۱۰۵۶۱۴۱
۵۰۶۸
۵۰۶۸
پ

توضیح درباره تغییرات کتاب فارسی پایه هفتم

سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با صدور اطلاعیه‌ای موضوع اضافه شدن دو کلمه به اثر چاپ شده یک نویسنده در کتاب درسی فارسی پایه هفتم را تشریح کرد.

خبرگزاری مهر: سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با صدور اطلاعیه‌ای موضوع اضافه شدن دو کلمه به اثر چاپ شده یک نویسنده در کتاب درسی فارسی پایه هفتم را تشریح کرد.

سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با صدور اطلاعیه‌ای موضوع اضافه شدن دو کلمه به اثر چاپ شده یک نویسنده در کتاب درسی فارسی پایه هفتم را تشریح نموده و تاکید کرد ضمن تذکر و برخورد جدی با ناظر این امر، این متن سال آینده اصلاح می‌شود.

۱- کتاب‌های درسی همواره توسط شورای تألیف با توجه به نیازهای اجتماعی، علمی، روانشناسی و گزارش نقدها و پیشنهادهای رسیده از طرف معلمان، دانش آموزان، والدین و مراکز علمی و اجتماعی و غیره مورد بررسی قرار می‌گیرند و در صورت لزوم، تغییرات در آنها اعمال می‌شود.

۲- الحاق کلمه یا جمله‌ای به متن یک نویسنده و در داخل کروشه یا قلاب [] قرار دادن آن در تألیف مرسوم و کاری علمی برای فهم بهتر مطلب محسوب می‌شود و این کار به ویژه در بازنویسی نسخ کهن ادبیات و تاریخ هم فراوان دیده می‌شود.

۳- در خصوص کتاب فارسی پایه هفتم، با تصمیم شورای تألیف وقت با توجه به ایثار و فداکاری رزمندگان میهن اسلامی در ۸ سال دفاع مقدس و عشق و ایمان آنان به اسلام و ایران عزیز، دوکلمه «بخاطر اسلام» به متن داستان "قلب کوچکم را به چه کسی هدیه بدهم" اضافه شده است، اما متاسفانه در داخل کروشه یا قلاب [] قرار نگرفته است که این سازمان ضمن تذکر شدید به ناظر مربوطه این موضوع را، برای سال تحصیلی آتی و در قالب زیر نویس و کروشه یا قلاب] اصلاح خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج