۱۰۵۶۴۷۹
۵۱۱۷
۵۱۱۷
پ

محتوای حمایت‌شده

خرید مستقیم فرش از کارخانه

امروزه با توجه به نیاز بازار و افزایش تعداد تولیدکنندگان و بافندگان فرش‌های ماشینی روش‌های مختلفی برای خرید فرش ماشینی وجود دارد. خرید مستقیم فرش است از جمله بهترین و به صرفه‌ترین روش‌هایی است که برای خرید وجود دارد.

امروزه با توجه به نیاز بازار و افزایش تعداد تولیدکنندگان و بافندگان فرش‌های ماشینی روش‌های مختلفی برای خرید فرش ماشینی وجود دارد. خرید مستقیم فرش است از جمله بهترین و به صرفه‌ترین روش‌هایی است که برای خرید وجود دارد.

خرید مستقیم فرش از کارخانه

حال چرا بهترین و به صرفه‌ترین روش؟

همانطور که در بند بالا به آن اشاره کردیم با افزایش تعداد تولیدکنندگان و فروشندگان، بسیاری از فروشندگان تلاش کرده‌اند تا با فروش به صورت مستقیم، محصولات خود را با قیمت کمتری بفروشند تا علاوه بر فروش بیشتر مشتریان زیادی را جذب کنند.
خرید مستقیم فرش به روش‌های مختلفی از جمله خرید مستقیم فرش از کارخانه، خرید از فرشگاه‌ها و خرید به صورت اینترنتی (خرید از سایت‌های فروشگاهی، کانال‌های تلگرامی و ...) انجام می‌شود.

حال برای انتخاب و خرید فرش ماشینی متناسب با دکوراسیون مورد نظر نیاز به اطلاعاتی دارید تا شما را در این زمینه راهنمایی کند.

قدم اول: انتخاب فرش ماشینی

برای انتخاب فرش لازم است تا با انواع فرش آشنا باشید؛ فرش‌های ماشینی به انواع زیر تقسیم می‌شوند.

خرید مستقیم فرش از کارخانه

  • فرش ماشینی ۷۰۰ شانه
  • فرش ماشینی ۱۰۰۰ شانه
  • فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه
  • فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه

با کسب اطلاعات در مورد ویژگی این فرش‌ها می‌توانید نوع فرش موردنظر متناسب با دکوراسیونتان را انتخاب کنید.

قدم دوم: خرید فرش ماشینی

بعد از اینکه اطلاعات لازم در مورد نوع فرش را کسب کرده و فرش مورد نظرتان را انتخاب کردید، با توجه به ارزان‌تر و به صرفه‌تر بودن خرید مستقیم فرش، می‌توانید یکی از انواع روش‌هایی که برای خرید مستقیم فرش در بالا ذکر شد را انتخاب کنید.

خرید مستقیم فرش از کارخانه

همانطور که میدانید با توجه به تعداد زیاد کارخانجات در اکثر شهر‌های ایران، انتخاب کارخانه معتبر برای خرید فرش بسیار مهم است. با توجه به انتخاب شهر کاشان به عنوان پایتخت فرش ایران به دلیل تولید مرغوب‌ترین فرش‌های ماشینی بهتر است از کارخانجات فرش ماشینی کاشان، فرش خود را انتخاب کنید.

برای خرید مستقیم فرش از کارخانه می‌توانید به کارخانه فرش مورد نظر در کاشان مراجعه و با مقایسه کیفیت انواع فرش‌ها از نزدیک، فرش خود را انتخاب کرده و خرید مطمئن‌تری داشته باشید. اما حضور در کارخانه و خرید فرش برای عده‌ای به دلیل وجود مسافت طولانی تا محل کارخانه ممکن نیست و باید از روش‌های دیگری استفاده کنند.

خرید مستقیم فرش از فروشگاه

با توجه به میسر نبودن خرید مستقیم فرش از کارخانه برای تمام مشتریان، فروشندگان فرش برای دسترسی بهتر مشتریان به محصولاتشان تصمیم گرفتند در شهر‌های مختلف فروشگاه‌های مختلفی را افتتاح کنند. با افتتاح این فروشگاه‌ها مشتریان می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین فروشگاه به محل زندگی خود، فرش مورد نظر را انتخاب و خریداری نمایند. اما تفاوتی که خرید مستقیم فرش از کارخانه با خرید مستقیم فرش از فروشگاه دارد این مورد است که خرید از فروشگاه هزینه‌های اضافی مانند قبوض فروشگاه، هزینه پرسنل فروشگاه و... را در بر دارد.

خرید مستقیم فرش از کارخانه

هرچند هزینه خرید فرش از این فروشگاه‌ها نسبت به سایر فروشگاه‌هایی که به صورت شخصی دایر شده اند کمتر است؛ اما باز مشتریان دوست دارند فرش خود را با بهترین کیفیت و بودجه‌ای که دارند تهیه کنند.

خب این سوال پیش می‌آید که چگونه چنین خریدی میسر است؟

خرید مستقیم فرش از کارخانه به صورت اینترنتی

برای رفع دو مشکلی که برای خرید مستقیم فرش به روش‌های مختلف نام برده شد (طی کردن مسافت طولانی و پرداخت هزینه‌های جانبی فروشگاه)؛ کارخانه‌های فرش اقدام به فروش اینترنتی محصولات خود کردند. بدین صورت که این کارخانه‌ها با طراحی سایت‌های فروشگاهی و راه اندازی شبکه‌های مختلف اجتماعی توانستند محصولات خود را به صورت مستقیم به فروش برسانند. مشتریان با مراجعه به سایت و یا شبکه‌های اجتماعی شرکت‌ها می‌توانند فرش مورد نظر خود را انتخاب و به صورت مستقیم از کارخانه خریداری نمایند.

از جمله مزایایی که خرید مستقیم فرش به صورت اینترنتی برای مشتری دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- صرفه جویی در وقت
۲- صرفه جویی در هزینه (حذف هزینه‌های اضافی مانند هزینه‌های رفت و آمد، هزینه‌های جانبی فروشگاه و ...)
۳- امکان مشاهده تمام طرح‌های فرش و مقایسه آن‌ها با یکدیگر
۴- امکان مشاهده ویژگی‌های مختلف فرش (مانند شانه، تراکم، الیاف فرش و ...) و خواندن اطلاعات مفیدی در مورد این ویژگی‌ها؛ که این موارد باعث می‌شود تصمیم‌گیری آگاهانه‌تری هنگام انتخاب فرش برای قسمت‌های مختلف خانه داشته باشید.
۵- درنظر گرفتن امکاناتی نظیر گارانتی تعویض کالا، پرداخت درب منزل، ارسال رایگان کالا و ... برای خرید مطمئن‌تر.

خرید مستقیم فرش از کارخانه

درباره آقای فرش

آقای فرش، یکی از بزرگترین فروشندگان فرش‌های دستباف و ماشینی، در چند سال اخیر توانسته رضایت مشتریان خود را به طور کامل جلب نماید. تمام شعب این فروشگاه در بهترین نقاط تهران و به دور از طرح‌های ترافیک، در دسترس عموم مردم می‌باشد. پارکینگ رایگان با ظرفیت بسیار بالا از بزرگترین مزایای فروشگاه‌های آقای فرش به حساب می‌آید. البته مزایای آقای فرش محدود به همین دو مورد نیست و این فروشگاه بزرگ، مزایای بسیار زیاد دیگری نیز دارد.

در آقای فرش تمام محصولات با ضمانت‌نامه طلایی به فروش می‌رسند. ضمانت‌نامه طلایی کیفیت و قیمت محصولات را تضمین می‌کند. ضمانت‌نامه کیفیت بدان معناست که تا ۲ سال پس از خرید محصول، در صورتی که مشکلی برای فرش به وجود آید، می‌توانید با خیال راحت با کارشناسان خدمات پس از فروش آقای فرش تماس بگیرید و از خدمات گارانتی استفاده کنید. ضمانت‌نامه قیمت نیز به شما این اطمینان را می‌دهد که اگر پس از خرید از آقای فرش متوجه شدید که فروشگاه دیگری، محصولی با مشخصات یکسان را با قیمتی پایین‌تر از آقای فرش به فروش می‌رساند، می‌توانید با ارائه فاکتور از آقای فرش خسارت بگیرید.

یکی دیگر از اصلی‌ترین مزایای آقای فرش داشتن ضمانت عودت بی قید و شرط محصولات است. یعنی اگر تا ۷۲ ساعت پس از خرید فرش تصمیم به کنسل کردن خرید یا مرجوع فرش داشتید، کافیست با کارشناسان خدمات پس از فروش آقای فرش تماس بگیرید تا فرش شما برگردانده شده و هزینه کامل به شما عودت داده شود.

خرید مستقیم فرش از کارخانه

خرید مستقیم فرش از کارخانه

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۷۵۳۷۵

۰۹۳۶۷۶۰۷۱۹۵

خرید مستقیم فرش از کارخانه

جهت مشاهده نمونه‌های بیشتر از اینستاگرام بازدید کنید.

@iranmrcarpet

خرید مستقیم فرش از کارخانه

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس وب مراجعه نمایید.

www.iranmrcarpet.com

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج