۱۰۵۶۰
۷ نظر
۵۰۰۸
۷ نظر
۵۰۰۸
پ

مرثیه ای برای استیو جابز

مرگ استیو جابز، بنیان‌گذار، رییس و مدیراجرایی سابق شرکت اپل، در سن ۵۶ سالگی بسیاری را شوکه کرد. اینجا بخشی از سخنان چهره های سرشناس تکنولوژی و رسانه در مورد جابز آمده است...

مرثیه ای برای استیو جابز

سرگی برین بنیانگذار گوگل، در بخشی از پست خود در گوگل پلاس نوشته است، از اولین روزهای تاسیس گوگل هر زمان لری و من نیازمند راهنمایی و تشویق برای انجام کاری بودیم، تنها کافی بود به فکر استیو بیفتیم.
او خطاب به استیو جابز نوشته است: «استیو، هر کس از نزدیک یکی از محصولات اپل را تنها لمس کرده باشد، اشتیاق تو برای بهترین بودن را حس می کند.»
مرثیه ای برای استیو جابز

لری پیج دیگر بنیانگذار گوگل نیز در صفحه گوگل پلاس خود از استیو به خاطر راهنمایی ها و کمک هایش تشکر کرده است. در بخشی از نوشته او آمده «او مرد بزرگی بود، با موفقیت های زیاد و نبوغ باورنکردنی... استیو همیشه برای کمک و مشورت به من وقت گذاشت، حتی زمانی که وضعیت جسمانی خوبی نداشت...»
مرثیه ای برای استیو جابز

اریک اشمیت مدیر عامل گوگل در ایمیلی نوشت: «امروز روز بسیار غم انگیزی برای همه ماست. استیو نسلی از سبک و تکنولوژی را بنا نهاد که به نظر نمی رسد تکرار شدنی باشد... او به عنوان بزرگ ترین مبتکر کامپیوتر در تاریخ باقی خواهد ماند.»
مرثیه ای برای استیو جابز

مارک زاکربرگ مدیر عامل فیس بوک از استیو به خاطر این که همیشه برای او «یک معلم و یک دوست» بود تشکر کرده و در صفحه خود در فیس بوک نوشته است: «ممنونم که نشان دادی آن چه ساخته ای می تواند دنیا را تغییر دهد. دلم برایت تنگ می شود.»
مرثیه ای برای استیو جابز

باب ایگر مدیر عامل دیزنی در بیانیه ای از استیو به خاطر دوستی و راهنمایی هایش تشکر کرده است. ایگر در بخشی از پیام خود نوشته است: «میراث استیو بسیار فراتر از محصولاتی است که ساخت، میراث او میلیون ها مردمی هستند که از او تاثیر گرفتند، زندگی هایی است که او تغییر داد و فرهنگی است که او بنا کرد.»
مرثیه ای برای استیو جابز

استیو کیس بنیانگذار AOL در پستی بر روی توییتر، استیو را «بزرگ ترین کارآفرین نسل ما» دانست. او نوشته است: «میراث استیو تا قرن ها باقی خواهد ماند.»
مرثیه ای برای استیو جابز

بیل گیتس که طی سال های فعالیت خود در مایکروسافت هم دوست و هم رقیب استیو جابز به شمار می رفت، کار کردن با او را «افتخاری بسیار بزرگ» توصیف کرد و گفت: «دنیا کمتر کسی را می تواند داشته باشد که به اندازه استیو تاثیرگذار باشد، تاثیری که نسل ها حس خواهد شد... دلم برای استیو تنگ می شود.»
مرثیه ای برای استیو جابز

دیک کاستولو مدیر عامل توییتر در صفحه خود بر روی این سایت نوشت: «بسیار به ندرت اتفاق می افتد کسی پیدا شود که نه تنها استانداردها را ارتقاء می بخشد، بلکه استانداردهای جدید نیز خلق می کند.»

مرثیه ای برای استیو جابز

مارک اندرسن بنیانگذار نت اسکیپ در بینانیه ای گفت: «استیو خورشید تابان صنعت ما بود... او به واقع خالق استانداردهای جدید بود.»
مرثیه ای برای استیو جابز

در بخشی از بیانیه جف بوکس مدیرعامل تایم وارنر، آمده است: «این دنیا اکنون به خاطر استیو دنیای بهتری است. او یک رقیب، همکار و دوست واقعی بود... میراث استیو تا هزاران سال باقی خواهد ماند.»
مرثیه ای برای استیو جابز

مارک بلومبرگ شهردار نیویورک، در مورد استیو جابز گفت: «امشب امریکا یک نابغه را از دست داد. نام او در کنار ادیسون و انیشتین قرار خواهد گرفت و ایده های او تا نسل ها جهان را خواهد ساخت... استیو طی چهار دهه اخیر بارها و بارها آینده را دید و آن را برای ما به ارمغان آورد، آینده ای که بسیاری حتی افق آن را نمی دیدند...»
مرثیه ای برای استیو جابز

روپرت مرداک مدیرعامل نیوز کورپوریشن، در بخشی از صحبت های خود در مورد استیو جابز گفت: «استیو جابز بزرگ ترین مدیر دوران ما بود... او تاثیر بزرگی بر شیوه استفاده مردم از رسانه ها و سرگرمی ها داشت... من عمیقا از درگذشت او ناراحتم.»

مرثیه ای برای استیو جابز

مدیر عامل مایکروسافت، استیو بالمر، گفت: «او یکی از بنیانگذاران صنعت ما بود. او به راستی مرد آینده بود... من به خانواده، دوستان او در اپل و همه آن ها که تحت تاثیر او بودند تسلیت می گویم.»
مرثیه ای برای استیو جابز

باراک اوباما رئیس جمهور امریکا نیز در پیامی درگذشت استیو جابز را تسلیت گفته است. در بخشی از پیام او آمده است: «استیو آنقدر شجاع بود که متفاوت از دیگران فکر کند، آنقدر جسارت داشت که معتقد باشد می تواند دنیا را تغییر دهد و آنقدر باهوش بود که این کار را انجام دهد... استیو همیشه می گفت او هر روز به گونه ای زندگی می کند که آخرین روز از زندگی اش است.

این روحیه بود که باعث شد استیو زندگی ما را تغییر دهد... شاهکار استیو در تاریخ بشریت این بود: او شیوه نگاه ما به دنیا را تغییر داد... دنیا مرد بزرگی را از دست داده است و چه چیزی می تواند بهتر از این نشاندهنده موفقیت او باشد که، بیشتر مردم دنیا خبر مرگ او را بر روی دستگاهی گرفتند که ساخته خود او بود.»

گوگل با قرار دادن لینکی در صفحه اول خود یاد استیو جابز را گرامی داشته است.

منبع: خبرآنلاین

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

مرثیه ای برای استیو جابز



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • masih

      روحش شاد

    • نرجس

      steve jobs یکی از بزرگمردان جهان است که الان با فوتش بشریت یکی از گنج های واقعی خود را از دست داد. من عمیقا" متاثر و ناراحت شدم.

    • imanmatm

      vagha ki mitonest mahsooli mesl ipad besaze

    • sam

      استيو جابز
      تو لايق سيب بهشتي...
      براي شادي روحش يه صلوات بفرستيم

    • اشك سرخ

      من خيلي دوستش داشتم اپل بدون استيو ميميره

    • فرزاد

      فقط ميتونم بگم: مرسي استيو جابز

    • mahsa

      استیو جون جات توی بهشته ، عاشقتیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج