جاباما
۱۰۵۶۷۲۸
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

کالبدشکافیِ علت انسداد توئیتر محسن رضایی

در حالی حساب توییتری محسن رضایی معلق شده که ۳ شبکه اجتماعی اینستاگرام، توییتر و تلگرام از پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن‌های گوشی‌های تلفن همراه ایرانیان است.

روزنامه اعتماد: در حالی حساب توییتری محسن رضایی معلق شده که ۳ شبکه اجتماعی اینستاگرام، توییتر و تلگرام از پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن‌های گوشی‌های تلفن همراه ایرانیان است.

در این میان، اما شاید نگاهی به آخرین توییت‌های محسن رضایی بتواند سرنخی از علت این تصمیم شرکت توییتر به دست دهد. توییت‌هایی که از همان یا به انتخابات امریکا می‌پرداخت و پیش از آن، نسبت به وضع اقتصادی انتقاد می‌کرد.

او همچنین روز دوشنبه در صفحه اینستاگرامش از شرط و شروط جمهوری اسلامی برای مذاکره با امریکا نوشته و گفته‌بود که امریکا باید ضمن عذرخواهی، خسارت‌های اقتصادی حاصل از تحریم را جبران کند.

اگر چه بر اساس اصول آزادی بیان اظهارنظر در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، چون توییتر یا اینستاگرام منوط به رعایت برخی قوانین از پیش‌تعیین شده و مشخص، نباید منجر به مسدودسازی شود، اما این بحث همواره در ایران وجود داشته که چرا کارگزارانی که خود از لزوم فیلترینگ این شبکه‌های اجتماعی می‌گویند، شخصا و در برخی موارد از جایگاه حقوقی‌شان، از این شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. تا جایی که اخیرا توییتر و اینستاگرام به تریبون اصلی بسیاری از سیاستمداران تبدیل شده و آن‌ها اغلب ترجیح می‌دهند به جای رابطه دوسویه با رسانه‌ها و بی‌توجه به مصائب شهروندان در دسترسی از این شبکه‌های اجتماعی، توییتی بنویسند و پستی در ایسنتاگرام بگذارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این شبکه هافقط برامردم ممنوعه وحرامه وگرنه برامسئولین اشکال نداره تازه گوشی موبایلشون هم ایفونه والبته ایفون هم مال شیطان بزرگه وانگهی همین شبکه های مجازی هم تودست شیطان بزرگه
      وامابعدمرگ برامریکا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج