جاباما
۱۰۵۷۰۱۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اکران فیلم سینمایی ابراهیموویچ در سال ۲۰۲۱

یک فیلم سینمایی با موضوع زندگی زلاتان ابراهیموویچ در سال میلادی آینده روی پرده سینما خواهد رفت.

خبرگزاری تسنیم: یک فیلم سینمایی برگرفته از داستان واقعی زندگی زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی تیم فوتبال که برای نگارش فیلمنامه آن هم از کتاب شرح حال مهاجم حال حاضر میلان (من زلاتان هستم) در حال تولید است و سال ۲۰۲۱ اکران خواهد شد.

در این فیلم که نویسندگان آن یاکوب بکمان و دیوید لاگرکرانتز هستند و کارگردانی آن برعهده ینس سیوگرن کاگردان ۴۴ ساله سوئدی است، دو مقطع از زندگی زلاتان ابراهیموویچ به تصویر کشیده خواهد شد. مقطع اول که مربوط به سنین ۱۱ تا ۱۳ سالگی ایبرا است را هنرپیشه جوان سوئدی به نام بایراکتاری اندرسون و مقطع دوم که مربوط به سنین ۱۷ تا ۲۳ سالگی است را گرانیت روشیتی بازی خواهند کرد.

فیلمبرداری این فیلم در ماه اکتبر سال جاری آغاز شده و قرار است که در شهر آمستردام مراحل فیلمبردای به پایان برسد. طبق اعلام تهیه کننده ، قرار است پاییز سال آینده این فیلم روی پرده سینما برود.

آندره‌آ اوکیپینتی تهیه کننده فیلم ابراهیموویچ گفت: ابراهیموویچ بیش از یک بازیکن است. او یک رهبر واقعی است، یک نماد اسطوره‌ای، یک شیوه از زیستن که فقط برازنده خود اوست و کسی نمی‌‌تواند تقلیدش کند.

ابراهیموویچ ماه ژانویه به میلان پیوست و از آن زمان تا کنون با نمایش‌های درخشان و گل‌های پرتعدادش دوباره توانسته فوتبال‌دوستان ایتالیایی را مجذوب خود کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج