۱۰۵۵۹۳۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

هشدار به بیرانوند: بازی نکنی دعوت نمی‌شوی!

علیرضا بیرانوند هر چه سریع‌تر باید جایگاه خود را در اردوی تیم آنتورپ به دست بیاورد چرا که در غیر این صورت سرنوشت علیرضا حقیقی در انتظار او خواهد بود.

خبرورزشی: علیرضا بیرانوند هر چه سریع‌تر باید جایگاه خود را در اردوی تیم آنتورپ به دست بیاورد چرا که در غیر این صورت سرنوشت علیرضا حقیقی در انتظار او خواهد بود.

روند نیمکت‌نشینی علیرضا بیرانوند در تیم آنتورپ ادامه دارد! و این کمی عجیب است به این خاطر که او مرد شماره یک تیم ملی است و اگر این روند ادامه داشته باشد بدون شک جایگاه خود را در تیم ملی از دست خواهد داد. این اتفاق پیشتر برای علیرضا حقیقی هم رخ داده بود. او بعد از جام جهانی‌ ۲۰۱۴ به روبین رفت و نیمکت‌نشینی مداوم او در روبین موجب شد جایگاهش را در تیم ملی رفته رفته از دست دهد. البته که حق با کارلوس کی‌روش بود چون دروازه‌بانی که بازی نکند از شرایط مسابقه دور خواهد شد و این می‌تواند منجر به عملکرد ضعیف او در تیم ملی شود.

و اما تیم رویال آنتورپ بلژیک در حالی که علیرضا بیرانوند را جزو نفرات ذخیره داشت، در چارچوب رقابت‌های هفته سوم گروه J لیگ اروپا از ساعت ۲۳:۳۰ پنج‌شنبه شب در ورزشگاه بوسویل به مصاف لاسک اتریش رفت. دو تیم بدون گل زده راهی رختکن شدند اما در دقیقه ۵۵ لاسک اتریش روی حمله سریع از سمت راست زمین و سانتر چیپ آندرئاس گروبر، با شوت داخل محوطه یوهانس اگستین دروازه ژان بوته، دروازه‌بان فرانسوی آنتورپ را باز کرد.

لاسک در دقیقه ۶۸ یک اخراجی داد اما یاران بیرانوند نتوانستند در این بازی خانگی از ۱۰ نفره شدن حریف استفاده کنند تا پس از دو برد مقابل لودوگورتس بلغارستان و تاتنهام انگلیس، با نتیجه یک بر صفر مغلوب حریف اتریشی شوند و با ۶ امتیاز در رده دوم جدول گروه J لیگ اروپا بایستند. علیرضا بیرانوند در حالی سومین نیمکت‌نشینی‌اش در لیگ اروپا را داشت که امیدوار است پس از دو باخت متوالی رویال آنتورپ مقابل اندرلخت بلژیک و لاسک اتریش، به ترکیب تیمش برسد و از هفته آینده بازی کند.

علیرضا هر چه سریع‌تر باید جایگاه خود را در اردوی تیم آنتورپ به دست بیاورد چرا که در غیر این صورت سرنوشت علیرضا حقیقی در انتظار او خواهد بود. در ماه‌های اخیر اسکوچیچ یکی، دو بازیکن را به همین بهانه به اردوی تیم ملی فرا نخوانده است. او مدام پیگیر شرایط جاری بازیکنان می‌شود تا برای دعوت یا عدم دعوت از آنها تصمیم‌گیری کند و این پیگیری نشان می‌دهد بازی کردن یا نکردن بازیکن در دیدارهای باشگاهی برای سرمربی تیم ملی مهم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج