۱۰۵۶۶۷۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

خط‌خوردن سردار ربطی به ماجرای ژیوبا ندارد

نام سردار آزمون در فهرست ۱۸ نفره زنیت در بازی یکشنبه‌شب مقابل کراسنودار نبود تا بعضی کانال‌های داخلی بار دیگر میزان علاقه‌شان را به این بازیکن نشان دهند: «سردار خط خورد! احتمال خط خوردن او به موضوع جنجالی آرتم ژیوبا ربط دارد.»

روزنامه جام‎‌جم: نام سردار آزمون در فهرست ۱۸نفره زنیت در بازی یکشنبه‌شب مقابل کراسنودار نبود تا بعضی کانال‌های داخلی بار دیگر میزان علاقه‌شان را به این بازیکن نشان دهند: «سردار خط خورد! احتمال خط خوردن او به موضوع جنجالی آرتم ژیوبا ربط دارد.»

روز یکشنبه رسانه‌های روسیه فاش کردند ویدئویی منشوری و غیراخلاقی از آرتملو رفته‌است. انتشار این ویدئو در رسانه‌ها باعث شد باشگاه زنیت سریعا روی نام این بازیکن خط قرمز بکشد. بعضی کانال‌های داخلی هم بلافاصله سردار و غیبت او در فهرست ۱۸نفره زنیت را به ماجرای ژیوبا ربط دادند و نوشتند احتمالا او این ویدئو را منتشر کرده‌است؛ احتمالی که حتی به فکر زردترین رسانه‌های روسی و انگلیسی هم نرسید.

علت غیبت سردار در بین اسامی زنیت، بیماری است. البته باشگاه روسی و همین‌طور خود سردار علاقه‌ای ندارند درباره این بیماری صحبت کنند. او دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارد و به طور کامل خوب نشده‌است. به همین دلیل نام سردار همچنان در فهرست زنیت نیست.

او به خبرنگار هم گفت به‌زودی سلامت خود را به طور کامل به دست می‌آورد و علت غیبتش بیماری بوده‌است، نه مساله دیگری. اصلا به همین دلیل بود که دراگان اسکوچیچ هم نام آزمون را در فهرست تیم‌ملی قرار نداد. اگر دوران نقاهت او به پایان رسیده‌بود، حتما در فهرست تیم‌ملی ایران قرار می‌گرفت و همین مساله نشان می‌دهد او سلامت خود را به طور کامل به دست نیاورده‌است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج