۱۰۵۶۵۶۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پیانیچ: تا جام نبرم راضی نخواهم بود

هافبک بوسنیایی تیم فوتبال بارسلونا می‌‌گوید زمانی از حضورش در این تیم رضایت خواهد داشت که بتواند با آن جام‌های مهم را کسب کند.

خبرگزاری تسنیم: میارلم پیانیچ همچنان به ایفای نقش یک نیمکت نشین در تیم فوتبال بارسلونا ادامه می‌دهد و سریال حضورهای او در میدان به عنوان بازیکن تعویضی روز شنبه مقابل رئال بتیس هم ادامه پیدا کرد. بعد از آن بازی او پیامی معنادار در صفحه شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی گذاشت که برخی آن را به منزله نارضایتی وی از نبودن در ترکیب اصلی بارسلونا قلمداد کردند.

پیانیچ نیز مصاحبه‌ای با کانال‌پلاس فرانسه انجام داده و در آن درباره انتقالش به بارسلونا از یوونتوس در تابستان سال جاری صحبت کرده است. او در این مصاحبه اعتراف کرد که کاملاً از حضورش راضی نیست اما نه به خاطر نیمت‌نشینی.

پیانیچ گفت: من در بهترین باشگاه دنیا هستم و شیوه بازی این تیم همان چیزی است که همیشه دوست داشتم بازی کنم. با این حال من راضی نیستم. من می‌خواهم که شانس بردن بزرگترین جام‌ها را داشته باشم. این هدف من در بارسلونا است.

پیانیچ انتقالش به بارسلونا را به موقع دانست و ادامه داد: من در گذشته امکان بازی در تیم‌هایی مانند بایرن مونیخ و اینتر را داشتم اما آن زمان احساس می‌کردم که زمان مناسبی برای رفتن به آن تیم‌ها نیست. همچنین می‌توانستیم دوران حضورم در یوونتوس را دو سال زودتر آغاز کنم اما آن موقع هم می‌دانستم زمان خوبی برای بازی در این تیم نیست. نمی‌خواستم دو سال از سال‌های بازی‌ام را با نیمکت‌نشینی در تیمی که در آن زمان پوگبا و ویدال و پیرلو را داشت از دست بدهد. الان اما من برای بارسلونا بازی می‌کنم و این یک چالش است.

هافبک بوسنیایی تیم فوتبال بارسلونا در پایان راجع به سبک بازی خودش عنوان کرد: بازی من اینگونه است که ابتدا باید همه چیز را رصد کنم و بعد به بازی تیمم سرعت بدهم. خود من سریعترین بازیکن تیم نیستم اما می‌توانم سرعت گردش توپ را بالا ببرم. این نوع نگاه من به بازی است. می‌دانم که از نظر فیزیکی هم بهترین بازیکن نیستم اگرچه روی این وجه از بازی‌ام هم کار کرده‌ام اما مهمترین چیز در مورد بازی‌ام کنترل توپ، پاسکاری و دیدن بازیکنانی است که فرصت گلزنی دارند. به نظر من فوتبال یعنی باهوش بودن در زمین بازی.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج