۱۰۵۵۹۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

شروع پیروزمندانه تیم‌های فکری، قلعه‌نویی و رحمتی

تیم‌های استقلال و مس رفسنجان شنبه ۱۷ آبان از هفته اول فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

روزنامه فرهیختگان: تیم‌های استقلال و مس رفسنجان شنبه ۱۷ آبان از هفته اول فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. برای این دیدار و با نظر محمود فکری، سیدحسین حسینی، وریا غفوری، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، هرویه میلیچ، مسعود ریگی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند، مهدی قایدی و ارسلان مطهری یازده بازیکن استقلال در مصاف با مس رفسنجان بودند و محمد ربیعی نیز ناصر سالاری، حامد نورمحمدی، مسیح زاهدی، محمد آقاجان‌پور، عقیل کعبی، علیرضا نقی‌زاده، میثم تقی‌زاده، سجاد آشوری، قائم اسلامی‌خواه، فراز امامعلی و رحیم زهیوی را برای این دیدار مهیای میدان کرد.

عقب‌نشینی فکری

پس از اینکه فکری در دیدارهای تدارکاتی با سیستم ۳ دفاعه استقلال را به میدان فرستاد، در نخستین دیدار رسمی تیمش از تصمیم خود عقب‌نشینی کرد تا استقلال در دیدار اول خود در لیگ برتر با سیستم ۴-۴-۲ به میدان برود.

در این دیدار دیاباته و دانشگر به‌عنوان بازیکنان سرشناس‌تر روی نیمکت استقلال نشستند و نکته قابل‌توجه در لیست استقلالی‌ها، حضور ۶ بازیکن جوان روی نیمکت این تیم بود و بازیکنانی نظیر خدامرادی، پورحمیدی، خادمپور، رابط، آقایی و انصاری در غیاب بازیکنان جدید استقلال را برای این دیدار از روی نیمکت همراهی کردند تا پنجره‌های بسته کار دست محمود فکری به‌عنوان سرمربی بدهد.

رشید مظاهری، بابک مرادی، متین کریم‌زاده، حسین مرادمند، احمد موسوی، محمد نادری و مهدی مهدی‌پور ۷ بازیکنی هستند که در نقل‌وانتقالات تابستانی به استقلال پیوستند، اما قراردادهای آنها به ثبت نرسید و نام‌شان در لیست بازی اول قرار نگرفت. اما این نفرات با حضور در ورزشگاه به‌عنوان تماشاگران ویژه بازی را از نزدیک تماشا کردند.

نیمه اول نیمه بی‌دقت!

استقلال با ترکیب بازیکنان فصل گذشته خود و با ثبات تاکتیکی کار را آغاز کرد، با این‌حال در نیمه اول دو تیم بازی پایاپایی را از خود به نمایش گذاشتند، ولی بیشتر فرصت‌ها در اختیار آبی‌پوشان بود، تا جایی‌که اگر کمی دقت چاشنی کار شاگردان محمود فکری بود، این تیم در نیمه اول هم می‌توانست کار را تمام کرده و بعد از ۳ فصل هفته‌های اول را سرانجام با گل آغاز کند. در این نیمه اگرچه مس هم چند حمله نصفه‌ونیمه روی دروازه استقلال خلق کرد، اما قایدی، وریا و مطهری در نیمه اول چند فرصت مسلم گلزنی را برای استقلال از دست دادند تا در این نیمه بازی با تساوی بدون گل تمام شود.

در حاشیه

دراگان اسکوچیچ، سرمربی و وحید هاشمیان، مربی تیم ملی برای تماشای این بازی در ورزشگاه آزادی حضور داشتند. طرح موزاییکی با نمایش قلب و شماره ۲ آبی‌رنگ روی جایگاه تماشاگران دیده می‌شد تا استقلالی‌ها به این شکل یاد و خاطره زنده‌یاد منصور پورحیدری را گرامی بدارند. درحالی‌که بازیکنان دو تیم برای انجام بازی وارد زمین شده بودند، اما داور مسابقه به دلایل نامعلومی ترجیح داد این دیدار را با کمی تاخیر آغاز کند.
حنیف عمران‌زاده به‌نسبت سایر دستیاران محمود فکری جوش و خروش بیشتری از خود نشان می‌داد.

نیمه دوم نیمه خوشبختی

نیمه دوم برای استقلال متفاوت آغاز شد و شاگردان فکری سعی کردند با آرامش و ارائه یک بازی تاکتیکی کار را به حریف غالب کرده تا بعد از ۳ فصل به گل برسند و بعد از ۴ فصل کار را با برد آغاز کنند که با زدن دو گل هر دو اتفاق رخ داد. ابتدا با بغل پای وریا طلسم اول شکسته شد و در ادامه هم با پاس زیبای قایدی و شوت روپای مطهری، استقلالی‌ها در نخستین گام هر ۳ امتیاز را کسب کردند تا هواداران خود را همراه با کادر جدید به این فصل بیش از هر زمانی امیدوار کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمیدی همدان

      جالب اینجاس که هرسه تا ریشه استقلالی دارن

    • حمیدی همدان

      منصوریان .فکری وقلعه نوعی ریشه استقلالی دارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج