جاباما
۱۰۵۶۳۹۱
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

زرینچه: استقلال می‌تواند مدعی قهرمانی باشد

پیشکسوت استقلال تهران می‌گوید شروع نتیجه گیری این تیم در لیگ بیستم نشان می‌دهد تیم تحت هدایت محمود فکری آماده کسب عناوین بزرگ است.

خبرگزاری ایلنا: پیشکسوت استقلال تهران می‌گوید شروع نتیجه گیری این تیم در لیگ بیستم نشان می‌دهد تیم تحت هدایت محمود فکری آماده کسب عناوین بزرگ است.

جواد زرینچه درخصوص برتری تیم استقلال در بازی هفته نخست لیگ برتر مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: بازی اول همیشه سخت است اما به لحاظ روحی و روانی برای تیم مهم است که فصل را با برد شروع کنند. البته استقلال این توانایی را دارد و اکثر بازیکنان تیم مانده‌اند و اسکلت تیم حفظ شده است و می‌توانست امسال فصل را با برد شروع کند.

او ادامه داد: تیم‌ها هنوز جانیفتاده‌اند و خیلی اتفاقات ممکن است در هفته‌های پیش رو بیفتد اما در مجموع بازی سختی برای استقلال بود. خوشحال کننده بود که تیم با برد کارش را آغاز کند که خداراشکر هم این اتفاق افتاد و به بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم. فکری نشان داد که سر نترس دارد و برای کسب عناوین بزرگ آماده است.

زرینچه درباره حضور محمد نادری در استقلال هم گفت: ​وقتی بازیکنی از استقلال به پرسپولیس یا از پرسپولیس به استقلال می‌روند حتما حواشی به وجود می‌آید. باشگاه تصمیم گرفت که این انتقال انجام شود اما نادری بازیکن خوبی است و قبلا کار او را دیده‌ایم و شناخت کامل از نادری داریم. آره، موفق می‌شود چون جو پرسپولیس را دیده است و آنجا بازی‌های خوبی از نادری دیدیم و امیدواریم در استقلال هم موفق شود.

استقلال امسال مدعی عنوان قهرمانی است؟ زرینچه در پاسخ به این سوال گفت: حتما می‌تواند. استقلال می‌تواند از شروع لیگ قدرتمند ظاهر شده و عملکرد خوبی داشته باشد و در نهایت قهرمان شده و دل هواداران را شاد کند. استقلال بازیکنان خوبی دارد و تیم بزرگی است پس چرا نتواند قهرمان شود؟ در این راه استقلالی‌ها باید مراقب حواشی باشند وآنها را کنترل کنند تا با تمرکز بالا و انگیزه‌ای دو چندان بتوانند در راه قهرمانی قدم بردارند و بعد از چند سال قهرمان شوند و طرفداران را شاد کنند.

زرینچه همچنین درباره جدایی دو بازیکن دیگر استقلال یعنی علی کریمی و روزبه چشمی هم بیان داشت: حتما بازیکنان خوب در تیم تاثیرگذار هستند اما باید ببینیم بازیکنان جدید چه عملکردی در تیم دارند. باشگاه در پست‌های آن‌ها بازیکنان خوبی گرفته است پس جدایی آنها نمی‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • amin

      بابا تازه ی بازی رو بردید اون تیمی که از دسته یک اومده صبر کنید جوجو رو اخر پائیز میشمرن

      پاسخ ها

      • تاجی

        همون تیم دسته اولی بهتون سه تا زد
        خخخخ

      • بدون نام

        احسنت

      • نادی الشیشتقلال السعودیه

        وطن فروشان شیشتقلالی

    • تاج کبیر

      هرچه بود .. از سایپاه قوی تر بود..
      شک نکنید با اختلاف قهرمان لیگ و حذفی خواهیم شد. بکوری لنگیا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج