۱۰۵۶۳۱۰
۷ نظر
۵۰۰۷
۷ نظر
۵۰۰۷
پ

زنگ خطر برای گلر ایرانی به صدا درآمد

برای علیرضا بیرانوند انتقال به لیگ بلژیک شروع خوبی نداشته و به نظر می‌رسد در ادامه نیز کار سختی برای گرفتن جایگاه ثابت در ترکیب اصلی تیمش خواهد داشت.

روزنامه فرهیختگان: برای علیرضا بیرانوند انتقال به لیگ بلژیک شروع خوبی نداشته و به نظر می‌‌رسد در ادامه نیز کار سختی برای گرفتن جایگاه ثابت در ترکیب اصلی تیمش خواهد داشت. گلر ملی‌پوش ایرانی پس از اتفاقات زیادی که بر سر راه حضورش در آنتورپ افتاد بالاخره در ابتدای این فصل به این تیم پیوست و با توجه به اینکه سابقه حضور در جام‌جهانی را در کارنامه داشت و در سال‌های اخیر دروازه‌بان اول تیم ملی ایران بود، انتظار می‌رفت تا از همان ابتدا بازیکن ثابت این تیم شود.

پیراهن شماره یک آنتورپ به او رسید اما این باشگاه با خرید ژان بوتز فرانسوی از موسکرون نشان داد که بیرو چندان هم در این تیم بی‌رقیب نخواهد بود و این دروازه‌بان ۲۵ ساله می‌تواند تهدیدی برای بیرو باشد.

سرانجام همین اتفاق هم برای او رخ داد و نیمکت‌نشین این گلر نه‌چندان شناخته‌شده شد. رسانه‌های بلژیکی هم با توجه به عملکرد قابل‌قبول بوتز، اعتراض چندانی به این موضوع نداشتند و تنها معتقد بودند که آنتورپ با در اختیار داشتن دو دروازه‌بان خوب، در ادامه فصل به مشکل می‌خورد و بهتر بود هزینه خرید یکی از آنها را برای به تقویت دیگر پست‌ها به‌کار می‌برد.

سایت «فوتبال پرمیر» درباره وضعیت دروازه آنتورپ می‌نویسد: «علیرضا بیرانوند این روزها به نیمکت‌نشینی در تیم جدیدش عادت کرده و هنوز نتوانسته فرصت بازی در این تیم را پیدا کند. رقیب او ژان بوتز از همان نخستین بازی فصل در ترکیب قرار گرفت و همچنان مرد شماره یک تیمش به شمار می‌رود. او می‌گوید که آنتورپ دو سال به‌دنبال خرید او بوده است و با رفتن سنان بولات ترکیه‌ای این فرصت بالاخره فراهم شد تا به این باشگاه بیاید. در چنین شرایطی بوتز فعلا دروازه‌بان تیم ملی ایران را ذخیره خود کرده و مشخص نیست بیرانوند چه زمانی فرصت بازی برای تیمش را پیدا خواهد کرد.»

بوتز در این فصل سه بازی در لیگ اروپا و با حساب دیدار دیروز مقابل استاندارد لیژ ۱۲ بار هم در لیگ برای این تیم به میدان رفته و تا پیش از مسابقه دیروز تنها یک‌بار در هریک از این تورنمنت‌ها کلین‌شیت کرده است. بااین‌حال آمار گل خورده او قابل‌قبول بوده و عملکرد خوبی در این زمینه داشته است. در لیگ اروپا او برابر تاتنهام دروازه‌اش را بسته نگه داشت و درمجموع ۲ گل خورده است. در لیگ هم ۱۶ گل خورده در ۱۲ بازی کارنامه نسبتا خوبی برای این گلر فرانسوی محسوب می‌شود و به همین دلیل ایوان لکو، سرمربی تیم تمایلی به تغییر در این پست و استفاده از دروازه‌بان ایرانی‌اش ندارد.

بیرانوند که در سال‌های گذشته همواره پیراهن شماره یک تیم ملی ایران را پوشیده و در جام‌جهانی اخیر هم درخشش فوق‌العاده‌ای داشته، در لیست جدید تیم ملی که از سوی دراگان اسکوچیچ اعلام شده، جایی ندارد(امیر عابدزاده، پیام نیازمند و رشید مظاهری دعوت شدند) و به نظر می‌رسد سرمربی تیم ملی پیام روشنی برای او فرستاده که درصورت ادامه نیمکت‌نشینی در لیگ بلژیک جایگاهش را در جمع یوزهای ایرانی هم از دست خواهد داد.

بیرو با جدایی از پرسپولیس و رفتن به اروپا فعلا هم شانس بازی در تیم ملی را از دست داده و هم فرصت حضور در دومین فینال آسیایی قرمزها در سه سال اخیر، بااین‌حال فعلا سکوت اختیار کرده و منتظر یک فرصت است تا جایگاه خود در فوتبال بلژیک را پیدا کند، چراکه پیش از این تاکید کرده بود قصد دارد از تیم نه‌چندان بزرگ آنتورپ به لیگ‌های معتبر بپیوندد اما فعلا حتی یک دقیقه هم فرصت بازی در لیگ بلژیک را به دست نیاورده است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • 13سلامی

      حقشهح

    • احمدصلاحی نیا

      دیگه تموم شد

    • ارتش سرخ اسیا

      هیچ جا بهتر از پرسپولیس نیست

    • وحید

      حقشه... اینقدر اصرار داشت بره. حالا نتیجش شد این

    • پدرژپتوم

      چوب معرفتشو میخوره چون اگه همون موقع که قرارداد بست با آنتروپ نمیموند به پرسپولیس کمک کنه تمرینات قبل شروع فصل رو از دست نمیداد و بوتز فرانسوی نمی‌رفت توی ترکیب اصلی

    • بدون نام

      ۹۰ درصده بازیکنایی که از پرسپولیس میرن فوتبالشون به فنا میره

    • پرسپولیسم ارزوست

      به نظرم بیرانوند اون زمان کاملا احساسی تصمیم گرفت که جدا بشه ودر نیم قصل با انتروپ قرارداد بست که پایان لیگ برود بیرانوند حتی اخر لیگ پشیمون شد ولی دیگه چاره ای نداشت چون قرارداد بسته بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج