جاباما
۱۰۵۵۸۶۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

سولسشایر: برنامه یونایتد یک کشتارگاه واقعی است!

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد با وجود پیروزی ارزشمند شاگردانش مقابل اورتون از اوضاع و احوال شیاطین سرخ ابراز نارضایتی کرد.

خبرگزاری تسنیم: روند ناکامی‌های منچستریونایتد با پیروزی مهم ۳ بر یک این تیم مقابل اورتون در گودیسون پارک قطع شد. شاگردان اولگنار سولسشایر که چهارشنبه شب در خانه استانبول باشاک شهیر در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا تن به شکستی غیرمنتظره داده بودند، در یکصدمین بازی‌شان زیر نظر این مرد نروژی که شایعاتی هم درباره احتمال اخراجش شنیده می‌شد، موفق به کسب پیروزی شدند تا فشار از روی برداشته شود.

سولسشایر پس از بازی از مسئولان لیگ برتر به خاطر تنظیم بد تقویم بازی‌های منچستریونایتد گلایه و آنها را متهم کرد که برنامه بازی‌های این تیم در ابتدای فصل را طوری چیده‌اند که شاگردانش محکوم به کسب نتایج ضعیف باشند.

وی که تیمش با وجود این پیروزی با ۱۰ امتیاز در رده سیزدهم جدول ایستاد و با یک بازی کمتر شش امتیاز با صدر جدول فاصله دارد (این فاصله با پیروزی لیورپول به ۹ امتیاز افزایش پیدا خواهد کرد) در نشست خبری پس از بازی گفت: برنامه بازی‌های تیم ما طوری چیده شده است که در معرض ناکامی قرار بگیریم. آنها پسران ما را به سمت ناکامی فرستادند. ما چهارشنبه شب به ترکیه سفر کردیم و شنبه ظهر به وقت ناهار باید دوباره به میدان برویم. این یک کشتارگاه واقعی است.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ افزود: من هر چقدر بگویم باز هم نمی‌توانم آنطور که باید بازیکنانم را به خاطر شخصیتی که در این بازی نشان دادند، تحسین کنم. آنها بهتر از آن هستند که در چنین شرایطی به میدان فرستاده شوند تا در معرض ناکامی قرار بگیرند. این مقامات هستند ما را در معرض چنین ناکامی‌هایی قرار می‌دهند. به برنامه لیورپول و منچسترسیتی که نگاه می‌کنید می‌بینید آنها سه‌شنبه در لیگ قهرمانان بازی می‌کنند و آن وقت بازی‌شان در لیگ را روز یکشنبه می‌گذارند. چه کسی مسئول این وضعیت است؟ من دیگر به اندازه کافی از این وضعیت خسته شده‌ام.

در پیروزی باارزش شیاطین سرخ، هافبک پرتغالی این تیم با دو گلی که زد، ستاره میدان بود. او حتی پاس سومین گل تیمش را هم به ادینسون کاوانی داد تا او اولین گلش را برای این تیم به ثمر برساند.

فرناندس در این باره گفت: برای یک بازیکن شماره ۱۰ (هافبک طراح پشت مهاجم) به نظر من مهمترین چیز این است که برای هم‌تیمی‌هایش موقعیت‌سازی کند مانند همان کاری که من در پایان بازی برای کاوانی انجام دادم. من این فرصت را داشتم که خودم توپ را شوت کنم و دنبال هت‌تریک باشم، اما دیدم که او تنهاست. در صحنه گل دوم هم اگر مارکوس (رشفورد) می‌توانست گل بزند، من مشکلی نداشتم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج