۱۰۵۶۴۹۶
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

جایزه جشنواره توکیو به کمدی ژاپنی رسید

فیلم «جلویم را بگیر» موفق به کسب جایزه بهترین فیلم از نگاه مخاطبان جشنواره توکیو ۲۰۲۰ شد که تنها جایزه این دوره از این رویداد سینمایی است.

خبرگزاری ایسنا: فیلم «جلویم را بگیر» موفق به کسب جایزه بهترین فیلم از نگاه مخاطبان جشنواره توکیو ۲۰۲۰ شد که تنها جایزه این دوره از این رویداد سینمایی است.
جایزه جشنواره توکیو به کمدی ژاپنی رسید
سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم توکیو امسال با شرایط ویژه تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا برگزار شد و در نهایت کمدی ژاپنی «جلویم را بگیر» به نویسندگی و کارگردانی «آکیکو اوکو» به عنوان بهترین فیلم از نگاه مخاطبان این رویداد سینمایی انتخاب شد.
امسال با توجه به چالش های ایجاد شده در پروازهای بین المللی همزمان با بحران جهانی کرونا، جشنواره فیلم توکیو تمامی بخش های رقابتی خود را حذف کرده و بخش جدیدی به نام «Tokyo Premiere ۲۰۲۰» ایجاد کرده که ترکیبی از بخش های رقابتی بین المللی، آینده آسیا و سینمای ژاپن خواهد بود و شامل نمایش ۳۰ فیلم بین المللی از کارگردان کهنه کار و نوظهور سینمای جهان بود.
همچنین به جای هیات داوران، جشنواره فیلم توکیو امسال تنها یک جایزه به انتخاب مخاطبان به فیلم های حاضر در جشنواره اختصاص داد.
سینمای ایران با چهار فیلم در جشنواره توکیو ۲۰۲۰ حضور داشت، فیلم «مجبوریم» جدیدترین ساخته رضا درمیشیان و «تی تی» به کارگردانی آیدا پناهنده دو نماینده سینمای ایران در بخش «Tokyo Premiere ۲۰۲۰» جشنواره توکیو بودند که اولین نمایش جهانی خود را در این رویداد سینمایی تجربه کردند.
فیلم «دشت خاموش» به کارگردانی احمد بهرامی که در اولین حضور بین المللی خود توانست جایزه بهترین فیلم بخش افق های هفتاد و هفتمین جشنواره ونیز را کسب کند به همراه فیلم «شیطان وجود ندارد» ساخته محمد رسول اُف برنده جایزه خرس طلای بهترین فیلم جشنواره برلین ۲۰۲۰ هم در بخش «تمرکز جهانی» جشنواره فیلم توکیو به روی پرده رفتند.
سی و سومین جشنواره فیلم توکیو از تاریخ ۳۱ اکتبر تا ۹ نوامبر (۱۰ تا ۱۹ آبان) در ژاپن برگزار شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج