۱۰۵۷۰۶۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فریبا: تیم ملی حق اشتباه ندارد

کارشناس فوتبال گفت: با توجه به جدول مسابقات مقدماتی جام جهانی تیم ملی ایران حق اشتباه ندارد.

خبرگزاری فارس: کارشناس فوتبال گفت: با توجه به جدول مسابقات مقدماتی جام جهانی تیم ملی ایران حق اشتباه ندارد.

بهتاش فریبا در مورد بازی دوستانه تیم ملی ایران با بوسنی در روز پنجشنبه اظهار داشت: هرچقدر بازی تدارکاتی بیشتر برای تیم ملی برگزار کنیم بهتر است. مربی تیم ملی جدید است و می‌خواهد بازیکنان را ارزیابی کند. از این روزهای فیفا باید نهایت استفاده را ببریم. امیدوارم بازی خوبی باشد. در جام جهانی ۲۰۱۴ با بوسنی بازی کردیم که ۳ بر یک بازنده شدیم و تک گل ایران را هم رضا قوچان نژاد زد. حالا نمی‌دانم تیم بوسنی شرایطش چگونه است و آیا قرار است با نفرات اصلی با ایران بازی کنند یا نفرات ذخیره.

وی در مورد فهرست انتخاب شده تیم ملی ایران گفت: اسکوچیچ هم می‌خواهد از تمام پتانسیل فوتبال‌مان استفاده کند. البته در فهرست تیم ملی جای دو سه بازیکن واقعا خالی است. به طور مثال به نظرم بهتر از وریا غفوری در دفاع راست در حال حاضر در فوتبال ایران نداریم او به پختگی رسیده و در گلزنی، گلسازی و دفاع عالی کار می‌کند، هرچند نباید از حق بگذریم در بازی دوستانه ایران و ازبکستان صادق محرمی در دفاع راست خیلی خوب ظاهر شد و یکی از بهترین‌های تیم ایران بود.

فریبا تاکید کرد: با این حال معتقدم که در بازی‌های رسمی بهتر است از بازیکنان با تجربه که سابقه ملی بیشتری دارند استفاده شود. البته در فهرست تیم ملی هم سردار آزمون و مهدی طارمی هم حضور ندارند ولی خوشبختانه مهدی قائدی برای تیم ملی انتخاب شده است.

بهتاش فریبا با اشاره به شرایط سخت تیم ملی در جدول مقدماتی جام جهانی عنوان کرد: تیم ملی هیچ فرصتی برای اشتباه ندارد و باید تمام بازی‌های خود را ببرد تا به مرحله بعدی رقابت‌های جام جهانی صعود کند. بنابراین باید بهترین‌ها برای تیم ملی انتخاب شوند. هیچ حریفی هم آسان نیست. در صورتیکه تیم ملی یک بازی را برنده نشود کارش برای صعود خیلی سخت خواهد شد. به همین دلیل باید بازیکنان باتجربه‌ که آمادگی خوبی هم دارند مثل وریا غفوری به تیم ملی دعوت شوند.

وی در مورد اینکه برخی منتقدین مدعی هستند بازیکنانی که در لیگ برتر کمتر بازی کرده‌اند در فهرست تیم ملی قرار گرفته‌اند گفت: من نمی خواهم اسم بازیکن خاصی را بیاورم اما ظاهرابازیکنانی که کمتر به آنها بازی رسیده به تیم ملی دعوت شده‌اند با این حال تیم ملی هر فهرستی ارائه بدهد مورد انتقاد قرار می گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج