جاباما
۱۰۵۷۲۲۴
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

پزشک استقلال فکری را به دردسر انداخت

پزشک تیم فوتبال استقلال که چند روز پیش در اقدامی عجولانه خبر ابتلای محمد نادری به کرونا را تکذیب کرد حالا کادر فنی را برای استفاده از این بازیکن دچار سردرگمی کرده است.

خبرگزاری فارس: پزشک تیم فوتبال استقلال که چند روز پیش در اقدامی عجولانه خبر ابتلای محمد نادری به کرونا را تکذیب کرد حالا کادر فنی را برای استفاده از این بازیکن دچار سردرگمی کرده است.

روز ۱۷ آبان بود که خبرگزاری فارس در خبری عنوان کرد محمد نادری به ویروس کرونا مبتلا شده و این بازیکن در اردوی شبانه روزی تیمش هم شرکت نکرده است.نادری یک روز قبل از دیدار استقلال و مس در همان ابتدای تمرین به فکری اعلام کرد شرایط خوبی ندارد و نمی تواند تمرین کند، به همین علت بلافاصله وارد قرنطینه شد.

نکته جالب تر اینجا است که روز ۵ شنبه از طرف کادر فنی تیم ملی تنها از ۴ بازیکن، مهدی قائدی، رشید مظاهری، محمد نادری و عارف غلامی در محل تمرین استقلال تست گرفته شد و ظاهرا علائم مشکوک نادری به کرونا باعث شد تا فقط مظاهری، غلامی و قائدی به اردوی تیم ملی دعوت شوند.

ساعاتی بعد از اخبر ابتلای مدافع جدید استقلال به کرونا مهدی سیاهپوش که به تازگی به عنوان پزشک استقلال مشغول به کار شده با بی تجربگی این خبر را تکذیب کرد و مدعی شد نادری کرونا ندارد. این واکنش در حالی صورت گرفت که مشخص نبود چرا خبر ابتلای یک بازیکن به کرونا باید تکذیب شود و این سوال به وجود آمد که مگر پزشک یک تیم در ابتلای بازیکن به کرونا تاثیر داشته است؟

با وجود تکذیب خبر نادری ظهر روز بازی استقلال و مس به ایفمارک رفت و مجددا تست کرونا داد. وی بعد از انجام تست در اردوی تیم استقلال و حتی استادیوم آزادی هم حاضر شد و در کنار بازیکنان عکس گرفت اما طی یک دو روز گذشته که تمرینات این تیم تعطیل شده به مسئولان و کادر فنی تیم استقلال اعلام کرده شرایط خوبی ندارد و ظاهرا به کرونا مبتلا شده است.

از طرف دیگر در همان تاریخ زهره هراتیان در گفت و گو اعلام کرد که ممکن است افراد به ویروس کرونا مبتلا شوند اما در هفته اول ابتلا تست آنها منفی شود. حال با گذشت چند روز این بازیکن به همراه سید احمد موسوی در تمرینات استقلال شرکت نکرده و باشگاه استقلال نیز اعلام کرد این ۲ بازیکن مشکوک به کرونا هستند.

طبیعتا علائم ویروس کرونا یک روزه در بدن نمایان نمی شود و مشخص است که نادری چند روز پیش درگیر این مساله بوده است. با این وجود تناقض در اظهارات پزشک جدید تیم فوتبال استقلال باعث سردرگمی کادر فنی تیم استقلال شده و آنها هنوز نمی دانند آیا نادری به کرونا مبتلا شده یا خیر؟ این بازیکن امروز هم برای تست پیشرفته راهی یکی از بیمارستان های تهران شده تا در نهایت تکلیف خود را مشخص کند.

تیم فوتبال استقلال روز ۳۰ آبادان در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف شاگردان نکونام می رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای وای سی آبادان

    • بدون نام

      30 آبادان:)))))

    • بدون نام

      تازه اولشه اگه این تونست برای کیسه بازی کنه با این نامردی که کرد دیگه روزش رفته

      پاسخ ها

      • مراد

        لنگی بی منطق روزانه هزاران نفر کرونا میگیرن ابنم یکی،کی میخواین عقل بردارین شما

      • مراد

        لنگی بی منطق روزانه هزاران نفر کرونا میگیرن ابنم یکی،کی میخواین عقل بردارین شما

    • مهدی زهترابادی

      آقاجان صحبت یک مریضی دیگرست خدایابه جوانیش رحم کن آبی قرمزبرای سلامتیش دعابکنیدفوتبال تمام میشه سلامتی میمونه جوونه حیوونکی

    • اول خدا بعدم پرسپولیس

      چوب خدا صدا نداره انشالله سرطانه

      کرونا نیست

      پاسخ ها

      • من پرسپولیسی منطقی هستم

        هیچوقت برا کسی آرزوی بد نکن حتی دشمنت ،صددرصد به خودت برمیگرده اینو بدون کار خدا رو حسابه.موفق باشی دوست قرمز من
        بنده حقیر برایرتمامی ورزشکاران آرزوی سلامتی میکنم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج