۱۰۵۷۰۱۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ربیع‌خواه: امیدوارم پرسپولیس طلبم را پرداخت کند

هافبک سابق پرسپولیس گفت: از باشگاه طلب دارم اما فعلا که از پول خبری نیست و نمی‌توانند پول من را بدهند.

خبرگزاری ایرنا: هافبک سابق پرسپولیس گفت: از باشگاه طلب دارم اما فعلا که از پول خبری نیست و نمی‌توانند پول من را بدهند.

محسن ربیع‌خواه در گفت‌وگو یی در خصوص اینکه بعد از جدایی از پرسپولیس آیا پیشنهادی دریافت کرده است یا خیر؟ اظهار داشت: بالاخره چند پیشنهاد لیگ برتری وجود دارد و ما هم مشغول مذاکره هستیم اما فعلا هیچ چیزی قطعی نشده است. فعلا در حال مذاکره هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از باشگاه پرسپولیس پول طلب دارد یا این باشگاه با وی تسویه حساب کرده‌اند نیز عنوان کرد: از باشگاه طلب دارم اما در حال حاضر که از پول در باشگاه خبری نیست و نمی‌توانند مطالبات من را پرداخت کنند.

هافبک سابق پرسپولیس ادامه داد: البته طلب من نسبت به بقیه بازیکنان زیاد نیست اما بالاخره طلب است و باید پرداخت شود. به امید خدا وقتی مشکل مالی حل شود، طلب من را هم می‌دهند.

ربیع‌خواه در خصوص حمایت‌هایی هواداران پرسپولیس از وی بعد از جدایی از جمع سرخپوشان، گفت: هواداران همیشه به من لطف داشتند و از من حمایت کردند. من ممنون همه آنها هستم و چیز دیگری نمی‌توانم بگویم.

وی درباره اینکه آیا از رفتاری که مهدی رسول‌پناه سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس و مجموعه این باشگاه با وی کردند، دلخور است یا خیر، تاکید کرد: به هرحال رفتار خوبی با من نشد اما من هم شکایتی ندارم. فوتبال همین است و بی‌احترامی هم جزوی از آن. واقعا گله‌ای نیست و ما هم به این بی‌احترامی‌ها عادت کردیم.

هافبک سابق پرسپولیس ادامه داد: در این سال‌ها از این موارد زیاد دیده‌ایم که به خیلی‌ها بی‌حرمتی شده است. ما هم به این مسائل عادت کردیم. متاسفانه این رفتارها در فوتبال ما باب شده اما من بی‌تفاوت هستم و کار خودم را انجام می‌دهم.

ربیع‌خواه در پاسخ به این سوال که آیا با مدیران جدید باشگاه پرسپولیس صحبتی کرده یا خیر؟ عنوان کرد: با مدیران جدید صحبتی ندارم. از پرسپولیس جدا شدم و دیگر بازیکن این تیم نیستم که بخواهم با مدیران جدید صحبت کنم. در خصوص طلبم هم صحبتی نداشتم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج