۱۰۵۶۰۹۶
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

ضعیف‌ترین شروع ۱۵سال اخیر سپاهان

شکست ۳ بر یک سپاهان در شروع لیگ در ۱۵ سال اخیر بی سابقه بوده است.

خبرگزاری ایلنا: شکست ۳ بر یک سپاهان در شروع لیگ در ۱۵ سال اخیر بی سابقه بوده است.

سپاهان اصفهان روز گذشته در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر در سیرجان به مصاف گل گهر برود و در پایان ۹۰ دقیقه این دیدار طلایی پوشانِ پر ستاره با نتیجه پر گل ۳ بر یک مغلوب حریف خود شدند تا شروع ضعیفی در لیگ بیستم داشته باشند.

این نتیجه ضعیف ترین شروع سپاهان در ۱۵ دوره اخیر لیگ برتر بود و در کل دومین نتیجه ضعیف تاریخ لیگ برتر برای طلایی پوشان در هفته‌های نخست ادوار مختلف رقابت‌ها بوده است.

سپاهان تنها یک شکست سنگین‌تر از این در هفته ابتدایی یک فصل تجربه کرده که مربوط به لیگ چهارم و شکست سنگین ۴ بر یک برابر سایپا در اصفهان بوده است.

در طول ۱۹ دوره گذشته لیگ برتر سپاهان ۹ بار کارش را با برد شروع کرد، ۷ بار به تساوی در گام اول رضایت داده و ۳ بار هم تن به شکست در هفته نخست داده است و این چهارمین شکست هفته اول سپاهان در تاریخ ۲۰ ساله لیگ برتر بود.

علاوه بر شکست ۳ بر یک مقابل گل گهر و ۴ بر یک مقابل سایپا که به آن اشاره شد، یک شکست مقابل استقلال در فصل نهم با نتیجه یک بر صفر برای سپاهان به ثبت رسید و یک بار هم در لیگ شانزدهم یک بر صفر مغلوب پدیده شد.

جالب اینجاست که سپاهانِ لیگ هفدهم که ضعیف ترین نتایج تاریخ لیگ برتر این باشگاه را کسب کرد و در پایان فصل جایگاه چهاردهم جدول ۱۶ تیمی را به خود اختصاص داده بود هم هفته نخست با سایپا به تساوی یک - یک رسید و شروع بهتری نسبت به لیگ بیستمِ سپاهان داشت.

باید دید کادرفنی جدید سپاهان در ادامه چه تدابیری برای بهبود اوضاع این تیم در نظر خواهند گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سلام خسته نباشید
      با این سیستم دیروز عملا با یک پاس بلند اکثر اوقات پنج بازی کن سپاهان از بازی خارج میشدند با پاس کوتاه تا دروازه حرزف میرفتند با یک شوت مهاجم حریف با دروازه بان تک تک میشدند این چه تغییر سیستمی است مگر تازه این تیم آزمایش وخطا را باید چک کند
      محرم خوب ولی یک کمی با تکنیک وتاکتیک روز ومدلهای مشابه روقبا باید بازی کرد یکدفعه نمی شود انشاالله خدا یاری کند ومحرم هم سرد نشود وآمیخته بروز رسانی کند تیم را خدا نگهدار

    • بدون نام

      سپاهان زمانی سپاهان شد، که کل بازیکنان لیگ رو جمع کرد رحمتی، جلال حسینی، هادی عقیلی، خسرو حیدری، حاج صفی، جانواریو، ابراهیم توره و... سپاهان دیگه تاریخش گذشت.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج