی؟

    • ali

      پسرت دوره ی تحصیلی چند ساله برداشته که بعد از هشت سال هنوز تموم نشده
      دروغگویی جزو بدترین خصلت هاست

    • م.ح

      اصلاح طلبان همه نوکر آمریکا هستند.
      خانم ابتکار شما هم مثل اکثر هم حزبی هاتون یه روزی سر از اون ور آب سر در میارید.

      پاسخ ها

      • انقلاب

        اگه اصولگرایان مگه نیستند؟
        به مجلس 10% نگاه کن بعد سخن بران

    • بدون نام

      یعنی تو ایران دانشگاه نیست

    • بدون نام

      پسرت میدونه از دیوار کدوم سفارت بالا رفتی؟!

    • سید محمد حسین

      خدایا

    • بدون نام

      چرندیاتی که نوشتی یه خطشم نخوندم.قربونت برم میشه منم بفرستی برم پیشش منم آمریکا درس بخونم

    • ایرج

      سالهاست رفته اونجا درس بخونه اینجا نمیشد

    • سعید رجایی

      خوبه والله مرگ بر امریکاش مال ماست و عشق و حالش مال اقا زاده ها ببین‌کی واسه ما کار میکنه

    • Alireza

      میشه هزینه تحصیل پسرتونو هم بگید اگر با کارگری فرستادیدش یا تو رستوران ها ظرف میشوره ما هم بچه هامونو بفرستیم
      دروغگوهای بزرگ

    • بدون نام

      خجالت هم چیز خوبیه

    • بدون نام

      فرمودند

    • تو خوبی

      چقدر درس می خونه؟!!! بنده خدا 15 ساله با زن و بچه اونجا محصله، دعا کنید امتحاناتش قبول بشه

    • mksh

      بعععععععله شما که راست میگید

    • بدون نام

      درسش چند سال طول میکشه،۱۰ سال،۲۰سال،۵۰سال؟؟؟!!!!

    • الف دال

      تو همون کشوری درس میخونه که مامانش بخاطر دشمنی از دیوار سفارتش رفت بالا شیطان بزرگ چرا نرفت کشور دوست وبرادر سوریه یا فلسطین درس بخونه اگه به درس خوندن منم دلم می خواد برم امریکا درس بخونم چرا شرایط جور نیست منم برم

    • بدون نام

      چرا فرزندان شما با پول بیت المال باید در امریکا درس بخوانند البته اگر درس بخوانند نه خوش گذرانی!

    • رضا م

      پس وقتی امریکا داره درس میخونه چرا باید بگی مرگ بر کشوری که اینقدر علمش بالا .... چرا .......... چرا ...

    • بدون نام

      تو و دوستات این کشور رو به این روز انداختی که بچه هاتون برن اونجا صفا ؟.......

    • بدون نام

      چرا امریکا میرفت یه کشور دیگه

    • بدون نام ۱

      بیخود رفته
      راه درس خوندن ملت رو تو آمریکا بستین
      که بچه های خودتون برن
      البته شاید از دیوار کشیده بالا به هر حال شاید از دیوار بالا رفتن هم ارث برده باشه

    • بدون نام

      پس چرا از سفارت امریکا بالا رفتی

    • رضا

      عجب! ما فکر می کردیم پسر شما که رفته آمریکا درس بخونه!!

    • بدون نام

      تو این همه کشور فرستادی آمریکا؟

    • بدون نام

      ابتکار بد ضربه ای به انقلاب زد

    • بدون نام

      هر چی نظر میدم،نشون داده نمیشه،سانسور میکنید؟؟؟

    • بدون نام

      ای بابا! شما دیگه چرا؟ مگه خودمون دانشگاه نداشتیم که رفت اونجا؟ راستی مگه مسلمانان از ورود به خاک آمریکا منع نشده بودن؟ آقا زاده هنوز دین دارن جسارتا؟

    • بدون نام

      چه توجیه مسخره ای

    • بدون نام

      خجالت بکش....مردم ساده بدبخت که امثال شما اعتماد کردند

    • بدون نام

      توی ایران مگر دانشکاه نبود برو خودتی :!!!

    • بینام

      دروغگو ی عقده ای خجالتم خوب چیزی چندساله داره درس میخونه یا شرکت داره خودتی

    • بدون نام

      خوبه هر کدوم یه بهانه ای دارید

    • بدون نام

      فقط خانم ابتکار ودوستاش انقلاب کردند .بقیه مردم هیچ

    • بدون نام

      برو بابا مسخره

    • بدون نام

      مگه تو ایران نمیشه درس خوند اگر بده چرا بچه های مردم بمونن تگر خوبه چرا بچه های شما رفتن اونور حالا چرا آمریکا مگه شما نمیگین مرگ برآمریکا مرگ حقه ولی برای همسایه ِلذتش مال شماها کوفتتون بشه حرومه حروم

    • بدون نام

      شما که درج نمی فرمایید ولی بفرمایید چرا از دیوار رفتی بالا ؟

    • بدون نام

      خنم ابتکار مگر مملکتی که انقدر سنگ ان را به سینه میزنید دانشگاه ندارد ویا کشورهای دیگهای نبود که پسر شما باید به کشوری برود که شما مرگ ونابودی برای او تلب مکنید دوروی هم حدی دارد

    • بدون نام

      شما گفتی ما هم باور کردیم پسرت رفته درس بخواند خخخخ

    • بدون نام

      اینجا دانشگاه نبود

    • آسا

      پسر من هم وقت ازدواجش رسیده نمیتونم یک خونه پنجاه متری اجاره کنم،،البته روزی شانزده ساعت کار میکنم ،،پسرم از دانشگاه تهران مهندسی کشاورزی داره و خیلی وقته که بیکاره،،،،سلام به پسرت برسون

    • بدون نام

      خودت استاد خرابکاری هستی خانم فکر کردی مردم نمیدانند:

    • سیبو

      بره که بر نگرده چرا پسر تو توی آمریکا درس بخونه بچه هی ملت ایران نتونن از بی پولی مدسه برن دانشگاه که دیگه هیچی

    • پاسدار

      بعدبرگرده ازسفارت فرانسه انگلیس عربستان سویس حمله کنه پسرمنم فوق لیسانسه بفرستیداروپا دکترابگیره من امکانات ندارم

    • بدون نام

      ابتکار جون، هر وقت و هرجوری که لازم بوده خودتون و خانوادهاتون از امریکا نهایت استفاده رو بردین. فقط برای ما شیطان بزرگه!!! برای شما هم نونه هم اب....

    • بدون نام

      خخخخخخخبه روباه گفتن شاهدت کیه گفت دمم

    • بدون نام

      حداقل برای شما خیلی سود داشته که ۴۱ ساله در بهترین پست ها دارین عشق و حال میکنید

    • بدون نام

      دروغگو

    • عععع

      فقیر ایران درس میخواند ولی ثروت مندان آمریکا

    • بدون نام

      اگر پسر را به جرم مادر محروم نکردند پس شما آنها را تایید کردید.ولی قابل قبول نیست پسرتان را به کشوری بفرستید که از دیوار سفارتش بالا رفتید.

      پاسخ ها

      • 007

        ما مسلمونا بخصوص ما شیعیان همیشه دروغ برای گفتن داریم این زن هم یه دروغگوی بزرگه مثل بقیه ما . تا خودمان را درست نکنیم کشورمان هم درست نخواهد شد

    • بدون نام

      اااااااا مگه دشمن نیس میرف پیام نو میخوند

    • بدون نام

      بله شما دارید نون کار تون میخورید اگه امریکا دشمن ماست برا توو پسر تو دوست هستند

    • شپو

      فقط پسرای شما باید برن اونجا درس بخونن
      پس بچه های مردم عادی چی

    • حسن

      آری پسر تو رفته درس بخواند بیاد شما مردم را چی حساب کردی خانم ابتکار خیال میکنی که ما حرفهای چرت شما را قبول میکنیم اگر تو را روحانی به پست نمیگذاشت پسرت میتوانست به آمریکا برود چرا اکثران بچه های
      مسئولان میتوانند به این راحتی بروند ما شهید
      دادیم امسال شما به ملت خیانت کند اگر به آن دنیا عتقاد داری آنجا حساب پس میدهی ایشالاه

    • ایران

      ا تو راست میگی زمانی که از دیوار سفارت میرفتی بالا بسر جانت کجا بود امریکا برا ما آدمای معمولی برا شما بهشته

    • بدون نام

      تو همون کسی هستی که سفارت را اشغال کردی با شوهرت حالا با امریکا حال میکنید شوهرت هم بنزین به ملت مینداخت

    • بدون نام

      خانم ابتکار پسرش چند ساله شونه که رفتن برای ادامه تحصیل...
      کمتر دروغ بگید...

    • محمد

      چرا پسرت نرفت اسراییل درس بخونه؟از نظر شما چه فرقی با آمریکا داره؟مگر هر دو دشمن نیستند؟

    • آخه چرا

      چرا فرزندت را فرستادی در آغوش شیطان بزرگ؟ مگه مملکت خودمون دانشگاه نداره؟ مگه اساتید برجسته نداره؟ اینقدر ایران را نالایق دونستی؟

    • بدون نام

      چرا رفته آمریکا بخونه بیاد تو آزاد پیام نور بخونه دیگه .

    • بدون نام

      چطوری رفته منم می خوام آمریکا درس بخونم

    • بدون نام

      چرا همین جا درس نمی‌خونه مگه خود تو نبودی به سفارت حمله کردید چی شد الان امریکا خوب شده یا فقط واسه ما بده

    • ارکوین زیبا

      پسر این بانو در کشور آن دیوانه چه غلطی می کند ؟

    • آریا

      با پول کی؟

      پاسخ ها

      • انقلاب

        رانت نفت

    • هالو

      خیلی جای سواله براملت تو سفارت رو اشعال کردی اما پسرت تو امریکاس

    • بدون نام

      خجالتم خوب چیزیه

    • بدون نام

      اخه چرا پسرت امریکا هست.ومیگی مرگ برامریکا

    • ع،ر

      نافتون‌را‌با‌دروغ‌بستن.

    • بدون نام

      اگه آمریکا بده واخه چرا همتون بچه هاتون را میفرستین اونطرف درس بخونند
      واقعاً ما را احمق فرض کردین یا خودتون را؟؟؟؟؟؟! '!!!!!!!!!

    • بدون نام

      معصومه ، معصومه بیا برا انتخابات صدرصد در میای

    • بدون نام

      اره جون ننت

    • بدون نام

      اینهمه کشورررر حالا مگه کشور دیگه ای نبود که بره درس بخونه؟! تا کی دروغ و فریب و ریا؟

    • بدون نام

      بالای ده سال هست رفته چجوره درسش تمام نمیشه برگرده

    • خورزو خان

      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
      این همه از خودتون تعریف و دفاع کردید به کنار فقط اون آخر که کلی از بایدن تعریف کردید مگر همین شماها نمیگفتید که داعش رو تیم اوباما به وجود آورده چیه الان شده پسر خاله؟؟؟؟

    • سعید

      مادر بزرگ چرا دروغ میگی، پسرت رفته آمریکا گل بچینه ، دیدی من میدونم.

    • .

      ما که هیچ وقت نمیبخشیمتون خدا ازتون نگذره

    • بدون نام

      روکه رو نیست

    • طاهر انوری

      رفته درس بخونه آخی

    • بدون نام

      فقط پسرتودوست داره آمریکادرس بخونه؟؟

    • بدون نام

      آخی طفلی

    • بدون نام

      شما بفرمایید پسرتون با چه ویزا و نام خانوادگی تشریف بردن ؟.شما بفرمایید داخل کشور دانشگاه و بیمارستان و دکتر متخصص وچود نداره ؟ مرگ بر آمریکا برای ملت ایران برای شما و امثال شما نیست .بازهم نشر نده برتربنهای طرفدار دولت .

    • بی نام

      خودت از دیوار سفارت رفتی بالا ، پسرت رفته آمریکا درس بخونه؟ جل الخالق.

    • استکی

      مرگ برآمریکاگفتنش مال مردم بیچاره
      عیش ونوش کردن توآمریکا برابچه های
      امثال شما
      مردوموسرکارگذاشتید شرمم نمیکنید

    • بدون نام

      خدای دروغ تو هستی بقیه اداتو در میارن

    • بدون نام

      شرم هم خوب چیزی هست

    • جابر

      خجالت هم خوب چیزیه از خدا شرم کنید

    • کارگر

      شما یه خیانتکاری..ماها جنگیدیم که فرزندان شما برن امریکا تحصیل کنن؟؟.

    • بدون نام

      چقدر منفوری تو بعنوان یک خانم

    • اکبر جوجه

      نیلوفر خانم شما اگه اوضاع بد بشه خود تم میری آمریکا درس بخونی ناندانیت داره آجر میشه

    • بدون نام

      اینجا نمیشد درس بخونه،،شما که میگید آمریکا کشور خوبی نیست یا مرگ فقط برا همسایه خوبه،،شما مسئولین همتون بچه هاتون امریکا هستن،،

    • بازنشسته

      ایران نمیشه درس خوند؟

    • شاکی

      منم خیلی دوست داشتم فرزند شما ها باشم ولی حیف

    • بدون نام

      ننگ به ما که مادر از دیوار سفارت آمریکا بالا میره و چند نسل رو دچار بدبختی و فلاکت میکنه هزاران جوان این سرزمین رو جلوی توپ و تانک فرستاده ، ولی آقازاده رو فرستاده تا در همان آمریکا در صلح و نعمت زندگی کنه...

    • j.b

      پول ما ملتو خوردی دادی پسرت بره امریکا بگو گم شه بیاد همینجا درس بخونه نه اینکه پول ملتو خرج عشق وحال خودش بکنه چه انسانهای پر رویی هستین .من جای رئیس جمهورامریکا بودم پرتتون میکردم تو اب کرال پشت بیان تا ایران

    • بدون نام

      لعنت خدا بر شما

    • ژاسمن

      عجب

    • بدون نام!

      همه تون همینطور هستید! ژست ضد آمریکایی! بچه هاتون تو امریکا!!

    • بدون نام

      ای خدا از امثال آدمای مثل تو. از پول تو از موقعیت تو رفته آمریکا ،،،چرا از ما ،وبچه های ما نمی تونن برن ،،،یک روز باید جوابگو باشی،،،که چرا پسر تو با بقیه فرق میکنه ،خونش رنگین تر ،نه فقط با پست وپارتی بازی تو رفته میگی نه من اگر صد سال بخوام بچه ام را بفرستم آمریکا اگر توانستم ،،،پس اینا آقا زاده ،هستن به جای بند هستن

    • بدون نام

      اونوقت همسر هم همونجا اختیار کردن همونجا هم زندگی میکنن بسلامتی مادرشون از دیوار امریکا بالا میره پسرشون اونجا تحصیل میکنه مرگ برامریکا

    • بی نام

      پسر منم تو این مملکت که یه اوتیسمی هست از ابتدایی ترین امکانات محرومه که تو همون کشوری که پسرت رفته درس میخونه میتونی سوال کنی که چه امکاناتی دراختیار کودکان اوتیسمی هست.پس دهن گشادتون رو ببندید و کلمه دشمن دشمن ومرگ مرگ به امریکا رو ببندید پس الان معلوم شد که این یازیها تماما برای ما مردم هست وامکانات وتفریحات برای شما

    • بدون نام

      همون آمریکایی که تو از دیوار سفارتش رفتی بالا

    • وحید نادری

      با کدوم پول با پول کی چرا ما نمیتونیم مثل پسر شما بریم امریکا پدرای ما با شما چه فرقی دارن که بچه ها شما اونور آب میرن ولی مردم عادی نمیتونن برن

    • بدون نام

      چرا رفته بلاد کفر اگه درسخون بود همینجا میخوند

    • بدون نام

      اره پسر تو چقدرم که درس خون.تابعیت دومتم لابد بخاطر پسرت گرفتی

    • بدون نام

      اره پسر تو چقدرم که درس خون.تابعیت دومتم لابد بخاطر پسرت گرفتی

    • بدون نام

      مادر سفارت آمریکا رو میگیره ؛ فرزند در سرزمین شیطان کسب علم میکنه !!@

    • call of gamer

      مگه ایران نمیتونست درس بخونه پس چرا از سفارت آمریکا بالا رفتی دروغگو فقط برا شما تحصیل توی آمریکاست بقیه مردم هیچن

    • بدون نام

      شما تو ایران مرگ بر آمریکا می گوید وبچه هاتون تو آمریکا خوش می گذرون

    • بدون نام

      چرا ما نمیتونیم بریم درس بخونیم آهان اونا کافرن

    • مهپی

      اگه آمریکا بده چرا اونجا درس می خونه

    • نیما

      پسرای بقیه شونم رفتن در کارهای خیر از قبیل مدرسه و مسجدسازی شرکت کنند

    • بدون نام

      آمریکا به قول خودت شیطان بزرگه ولی پسر جونت داره اونجا درس میخونه. واقعا ننگ بر امثال تو که رفتارت با نیتت همخوانی نداره

    • بدون نام

      سیاست قدرت منفعت

    • بدون نام

      اگه آمریکا اخ چرا پسرت تشریف برده از بلاد کفر علم آموزی کنه.مگه خودمون نمیگید ازنظر علمی فلان رتبه در جهان داریم.خداازتون نگذره همون احمدی نژاد شماهارو خوب شناخته

    • بدون نام

      با کدوم پول ب چ طریق چطور میگین دانشگاهای ایران خوبن .

    • بدون نام

      بیست ساله درس چی میخونه؟؟؟خخخ

    • بدون نام

      پسر تو برا چي رفته امريكا درس بخوونه مگه ما خودمون دانشگاه نداريم تو كه خودت خيلي با امريكا مخالف بودي پس چي شد؟

    • احمد

      خوب ما رو هم بفرستید بریم اونجا درس بخونیم

    • بدون نام

      اره داره‌آیفون ولوازم کامپیوتر قاچاق می کنه ایران، همچنین گریند کارت آمریکا توی جیبش وتحریم ها شامل ایشون نمیشه

    • بدون نام

      خدا خواست از اون دیوار بالا بری و چهل ساله خودت و خانواده دارین حیف و میل میکنین و پسرت میره آمریکا درس میخونه و تابعیت میگیره و به ما آموختین که آمریکا بده اگر بده میرفت عراق درس میخواند چرا میرین آمریکا و انگلیس و فرانسه و کانادا ای بی وجدان

    • بدون نام

      منم بابام رفته سر کار

    • بدون نام

      چرا امریکا مگه ن مرگ بر امریکای

    • با نام

      شما اگر بهر طریقی امریکا را قبول ندارید
      چرا بچه هاتون را میفرستید امریکا درس بخواند مگر شما دانشگاه ندارید همین جا تحصیل بکنند تمام روسی افریقایی ها
      وسوری وچینی ها در ایران تحصیل میکنند
      بعد شما بچه هاتون را می فرستید امریکای جهانخوار

    • بدون نام

      خجالت بکش

    • بدون نام

      چرا بچه های ما نمیتوانند برای درس خواندن برن آمریکا
      از کجا باید دلار براشون بفرستیم شما از کجا میارید و هزینه بچه‌ها تون رو میدید

    • بدون نام

      مگه دانشگاه تو ایران نیست

    • بدون نام

      چرا آمریکا مگه ایران دانشگاه نداره؟ مگه ایران نمیشه درس خوند؟

    • j & j

      پس دفتر تحکیم سفارتخانه را اشغال کرد!! جالبه
      همیشه یا از این ور بوم می افته یا از اون ور بوم.
      احمدی نژاد تندرو مخالف بوده بیشتر جالب شد
      بیچاره پسر مظلوم خانم ابتکار با کل خانواده رفتن درس بخونن

    • بدون نام

      روت سیاه
      فقط ما را بدبخت کردین

    • بدون نام

      بروخجالت بکش مردم درفشار کمبود دارو وغدا هستند پسرشما در امریکا خوشگذرانی میکند توافتخار

    • بدون نام

      همین جو بایدن درباره ترور سردار سلیمانی احساس خوش ایندی کرده. فیلمش هم موجوده خانم ...

    • بدون نام

      اخی نازی مگه مدارس اینجا تیغ داشت...

    • حسین

      لعنت به همه تون ...چقدر جهل و تزویر و ریا

    • بدون نام

      نه بابا میگم چرا پسرت تو همین دانشگاه اینجا درس نخوند که مثل تو خدمت کنه به کشور

    • گدارنمک

      مگه امریکا بدنیست جنایتکار نیست

    • AZIM

      همش چرت گفت

    • بدون نام

      همون پسر تو وحداد عادل رفتن پیش کفار دست بر دار مردم خوب حوب خوب شناختنتون

    • بدون نام

      کمتر چرت بگو

    • بدون نام

      غلط کرده که رفته مگر تو ایران قحطی درس ودانشگاه است .کسی که ننه اش از دیوار سفارت آمریکا رفته بالا بیجا رفته از امکانات اون کشور استفاده میکنه همه چی برای مردم اه برای شما به!

    • بدون نام

      تو راست میگی

    • فیک استار

      مرگ خوبه ولی واسه همسایه

    • بدون نام

      آقا بایدن رئیس جمهور شده اینا همه شیر شدن!

    • بدون نام

      آره برمیگرده . حتما . ماهم قانع شدیم

    • بدون نام

      چوب همه بلاهایی که سر مردم اوردین را همتون خواهید خورد صبر داشته باشین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لعنت به برجام و لعنت به ساده لوحي

    • بدون نام

      خدا ازتون نگذره ک تاوانشو باید ما بدیم بچه هاتون حالا تو همون امریکادارن عشق حالشنو میکنن ب ریش ملت ایران میخنندن

    • بدون نام

      نه والو

    • بدون نام

      خودش از دیوار سفارت بالا رفته کشور را در این شرایط بدبختی قرار دادند

      حالا فرزندان خود را می فرستند امریکا برای تحصیل

      اگر امریکا بد هست چرا اقازاده ها رفتند اونجا ؟


      برای ما بد هست و برای خودشان عالی و بهشت برین

    • بدون نام

      آره رفته درس بخونه توگفتی ماهم باورکردیم

    • بدون نام

      خانم ابتکار شما با دو

    • بدون نام

      خوب پس چرا میگین مرگ بر آمریکا وقتی پسرت رفته آمریکا درس بخونه؟؟ اگه بده چرا خانوادهاتون رو میفرستین آمریکا؟؟ شرم بر شما

    • بدون نام

      چراهمین۰جا درس نخوند؟
      چرا دانشگاه شریف نخوند
      بس کن۰خانم ابتکار

    • بدون نام

      احسنت ژن خوب

    • بدون نام

      احتمالا گروگانها به بیماری سوئدی مبتلا شدند

    • بدون نام

      حج خانوم چراپسرت رانفرستادی حوزه علمیه فرستادید پیش شیطان بزرگ درس بخونه؟

    • zzzzzzzzzzz

      پس چرا پسرش بر نمی گرده؟

    • بدون نام

      پدر ملت رو دراوردی ی عکس زمان شاه داشتی هی تو سر ملت میکوبیش،،،،،برو بابا کیه ندونه ظاهرتون انقلابیه باطنتون چندین ساله عوض شده و کل زندگیتون اون ور آبه،،،،اون هم همه میدونن مقیم امریکاست ،،،

    • مصطفی

      #ژن برتر

    • بدون نام

      آمریکا فقط برای مردم بده. وگرنه یکی مثل این اینجوری راحت میگه بوم رفته آمریکا درس بخونه ‌. خوب اگه آمریکا بده همه چیش باید بد باشه . و اگه برا همه بده لطفاً شما هم خودت جزیی از همه بدون. چقدر بی‌شرمانه حرف میزنه

    • سعید

      تصمیم اشغال سفارت برای مدت دو سه روز به 440روز ختم شد. این بود هوش وفراست دانشجویان آنروز که بیشتر آنها یا به هیجان آمده بودند و یا به دنبال پست و مقامی بودند مثل شما. بد هم گیرتان نیامد. ولی شروع بدبختی ها بود.

    • حامد

      چرا فرزندان ما نمی‌توانند برن آمریکا فقط فرزندان آقازاده ها میرن؟ پسرت تو آمریکا داره درس میخونه و مادر اینجا مرگ بر آمریکا شعار میده اون وقت به ملت میگن برین راهپیمایی مرگ بر آمریکا بگین اما فرزندانشان تو آمریکا بهترین امکانات و رفاه رو دارن

    • بدون نام

      خون مردم بکنید نو شیشه بچه هاتون برن امریکا صفا تو ایران نمیشذ درس بخونه توجاسوسی

    • بدون نام

      نکنه آمریکا برای ماشیطان بزرگه برای شمامسئولین شریک بزرگه؟

    • بدون نام

      اینونگی چی بگی

    • بدون نام

      توبه کن از اینکه ازدیوارسفارت آمریکا بالا رفتی

    • وطن

      خسته نباشه

    • بدون نام

      نون یک ملت را بخور بعد خیانت کن

    • امین زاده

      میتونست تو ایران هم درس بخونه آمریکا بد آموزی داره یا برای ملت است شما فرق میکنید دروغ بسته دانشجوی خط امام کاشتی ک داری برداشت میکن هنگفت هم برداشت میکنی. انشالله پس میدید

    • بدون نام

      هرچی میکشیم ازدسته امثال توریاکارهست یه زمانی ازدیوارسفارت آمریکا بالامیرفتید مردموبدبخت کردید حالا بچه های خودتون دارن توآمریکاعشق وحال میکنن

    • علیرضا خندابی

      خخخ
      افرین
      خخخخخ

    • بدون نام

      ای خاک وچو خانم نماینده این آمریکا چقدر بزرگوار شما اینهمه میگید مرگبر آمریکا دوباره شما را تو کشورش جا میده اگر مسلمانها بودند که سایه ادمهای همچین کشوری را با تیر می زدند.این آمریکاییها خیلی خیلی از شیما بهترند اصلا شما ها چرا اجازه نمیدهند آمریکاییها بیان ایران.شیطنت شما کمتراز اونهاست نه بابا

    • ننه فرانکی

      وطبق معمول پشت سرشهداقایم شدیداینبارنوبت سردارسلیمانیست

    • بدون نام

      خدا وند هرگز تو را نیامورزد خیانت کار دروغ گو

    • علیرضا خندابی

      اگه قرار شد سفارتی
      تسخیر بشه
      حتما میرم
      بهتر از این خانوم
      چقدر نون توشه

    • با گرگها میرقصیم

      اهای دزد اهای دزد چرا از دیوار مردوم بالا میری وموقع گیر میفتی میگی خانه فامیله

    • بدون نام

      شما همتون آمریکایی هستین فقط ادای ایرانی رو در میارین.مملکت به نابودی کشاندین تا خودتون در ناز ونعمت زندگی کنین.سرسوزنی قلبتون برا مردم ایران نمی تپه

    • بدون نام

      بیشرمی برا این خانم حدو حساب نداره

    • سوخته دل

      برای تمام کارهای غلط تون دلایل غلط تر از اون دارید دیگه!!!!!!!؟؟؟

    • بدون نام

      من مقاله رو نخوندم چون این آدما ارزش حتی پنج دقیقه وقت رو هم ندارند.

    • رضا

      پس چرا بقیه نرن امریکا درس بخوانند فقط نور چشمی شما با ارز دولتی میتونن درس بخونن دلار دلاره که میره واسه شازده صفا کنن اما مردم دنبال روغنن

    • بدون نام

      سفارت امریکا را تو و امثالهم اشغال کردید ۴۰ ساله خودت حالشو می بری و حالا پسرت حال و کیفش را می بره مردم هی بگن مرگ بر امریکا

    • بدون نام

      راه رو یاد گرفتین
      همه با هم فرزنداتون میرن امریکا برا درس با پول این مردم
      در عوض دو تا تخته و ماژیک زورتون میاد بدین به روستاهای بی بضاعت

    • بدون نام

      غلط کرده رفته آمریکا!

    • بدون نام

      خداوند رویت رآ سیاه کند ای دروغگوی خائن

    • بدون نام

      واقعا شرم اوره دانشجوی تسخیر کننده لانه جاسوسی حالاپسرش میره امریکا برادرس خواندن
      وما هنوز تاوان اون کار این افراد رابایدبدیم

    • ش.ص

      بیجا کرده. مامانش از دیوار سفارت بالا نرفته که این بره آمریکا درس بخونه. مگه اینجا چشه؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      برنگرده پسرت

    • ۷

      آره آره
      تو راس میگی

    • بدون نام

      بعد بیا مثل مامان و باباش مملکتو بچاپه حتما

    • بدون نام

      خودتم بروپیش شازده ات فکر
      مذاکره روهم ازسرت بیرون کن

    • بدون نام

      جرات داری به نور چشمی ات بگو با خانم بچه اش برگرده

    • بدون نام

      پول و هزینه های جانبی زندگی ودرس خواندن در امریکا را ازکجا میارید ،بچه های این سرزمین حتی توان مدرسه رفتن راندارند.

    • بدون نام

      به سلامتی. ولی خب میتونستی یه مدرسه ای ،کالجی،دانشگاهی تاسیس می کردی همینجا میخواند

    • احسان

      منم دوست دارم پسرم تو امریکا درس بخونه قول میدم هر شب از پشت بوم داد بزنم مرگ بر امریکا

    • سید

      بله اون موقع خانم ابتکار از دیوار سفارت امریکا رفتی بالا که الان پسرت رو بفرستی به کشوری که به قول خودتان دشمن مردم وکشور ایرانه درس بخونه آیا این مطقیه چی شده امریکا حالا شده دشمن ما وجای درس خواندن بچه های شما عجب عجب حکایتی

    • علی

      خب فرزند شما هم مثل صدها هزار دانشجوی ایرانی در دانشگاههای ایران درس بخواند

    • ع.م

      چرت میگی درس کجا بود برا خودش داره خوش میگذرونه

    • پور زاگرس

      آمریکا همون کشوری نیست که از دیوار سفارتش رفتی بالا؟نکنه از دیوارسفارت رفتی بالا که پسرتو تو دانشگاهش ثبت نام کنی؟خجالت رو واسه همین مواقع گذاشتن

    • J..T

      باشه تو راست میگی...
      ولی خداییش تا الان باید پروفسور میشد که!!!
      خدایااااااااا چرا آخه مردمو ... فرض میکنن

    • احمد م

      اگه پسرت برگشت یه خبر بده تا گوسفندی بیاریم....از دیوار سفارت بالا میرید بعد اقازاده امریکاو عشق حال.....

    • علی

      پسرت رفته امریکا بقول خودت درس بخونه بعد خودت به دروغ مشت پر میکنی مرگ بر آمریکا وتوسط پسرت وهمکاری خودت دلار دولتی میگیری به قیمت آزاد هاپلو میکنی

    • بدون نام

      کاشکی ماهم از دیوار سفارت امریکا بالا می رفتیم
      حالا این توانایی رو داشتیم فرزندمان روبفرستیم امریکا درس بخونه.
      نمیشه برای ما دوباره این فرصت رو پیش بیارید

    • بدون نام

      مشکل اینجاس مردم خیلی بهتون محل میدن.کم محلی رو برا شماها باس تعریف کرد

    • بدون نام

      تو که از دیوار سفارت بالا رفتی پسرت اونجا چه غلطی میکنه. حتما از پول بیت المتل استفاده نکرده!!!درسشو تموم کنه بیاد برای ملت اربابی گنه!

    • بدون نام

      فکر کنم هر ترم را سه سال بخونه

      پاسخ ها

      • بچه‌ نظام‌ اباد‌ تهران‌

        ببین‌ حاج‌ خانوم‌ من‌ پسرعمو‌ نزدیک‌ اقاپسرته‌‌همه‌ چی‌ پسرت‌ خبر‌ داره‌ کم‌ دروغ‌ بگو

    • بدون نام

      چند سال درس خواندنشان طول میکشد.

    • رضا

      پس چرا من نمی تونم برم خارج؟ مگه دانشگاه های شریف و تهران چه شون بود؟ آها فهمیدم پسر خنگت تو کنکور سراسری نمی تونن رتبه دو رقمی بیارن حاج خانوم به ضرب پول می فرستنش دانشگاههای شهریه ای خارج

    • بدون نام

      شما سر دیوار هم راستگو بودین.

    • بدون نام

      تحصیل در آمریکا با دلارهای شیک با شغل شریف آقازادگی حق آنها و تحصیل در جهنم دره ها بر ای انتصاب در پست بیکاری سهم ما .

    • بدون نام

      حالا فهمیدیم سفارتش تو ایران بده واخه ولی کشورش خوبه . خب تو کشور خودمون حوضه علمیه زیاد داریم بهتر نبود اینجا درس میخوند وبه بلاد کفر نمی رفت ؟

    • بدون نام

      ببخشید دانشگاهاش خوبه ؟ امکاناتش خوبه ؟ آزادیش خوبه ؟ ولی نه برای مردم . فقط برای بچه شما و با استفاده از رانت شما . شما چیزی به اسم شرم و خجالت سرتون میشه ؟ میفهمید ؟

    • بدون نام

      خانم ابتکار شما زمانی که با دوستانت از دیوار سفارت کشوری بالا رفتید که بقول شما شیطان بزرگ بود ویک ملت چهل سال تاوان این کار شما را دادن وحدت می‌دونه تا چند سال دیگه مردم باید تاوان این کار رابدن.برای چه تحصیلاتی خانم ابتکار شرم کن

    • مهدی

      در بلاد کفر؟
      وای وای وای!
      مگه خودمون دانشگاه آزاد بدون کنکور نداشتیم؟

    • ناشناس

      جای دیگه برا درس خوندن نبود

    • بدون نام

      خجالت بکش

    • همسر یک شهید

      با چه پولی پسرت رفته آنجا درس بخواند خون شهدا سد زاهدان

    • بدون نام

      راستی اون قضیه ی دروبین هایی که جهانگردان به پشت لاکپشت و مارمولک می بستند چی بود؟

    • بدون نام

      بله با ویزای دانشجویی رفته ...نمیدونم چرا ویزای دانشجویی مادتم العمر شده...اصلا چرا امریکا برای ما مردم عادی شیطان بزرگ است برای شما و آقازاده ها محل رسیدن به رویاهاتون

    • بدون نام

      نخندون مارو،، شما هم مثل حداد ی مدرسه میزدی اینجا خب

    • جانباز

      هزینه زندگی لاکچری ایشون ووابستگان هم ازسفره انقلاب!! وازحلقوم مردم مستضعف.

    • بدون نام

      مگه نمیگین دانشگاههای خودمون بهترینن . پس غلط کرده برگرده همینجا درس بخونه .

    • پدرام

      بره گه برنگرده

    • بدون نام

      ابتکار درباره این سوال که چرا با توجه به اینکه شما در تسخیر سفارت حضور داشتید به فرزند شما برای حضور در آمریکا ویزا داده اند، گفت:
      قبلا هم گفتم که او با ویزای دانشجویی رفته، با خانم و فرزندش هم رفته که درسش را بخواند، او که جزو تسخیر کننده ها نبوده و مادرش جزو تسخیر کننده های سفارت است.

      هر فرهنگی یک محصولی میده بیرون
      محصولات فرهنگ غنی ۷هزارتریلیاردساله ما هم اینان

    • 20:30

      فکر کنم تا اخر عمرش هم میخاد ادامه تحصیل بده

    • بدون نام

      کسی که بچه ش در امریکا درس میخواند یازندگی مکند با انسابقه مادرش وگرین کارت دارد نمیشود انقلابی ولی جاسوس می شود

    • بدون نام

      باپول ملت در سر زمین به قول خودتان شیطان بزرگ

    • بدون نام

      خانم ابتکار تو از امریکا بدت میاد چرا فرزندت فرستادی برای درس خواندن مگر توهم شدی مثل حداد عادل که مدرسه خصوصی ساخت

    • ما که رفتیم و لی

      آمریکا فقط برای مردم عادی خوب نیست شما که جای خود دارید صاحب ملک هستید

    • بدون نام

      شما که امریکا را شیطان میدونید چرا رفته امریکا

    • بدون نام

      مگه شما نگفتی مرگ برامریکا.مگه شما نبودی که سفارت امریکا راتسخیرکردی؟

    • بدون نام

      آره جون خودت. تو راست میگی و ما احمقیم!!! خودتی جناب

    • بدون نام

      چرابچه های مامردم نمیتونن برن امریکا پس دیگه نگومرگ برامریکا شماکه همه زندگیتون توامریکاست پس الکی شعارندیدنگیدامریکا دشمنه

    • ما که میدانیم

      اها ۲۰ و خرده ای‌ ساله درسش تموم‌نشده...کمتر دروغ بگو...چطور اگر امریکا جای خوبیه که پسرت به بهانه درس خوندن رفته و‌دیگه برنگشته از دیوار سفارتش بالا رفتی؟

    • بدون نام

      خانم ابتکار با جمشید آرین اصل که اولین طراح خودروی برقی در ایران بود چه کار کردید که از ایران فراری شد؟درسته همسرت قاچاق بنزین میکرده..

    • amin

      الان از کسانی که تو این سایتن چند نفر ویزای دانشجویی دارن که می فرمایند روزانه هزاران نفر میرن و میان؟ ما استعداد درس خوندن تو اروپا و آمریکا رو نداریم؟ معلومه که داریم ولی مادرمون از سفارت آمریکا بالا نرفته یا واسمون مدرسه غیر انتفاعی نساخته! عدالت خیلی وقته که تو این کشور مرده

    • بی ریا

      اگرشما جای امریکا بودید به هزار جد کسی که سفارتش رو اشغال کرده بود ویزا نمیدادید. پسرتو امریکا مادر تو دولت ضد امریکا. خخخ

    • بدون نام

      خدا ازتان نگذرد

    • بدون نام

      آخی مگه اینجا چه مشکلی داره،پس چرا از دیوار سفارت رفتی بالا و سخنگو شدی

    • بدون نام

      مگر امریکاه یک کشور بی درو پیکر است که هر کسی به هر عنوان وارد اون کشور شود مگر برای ورود به کشور خودمات برای افراد بیگانه اون هم برای اقامت تا صلاحیتش تایید نشود امکان دارد نه این بچه گول زدن است اونهم یک دشمن که دستش به خون عزیزان ما از جمله سردار بزرگ سلیمانی آقشته است

    • بدون نام

      درس خوندن ش چقدر طول کشید ....آمریکا دشمن شماست نباید اجازه میدادی بده اونجا ....

    • ممل آمریکایی

      آمریکا برای ملت اخه ولی شما شامل تبصره و تک ماده اید،ننگ به نیرنگاتون

    • بدون نام

      اخی پسر مامان اونوقت چرا پسرای ما نمی تونند برند اونجا درس بخونند!

    • ح

      بله؛ درس راه ورسم خیانت بی سروصدابه ایران بزرگ

    • مریم

      درسش طووول کشیده ها و مگه خواستگار داره که هی میگی میخاد درس بخوونه ، بسه دیگه

    • کاظمی

      تنها موتورخانه برق اضطراری آنقدر روشن ماند تا افراد درون سفارت توانستند همه مدارک و لوازم حاسوسی را نابود کنند و بعد از اتمام کار، موتورخانه را بچه ها از کار امداختند!!

    • فرهاد gh

      !!!!اره خب اینجا مناسب درس خوندن نیست

    • بدون نام

      ای کاش برنگرده. یکی هم به دزدان بیت المال اضافه میشه. بگو ما از اینجا براش می فرستیم به خودش زحمت نده.

    • بدون نام

      شما گفتید ما هم باور کردیم
      چرا تو ایران درس نخوند
      چرا نرفت هند درس بخونه

    • بدون نام

      اگه برعکس؟بود ۱۰۰سال دیگه ایران ویزا میداد حناتون دیگه رنگی نداره از اینور میگید مرگ بر امریکا اونور بچه هاتون میرن زیر پرچم امریکا قسم میخورن

    • بدون نام

      بترکی زن ، چقدر حرف زده . بله اشکال نداره بچه های خودشون باید تو رفاه باشند ولی بچه های مردم تو حسرت .

    • بدون نام

      بله برا تو و امثال تو ک بد نشد خانم ابتکار

    • بدون نام

      پسر تو دانشمند بود که رفت آمریکا به علمش اضافه بشه ،برو جوک نگو

    • مریم

      ایران نمیشد درس بخونن حتما باید برن لانه جاسوسی

    • بدون نام

      گرو گانگیر میبایست پسرت رو هم گروگان میگرفتند یه عمر از قبل امریکا خانوادگی بهترین زندگی و مقام و ثروت و داشتید

    • بدون نام

      رفته برای فرار گیری علوم جاسوسی ، چطور تمام دانشجوهای پیر و امام تسخیر لانه تحریم و باید در دادگاههای آمریکا محاکمه شوند. ولی پسر ایشان بدون درد سر ویزا اقامت و پدیزش دانشگاه آمریکا گرفتند .

    • بی نام

      رفته امریکا درس بخواند!!
      لطفا ساکت شو منافق

    • بدون نام

      نه که خیلی هم درس خونه!!!خودتونو به اون راه میزنین؟یا اینکه مردمو ابله فرض کردین؟

    • عیاری

      آمریکا بچه کسی را که از دیوار سفارتش رفته بالا به این سادگی قبول نمیکنه!!!!!

    • بدون نام

      چقدر طول کشیده.
      البته همه میدونیم دروغ میگی

    • بی نام

      دست پسرت درد نکنه که رفته درس بخونه فقط بهش بگو زود برگرده ما منتظرشیم

    • بینام

      پسر تو اگه از کودکستان هم برای تحصیل رفته بود الان فوق دکترا گرفته بود. ،یک جای کار می لنگه. یا پسرت اهل درس نیست یا همه رو‌سرکار گذاشتی

    • کوئیک R

      همینجا می‌رفت حوزه درس می‌خوندن چرا‌رفته در کشور استکباری ؟ مگر حوزه ما چه اشکالی داشت و دارد که شما دلبند و جگر گوشه تان و عروستان را فرستاده اید در بلاد کفر تا در آنجا دیپلم بگیرد ؟

    • بدون نام

      پع چرا ازدیوار رفتی بالا

    • بدون نام

      مزگ برآمریکا. آمریکا برای ما بده فقط برای خودشون خونه اوله

    • سید حسن

      توکه پسرت آمریکاست نباید مسئول شود
      اساس انقلاب پبارزه با آمریکاست

    • بدون نام

      مگه دانشگاههای ایران از لحاظ اموزشی مناسب نیستن که پسرت رفته توهم ی دانشگاه میزدی واسه پسرت

    • ۵۹۲۴

      دانشگاهها ایران درحد نابغه جان و استعداد نهفته اش نبود
      وگرنه می گفتیم رفته آمریکا گل بچینه

    • بدون نام

      پسرت با کدام پول رفته درس بخونه
      چرا سایر پسران ایران توان حتی کوچکترین پیشرفتی رو ندارن

    • زریاب

      به امید و حکمت خداوند در حسرت پسرت و فرزندانت خواهی ماند ‌.

    • فرزان

      اون تا آخر عمرش توی امریکا درس میخونه، خخخخ

    • بدون نام

      دروغگو ملت دیگه خام حرف شما نمیشوند

    • اهورا مزدا

      همین که اینقدر شعور و عقل دارن که پسر تو میتونه تو کشوری که تو از دیوار سفارتش بالا رفتی درس بخونه یعنی اونها خیلی از شما بهتر هستن کشوری که شما ازش متنفرید یعنی شما دو رو هستید

    • کارمند

      همه خوب میدونند که شما و گل پسرت بیشترین سهم را از سفره ی انقلاب بردید پسر شما ۲۰سال است که آمریکا است پس لطفا نمک به زخم مردم نپاشید

    • علی

      عمل شما در تسخیر سفارت آمریکا باعث جنگ‌ شد. جوانان ایرانی در این جنگ صدمه زیادی دیدن..انشالله .به زودی همان اتفاق برای فرزندان امثال ابتکار بوقوع خواهد پیوست....

    • بدون نام

      فکر کنم زایمان شما هم اونجا از روی اجبار بود

    • نوری

      ماشاالله به پسرت که رفته امریکا و تو پای کار اتقلاب وایسادی

    • یک ایرانی ( کاربر قدیمی )

      چه درسیه که دیگه تموم نمیشه ؟ حالا واجب بود اونجا درس بخونه ؟ خجالت بکشین . مرگ بر امریکاتون جهان رو گرفته ولی درس خوندن اونجا اشکال نداره ؟ اونا که شیطان بزرگن پسرت رفته درس شیطانی بخونه ؟ بس کن مردم همه میدونن چی هستین .

    • بدون نام

      همتون دو رنگ هستین

    • مسعود انتظاری

      تاحالا فکر میکردم رفته اونجا سفارت اشغال بکنه..؟؟

    • بدون نام

      پسرت خيلي بيجا كرده مگه شما و شوهرت و دوستانت ون سفارت و اشغال نكردي و كلي تحريم و ضرر به مردم وارد شد؟

    • بدون نام

      بفرست هند!

    • علیرضا

      خودش با تسخیر سفارت، باعث یه عمر فقر و فلاکت مردم ایران شده و الآن با پر رویی تمام میگه بچه اش ویزای دانشجویی داره!
      البته بی شرفی آمریکایی ها هم قابل اغماض نیست که اصولاً چرا به فرزندان چنین جنایتکارانی ویزا میدن اما هزاران مهاجر و پناهجوی درمانده را از خاکشان اخراج می کنند.

    • بي نام

      رفته توي كشور دشمن درس بخوانه، انها كه با ويزاي امريكا رفتند مادرشان سفارت اشغال نكرده بود

    • یاور

      پسرمن بیکاره که رو باید ببینم لطفا راهنمایی کنید

    • بدون نام

      کاری کردین که میزبان انجام نمیده

    • بدون نام

      نه تنها شما بلکه هر ایرانی وطن پرستی بخاطر باخت ترامپ ناراحت است

    • بدون نام

      خیلی رو داری

    • ک ح

      خانم ابتکار اگر آمریکا دشمن ماست چرا گل پسرت در آمریکا دانشگاه میری معلومه که شما هم ریاکاری و دروغ میگی مرگ بر آمریکا مگر میشه آدم تو خانه یک نفر زنگی کند و علم کسب کند وبه او توهین کند واقعا شما مسولین بی غیرت وبیسواد هستید و مملکت را به گند کشیدید

    • بدون نام

      خدا از سرتون نگذره

    • میثم نجفی

      میشه منم بفرستید اونجا درس بخونم؟

    • بدون نام

      خداوند متعال شر شما وامثالهم رو از سر این مملکت کم کنه این مملکت دانشگاه نداره که فرزند اجنبی شما بره آمریکا خانوادگی درس بخونه

    • بدون نام

      این کاکل زری شما درسش هنوز تموم نشده برگرده

    • سیامک

      با پول ملت؟ چرا اینجا درس نخوند؟ حقوق شما مگه چقدره خانوم؟ دانشگاه ما کیفیت نداره؟ پس این همه نخبه از کجا متولد شده، از آمریکا؟

    • بدون نام

      با پول این مملکت رفته عشق حاااااااااااااااااااااال

    • بدون نام

      پس مرگ بر آمریکا؟!!!!

    • بدون نام

      چقدر درس خوندن پسرت طول کشیده.اینجا اصلا دانشگاه نیست

    • بدون نام

      عاقلان دانند ۰۰۰۰۰۰ و بس

    • ms

      به این میگن جواب قانع کننده ؛ اوکه جزء
      تسخیر کننده های سفارت نبوده ،مادرش بوده.باشه .

    • بدون نام

      آره جونت عمه ات گروگان گیر سفارت آمریکا در سال ۵۸ حالا پسرش داره تو آمریکا درس میخونه

    • رصا نوروزی

      جای اقازاده ها امریکاست ایناالکی شعار میدن

    • بدون نام

      ماشالله به تو ،،،توهم هی بگو مرگ بر آمریکا ،،حالا ما بگیم حق خود میدانیم بگیم مرگ بر آمریکا تو چی ،،بالاخره فرزندت ،،عروست ،نوه ات دارن اونجا زندگی میکنن ،

    • 44444

      پس چرا سال 58 سفارت امریکا را با دانسجوبان فتح کردید.مگه تو کشورمان دانشگاه نیس؟؟ مگه خون پسر تو رنگینتره

    • بدون نام

      ای وای بر ما مردم بیچاره

    • بدون نام

      اگر آمریکا خوب نیست چرا آقازادهها می رند آنجا

    • شهروندمنطقه ۴

      چه اشکالی داره آدم از دشمنش هم علم بیاموزه منتهی نمدونم چرا انقدر تو تلوزیون میگن امریکا امنیت نداره اونا وحشی هستند ما خوبیم حرف هم بزنی میگن بابامون از قبل انقلاب تاجر بوده چطور اینا تحریم نمی شن

    • بدون نام

      توخودت از در دیوار سفارت تمریکا بالا میرفتی پسرت رفته درس بخواند که چه

    • بدون نام

      شما که تمایل به نابودی امریکادارید ومرگ برامریکا میگوئید واز فرهنگ وسیاستهای امریکا متنفرهستید چرا پسرت فرستادی امریکا اینها همش یک دروغ و نیرنگ هست برای گرفتن پست ومقام ولی یادت باشه که دنیا خیلی زودگذرهست وباید جواب پس بدهی تا کی ریا وچاپلوسی جواب میده

    • بدون نام

      پس چرا از اون جا دل نمیکنه؟ چه جوریه که همه آقازاده ها به راحتی اقامت میگیرند حتی اگر نخبه نباشند و پدرو مادرشون از دیوار سفارت کشور مطبوع بالا رفته باشه واقدام به گروگان گیری کرده باشه؟!!

    • احمدی......

      الان آمریکا خوب شده که پسرت رفته درس بخونه میمرد اگه ایران درس میخوند خجالت بکش خانم شماها آب نمیبینید اگه نه شناگر خوبی هستی امریکا برای مردم شیطان بزرگه برای شما وطن فروشای ریاکار بهشت، یادت رفته روی دیوار سفارت آمریکا سال ۵۸ نمیومدی پایین این آمریکا همون آمریکاستا

    • میلاد

      ما اینجا نمیتونی از بی پولی درس بخونیم

    • بدون نام

      جالبه در مورد پسرش فقط گفته رفته اونجا درس بخونه

    • بدون نام

      ای چخان دروغگو آمریکا را از همجا بهتر دیدی

    • بدون نام

      با پول بیت المال شما که مدرک می خوای این هم که اینجا بایه‌ سفارش براتون میآوردن

    • AMAM

      احتمالا با دلار های همتی

    • بدون نام

      آره آره میدونیم حاج خانوم میدونیم!!!!! ما همه،همه چیز رو میدونیم شما خودشو ناراحت نفرمایید!!!!!

    • بدون نام

      شرم بر تو!

    • celine

      تورو خدا تو دیگه تو این اوضاع حرف نزن که هیشکی اعصاب نداره
      ای کاش اونروز که از دیوار سفارت امریکا رفتی بالا که مثلا تسخیرش کنی٬ دیوار خراب میشد رو سره تو و رفیقات
      برترین ها جان این مطلب و بزار خواهشن لاعقل اینجوری خودمونو خالی کنیم
      میدونم نمیزاری متنمو

    • بدون نام

      آقا پسر نمیتونست تو مملکت خودش درسش را بخواند؟

    • بدون نام

      خیلی خوب است
      ملت هم مرگ بر آمریکا سر
      دهند
      خوشیها برای مسعو.. لین

    • حادر

      آفرین صد آفرین سیاست

    • بدون نام

      پس بگومرگ بر امریکا برای ما گدا گشنه ها س.امریکا اخه.جیزه .بده دشمن .خوووووو

    • بدون نام

      این چه درسی که تموم نمیشه

    • بدون نام

      شماها مسولين واقعا پاك و معصومين! معصومه خانم. بلكه اين مردم هستند كه ناخالصي دارند و هر از چند گاهي باعث تكدر خاطر شما و اقا پسر گل و ساير مسولين مي شوند

    • ج

      شما از دیوار سفارت آ مریکا بالا رفتی حالا پسرت رفته آ مریکا درس بخواند

    • بدون نام

      پسرت بیجا کرد

    • بدون نام

      آره جون عمت

    • علیرضا خندابی

      اوخی
      بمیرم
      چقدر مسولین عمرشان را صرف مردم میکنند
      بخصوص فرزندان آنها

    • سالار

      دانشجویانی هستند که از پسر شما نخبه تر و زرنگتر چرا واسه اینها ویزای دانشجویی صادر نمیشه و حمایت نمیشوند
      چرا ویزای دانشجویی فقط واسه فرزندان مسوولین و مدیران هست ؟

    • Masoud

      سلام
      اخی خواهر معصومه امان از فراق دیدار فرزند

    • بدون نام

      بچتون توامریکادرس میخونه بعدمیگیدشیطان بزرگ به این میگن خیانت به ایرانیها وهروزمردم وادارمیکنیدبگن مرگ برامریکا

    • افشین

      خیلی وقته رفته برای درس ی سری بهش بزن ی موقع گول نخوره اون جا .آخه آمریکا دشمن ماست و از دشمن همه چیز بر میاد

    • بدون نام

      مگه آقا پسرش تو کشور خودش نمیتوانست درس بخونه؟

    • بدون نام

      شما دیگه کی هستید صبح مگید مرگ بر امریکا سفارت تسخیر میکنید بعدظهر بچه هاتون میفرستید امریکا ما رو چی فرض کردید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما همون ملتی هستید که سال ۷۶ بیست میلیون رای به ممدتمدن دادید که بلافاصله همین ابتکار را رییس سازمان محیط زیست کرد و ....

    • کریم

      همه اش دروغ خودش هم امریکا بوده

    • بدون نام

      اره با پول ملتم رفته.وتسهیلات دولتی.

    • بدون نام

      پس چرا هر روز میگید مرگ بر آمریکا!

    • بدون نام

      مگه امریکا بد نیست

    • بدون نام

      چرا فرزندان شما هیچکدام مدافع حرم نشده اند و یا برای کسب علم و دانش راهی یمن نشده اند؟لطفا توضیح دهید

    • سلام...

      واسه پسرت خوبه واسه ملت دشمن؟

    • ************shanjani ********

      ...آمریکا باید در اسرع وقت پس از شناسایی .. پسرِ خانم مُبتکر..در آنجا..فوری او را به آغوش خانواده اش برگرداند..

    • بدون نام

      ماه هیچ وقت پشت ابر نمی ماند.آینده روشن در راه است.

    • مختومه

      من نه عامل نفاقم و نه سلطنت طلب اما می گویم شما بالاروندگان دیوار سفارت‌ها هستید.
      شما نشان دادید در زمین بازی به قوانین اعتنایی ندارید.
      راستی سفارت که اشغال بود و تعطیلش کرده بودید، فرزندتان از کدام کشور جهت اخذ ویزا اقدام کرد؟

    • بی اعصاب

      اع!!!؟؟
      تو هم میرفتی ذهن بیمارتو خوب میکردی

    • شاه حسینی

      سلام خانم ابتکار ای کاش شما و سایر مسئولین فرزندان شما در ایران تحصیل می کردند این گونه رفتلر شما با گفته هایتان تناقض دارد و رفتن ف زندان شما با این تورم هزینه های انها چگونه تامین می شود این رفتار شماها نارضایتی شدید در بین جوانان کشور به همراه داشته است؟؟؟ مگر دانشگاهآی ایران جا ندارند که مسئولین فرزندان خود به کشور امریکا می فرستند واز آن طرف صحبت اژ استکبارستیزی می کنید؟؟؟!!!!

    • بدون نام

      مگه تو ایران نمیشه درس خوند؟

    • اوس تقی بازنشسته

      بله صلح بهتراست زیرا بچه هامون بهترباید درس بخونن آنهم ازنوع مدارک آمریکایی بعضیها به موقع تاتنورداغه می چسبونن.

    • بدون نام

      این همه ادم تو ایران درس میخونند

    • فرهاد

      اگه ممکنه ما هم بریم درس بخونیم این حرفا همش حرف مفته

    • فرهاد

      یه بار از دیوار سفارت رفتی بالا اونم با چه وضعی تا کی ما باید جبران کنیم

    • حسین

      اخه تو یکی از افرادی بودی که سفارت آمریکا را تسخیر کردین پس با چه رویی پسرت ذا فرستادی اونجا.شماها چه قدر رفتار دوگانه دارین.حداقل با خودتون صادق باشین

    • بدون نام

      امثال شماها هستین که از جیب این ملت می خوربن و مرگ بر امریکا می گویید و خانواده همه شما در امریکا درس خوندنو به ریش ایم ملت می خندن.

    • بدون نام

      چرا پسر من نره امریکا.این از برکات سفره انقلابه.

    • بدون نام

      مرگ برای همسایه خوبه ،شماها راست میگید باشه

    • بدون نام

      مگر شازده شما نمیتونست همبنجا درس بخونه.پس چرا تموم نمیکنه

    • بدون نام

      مگرهنورپسرش داده درس میخونه حتمادرایران مدرسه ودانشگاه نبوده خب براش میساختین یه دونه

    • سید سعید

      پسرت رو به کشوری فرستادی که خودت و شوهرت از دیوار سفارتش بالا رفتین و ...

    • ممد

      اره دیگه مملکتی که تو داخلش استاد و مسئول باشی نمیشه دزس خوند

    • فسای

      خدا کند به ما چه‌ما که حسود نبستیم

    • بدون نام

      هر کسی که از دیوار سفارت آمریکا بابت رفت صاحب یه پست و مقام شد.یا خودش اقامت آمریکا رو داره.یا بچه هاشون دارن اونجا درس میخونن.شعار مرگ بر آمریکا برای کسانی هست که نمیتونن از کشور خارج بشن.

    • بدون نام

      پسرش مدبریت می خونه
      نه اینکه فیزیک هسته ای می خونه لازم بوده اونجا باشه
      خوب به ریش ملت می خندید.

    • بدون نام

      این دیوار برای هر کسی بد بود برای شما و همفکراتون خوب نون و آبی داشت

    • دارکوب

      راست می گه بنده خدا ازابتدایی تا دکتراقراربودتوامریکادرس بخونه هنوز چهل سال دیگه مونده درسش تموم بشه

    • بدون نام

      تو این چند سال رفوزه شده؟آخه خیلی وقته اونجاست

    • بدون نام

      خب شما جز تسخیر کنندگان بودید ما که نبودیم. چرا باید سختی اش ما بکشیم

    • بدون نام

      مگر خون پسر تو رنگين تر از خون بچه هاي سيستان و بلوچستان است كه به بركت عملكرد افتضاح شما و بعد از چهل هنوز در مدرسه هاي كپري درس مي خوانند ننگ بر طرز تفكر و عملكرد شما كه كشور را به نابودي كشاندي و صرفاً بخاطر يك اقدام خلاف عرف بين الملل يعني هجوم به سفارت آمريكا ؛هميشه ادعاي ارث و ميراث از انقلاب مي كني و سهم خواهي مي كني.

      پاسخ ها

      • رضا

        خدایا خودت ما را نجات بده ما که زومان نمیرسه.

    • بدون نام

      ایشون درست میگن هیچ کشور دیگری به اندازه آمریکا ارزش علم و پیشرفت ندارد!!!

    • بدون نام

      دروغگو دشمن خداست

    • عدالت خواه

      پسرش چون جنتلمنه قراره تا آخر عمر در آمریکا به تحصیل ادامه بده هر چی باشه مادرش از دیوار سفارت بالا رفته

    • بدون نام

      برو خجالت بکش ببین چقد ملت ازت متنفرن خدا بدادت برسه

    • بدون نام

      40 ساله داره درس چي ميخونه ...!!!!!!!!!!11


      دروغگو
      بهتر نيست بگي اونجا داره زندگي ميكنه
      خودتي

    • سیدهابیل منیری از اردبیل

      آیاعاقلانه است خودت سفارت آمریکارابجرم جاسوسی تسخیرکنی وبعدپسرت درآمریکازندگی وتحصیل کند؟؟؟؟؟

    • ۹

      حالا دوستان رئیس جمهورآمریکا شد اعتراف می کند که فرزندش برای تحصیل در امریکاست نه آقا زاده بودنش

    • بی نام

      حداقل میفرستادیش یه جای دیگه که ما اینقدر جلز و ولز نکنیم . تو کسی بودی که از دیوار سفارت رفتی بالا و بد بختمون کردی خدا رو شکرفیلمهات هست وگرنه میگفتی من نبودم بعد بچه ات رو فرستادی تو همون مملکت؟ والا ما دندون در نیاورده بودیم آقازاده اونجا تشریف داشتن الان دیگه کم کم داریم نوه میاریم هنوز هم اونجاست . خداوند عذاب علیم خودش رو نصیبتون کنه و روحت در آرامش نباشه که انقدر ریا کار و دروغگو تشریف دارید .

    • ر.انتصاری

      بچه های مردم از نداشتن موبایل برای درسشان با این سن کمشان خودکشی میکنن.بعد بچه ی این جای پدربزرگ بچه های مملکت ماست رفته عیش و نوش با پول همین بچه های وطنمان

    • بدون نام

      آها ما فکر میکردیم رفته عشق و حال !

    • بدون نام

      حرفاش آدم رو عصبانی می کنه. ترامپ اگه واقعا ایران ستیز بود با یه اردنگی همه این ... این مسئولین رو می انداخت بیرون.

    • بدون نام

      توجیح توجیح توجیح...... خودتونید

    • بدون نام

      شما امثال تو از ديوار بالا رفتيد و سهمتون و از سفره انقلاب گرفتيد ولي ملت ...

    • بدون نام

      تو چه جوری تسخیر کردی آنوقت ,

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ايشون مغز و جيب ما رو تسخير كرده

    • بدون نام

      چرا امكان تحصيل براي بچه تو در آمريكا محياست ولي امكان تحصيل براي كودكان سيستان و ساير روستاها و مناطق محروم ايران حتي در خود ايران محيا نيست شما بايد پاسخ اين چرا را بدهيد ؟ .....

    • mehdi

      پسرم آمریکاست خودم اینجا ازدیوار سفارت بالا میرم می گم مرگ بر آمریکا و از دیوار ملت بدبخت ایرا ن هم بالا میرم و پول میفرستم اون ور

    • بدون نام

      چقدر هزينه تحصيل 40 ساله بچه تو در امريكا كردي ؟
      از كجا دلار مياري براش حواله ميزني ؟
      چقدر درامد داري ؟؟؟؟ كه هزينه تحصيل بچه تو تو امريكا مثل اب خوردن تاميين ميكني ....!!!

    • بدون نام

      شما براي چي انقلاب كرديد ؟؟؟
      تحصيل بچت در امريكا ؟
      يا فراهم كردن امكان تحصيل براي تمام بچه هاي ايران ؟

    • بدون نام

      يعني پسرت و فرستادي در لانه اصلي جاسوسي تربيت بشه ....!!!!

    • بدون نام

      امريكا براي مردم دشمنه ولي براي شما مامن درس و زندگي ...!!!!!!

    • بدون نام

      از همونایی هستید که مرگ بر آمریکا میگن ولی بچه هامون تو آمریکا زندگی میکنند. ...

    • بدون نام

      خودتم باهاش میرفتی شاید ایندفه کاخ جاسوسی آمریکا رو فتح میکردی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تا سفره پهنه كجا بره

    • بدون نام

      بنده خدا رفته با شیطان بزرگ بجنگه ...

    • بدون نام

      شما كه فقط از ديوار بالا رفتي اين همه فرصت طلايي و امكانات برات محيا شده

      مگر مردم كم سختي كشيدن جنگ - تحريم - گراني - چرا نبايد مثل شما همچين امكاني داشته باشند

    • بدون نام

      برای تو وامسال توخیلی خوب مردم بدبخت نردبان شما شده

    • حجت

      تو گفتی و ما هم باور کردیم
      خخخخخ

    • فالی

      ابتکار برای تمام فصول

    • بلندا

      چقدر تو دروغگو هستی معصومه خانم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نيلوفر

    • بدون نام

      یه چنتا شغل ناقابل مدیریتی هم براش کنار گذاشتیم اخه ژن خوبه

    • بدون نام

      مگر دانشگاههای ما جوابگوی استعداد فرزند شما رو نداشتند بعد بگو خانم ابتکار که امریکا به بهانه تسخیر سفارتش در ایران چقدر از ثروت مردم ایران رو بلوکه وضبط کرد که نتیجه اش برای مردم بود

    • بدون نام

      هر بار خبری درباره ات منتشر شد کامنتها نشان دادند که یکی از منفورترین مهره های این رژیم هستی

    • بدون نام

      رفته از شیطان بزرگ درس یاد بگیره !

    • بدون نام

      سالهاست مردم ایران دارند تاوان آن کار شما را پس میدهند. حداقل از مردم خجالت بکشید و عذر خواهی کنید.

    • سارا

      با همین دیوار بالا رفتنت چنان بلایی سر مردم آوردی که بچه 11 ساله برای نداشتن گوشی برای درس خواندن خودکشی میکنه آخه شما انسانید که این خبرا رو میشنوید و از عذاب وجدان خودکشی نمیکنید و تازه رفتار زشتتان را توجیه هم میکنید این حال روز مردم ایران با این همه منابع و فقر گسترده حاصل تفکرات ایدوئولوژیکی ظاهری بخورد ملت دادن ولی در باطن خودپرستی و مال اندوزی مسئولان است دیگر حنای هیچکدام از شما برای ملت رنگی ندارد

    • ارسلان

      جنابعالی وقتی دانشگاه شریف ما کلی دانشجوی خارجی داره پس در حدی هست که نیاز به آمریکا رفتن باشه

    • بدون نام

      خانم ابتکار شما دیگه نگید مرگ بر امریکا مگه ایران دانشگاه نداره

    • بدون نام

      جدِ نیلوفر ابتکار، ابوطالب حاج مولاحاجی از یهودیان مشهد بود که به همراه دیگر یهودیان مشهد پس ازدیدارهای جاکوب سالمون و جوزف وولف بطور دسته جمعی جدید الاسلام شدند. در طی دوران، شاخه های خانواده حاج مولاحاجی فامیلی های مختلف برای خود برگزیدند: اخوان، حائری تهرانی، هبوتی، ابتکار ..
      نیلوفر همراه والدینش ۶سال در فیلادلفیا و ماساچوست اقامت داشت. پدرش تقی ابتکار دومین رئیس سازمان محیط زیست ایران پس از انقلاب، دانش آموخته دانشگاه پنسیلوانیا بود ..

    • بدون نام

      او که جزو تسخیر کننده ها نبوده و مادرش جزو تسخیر کننده های سفارت است.
      شما که زیر و رو ی طرف و در میارید برای یه استخدام علکی

    • صادق

      بچش تو همون کشوری درس میخونه که خودش از دیوار سفارتش رفته بالا.خیلی جالبه...یه ربطی بین این دوتا موضوع هست

    • بدون نام

      به پسرت بگو از دیوار کاخ سفید بره بالا.

    • ..........

      غلط کرده......

    • موکتاس

      پسرش اونجا حال میکنه!
      خودش اینجا !
      این ما ملتیم که فقط از دور ایستادیم و فحش میدیم

    • بدون نام

      همين ها هستند كه در رفاه كامل درس مي خوانند و عناوين كاذب براي خود كسب مي كنند و با كوچكترين فعل و انفعالي فوري به كشور وارد شده و قدرت را در دست ميگيرند.

    • بدون نام

      برای یه ایلتس گرفتن از دیوار سفارت رفتی بالا یه ملت رو بدبخت کردی و خودت و خانواده و هفت جد و آبادت به نون و نوا رسیدی والا چی بودید اون موقع الان چی شدید

    • بدون نام

      برای یه ایلتس گرفتن از دیوار سفارت رفتی بالا یه ملت رو بدبخت کردی و خودت و خانواده و هفت جد و آبادت به نون و نوا رسیدی والا چی بودید اون موقع الان چی شدید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج