۱۰۵۶۷۶۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بحرانی تازه در راه استقلال

پنجره نقل و انتقالات استقلال تا زمانی باز است که حکم نهایی پرونده آندره‌آ استراماچونی در فیفا اعلام نشده است.

خبرآنلاین: پنجره نقل و انتقالات استقلال تا زمانی باز است که حکم نهایی پرونده آندره‌آ استراماچونی در فیفا اعلام نشده است.

با اعلام رسمی از سوی فیفا، پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز شد و به این ترتیب آبی‌ها برای ثبت قراردادشان مشکلی ندارند. باشگاه استقلال پیش از این برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی خود باید مطالبات شفر، باشگاه پاختاکور و سرور جپارف را پرداخت می‌کرد که با پرداخت پول آن‌ها، پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه باز شد.

استقلال پس از حدود چهار ماه بسته بودن پنجره نقل و انتقالات باشگاه، موفق شد با پرداخت مطالبات لازم این مشکل را برطرف کند. مدیران باشگاه استقلال شب گذشته با انتشار عکس یک پنجره نیمه‌باز، به برطرف شدن مشکل نقل و انتقالات استقلال واکنش نشان دادند.

اما مساله‌ای که مدیران استقلال باید آن را هر چه سریع‌تر آن را در اولویت قرار بدهند، پرونده شکایت آندره‌آ استراماچونی از فیفا است. این پرونده طی ماه‌های آینده می‌تواند دردسرهای بسیار زیادی را برای استقلال ایجاد کند و باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالات شود. همانطور که مشخص است، استراماچونی یک شکایت ۲۸۵ صحفه‌ای علیه استقلال برای فیفا تنظیم کرده است و با تایید شکایت خود می‌تواند بیش از ۲ میلیون یورو از باشگاه استقلال غرامت دریافت کند و این مساله باعث می‌شود مشکلات بیش از پیش شود.

در حال حاضر چیزی که باید برای مدیران استقلال در اولویت قرار بگیرد، بررسی این پرونده سنگین و چگونگی پرداخت مطالبات این مربی ایتالیایی است. تا اینجای کار هنوز حکم نهایی این پرونده در فیفا صادر نشده است اما هر لحظه این امکان وجود دارد که مدیران استقلال با جریمه بسیار بزرگی از سوی فیفا روبرو شوند همه چیز دوباره به حالت قبل برگردد.

با این وجود،‌ استقلالی‌ها باید هر چه سریع‌تر تا پنجره نقل و انتقالاتی‌شان باز است، کارهای عقب‌مانده‌ای که در خصوص این مساله جا مانده بود را انجام دهند و قرارداد بازیکنان‌ جدیدشان را ثبت کنند تا به سراغ پرونده‌ای بروند که حل و فصل کردن آن از تمام پرونده‌های استقلال سخت‌تر به نظر می‌رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج