جاباما
۱۰۵۶۱۶۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

واکاوی تیم ملی ایران برای دیدار با بوسنی

فهرست جدید تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار تدارکاتی مقابل برابر بوسنی اعلام شد که نکات جالب توجهی در آن دیده می‌شود.

خبرگزاری ایرنا: فهرست جدید تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار تدارکاتی مقابل برابر بوسنی اعلام شد که نکات جالب توجهی در آن دیده می‌شود.

دراگان اسکوچیچ از لیست جدید تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار دوستانه با بوسنی رونمایی کرد. لیستی که نسبت به ماه قبل تغییراتی را در خود داشت که اکثرا ناخواسته بود.

دراگان اسکوچیچ از ۱۳ بازیکن داخلی و ۱۰ بازیکن خارجی و لژیونر برای حضور در این اردو دعوت به عمل آورده است.

این لیست تیم ملی نسبت به فهرست قبلی چهار تغییر دارد. علی کریمی، سامان قدوس، مهدی طارمی و سردار آزمون این بار دعوت نشده‌اند و به جای آنها سعید عزت اللهی، اکبر ایمانی، کریم انصاری فرد و مرتضی پورعلی گنجی به اردو فراخوانده شده‌اند.

پرسپولیس با چهار نماینده بازهم بیشترین سهم را در تیم ملی دارد. استقلال با سه بازیکن در رده بعدی قرار دارد و سپس تیمهای فولاد، تراکتور و سپاهان حضور دارند که هر کدام ۲ نماینده دارند. ۱۱ تیم لیگ برتری در این لیست نماینده ای ندارند؛ درست مانند لیست قبلی.

بازهم خبری از بازیکنانی چون رامین رضاییان، اشکان دژاگه، وریا غفوری، حامد لک، علی علیپور و ... نیست و اسکوچیچ آنها را به تیم ملی دعوت نکرده است.

گویا قرار بوده بازیکنانی چون علیرضا بیرانوند، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی، سردار آزمون، مهدی ترابی، علی کریمی و محمد محبی به تیم ملی دعوت شوند اما مصدومیت، نا آمادگی و همچنین محدودیت های کرونایی مانع از دعوت شدن این بازیکنان شد.

سیامک نعمتی در مرحله قبل به عنوان یک مدافع به تیم ملی دعوت شده بود اما این بار در قامت یک بازیکن هافبک در تیم ملی حضور پیدا می‌کند.

سعید عزت اللهی بعد از کارلوس کی روش دیگر به تیم ملی دعوت نشده بود تا اینکه دوباره و بعد از چند بازی خوب در تیم وایله دانمارک توانست مجوز حضور در تیم ملی را پیدا کند و باید دید این بازیکن با چه میزان آمادگی خودنمایی کند.

مانند اردوی قبلی وحید امیری مسن ترین و مهدی قایدی جوان ترین بازیکنانی هستند که در اردو حاضرند. حالا کریم انصاری فرد هم دیگر بازیکن باتجربه‌ای است که به تیم ملی دعوت شده است.

دیدار تیم ملی فوتبال ایران و بوسنی روز ۲۲ آبان ماه برگزار می شود. این هفتمین تقابل ایران و بوسنی خواهد بود. در ۶ دیدار قبلی چهار برد برای ایران، یک تساوی و یک برد برای بوسنی به دست آمده است.

در پایان نگاهی به لیست تیم ملی اندازیم:

دروازبانان

محمدرشید مظاهری-امیر عابدزاده- پیام نیازمند

مدافعان

میلاد محمدی- عارف غلامی- صادق محرمی-محمد حسین کنعانی زادگان-شجاع خلیل زاده-مجتبی نجاریان-مرتضی پورعلی گنجی- سید مجید حسینی

هافبک‌ها

احسان حاج صفی- سعید عزت الهی- علی قلی زاده-اکبر ایمانی- وحید امیری-احمد نورالهی- امید نورافکن-سیامک نعمتی

مهاجمان

کریم انصاری فرد-مهدی قایدی-کاوه رضایی-ساسان انصاری

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج