۱۰۵۷۲۴۷
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

بازخوانی «رستگاری در شاوشنگ» در تلویزیون

فیلم سینمایی «رستگاری در شاوشنگ» چهارشنبه ـ ۲۱ آبان ماه ـ با نگاهی به پیام های نهفته در این فیلم به حاکمان کشورها، پخش می شود.

خبرگزاری ایسنا: فیلم سینمایی «رستگاری در شاوشنگ» چهارشنبه ـ ۲۱ آبان ماه ـ با نگاهی به پیام های نهفته در این فیلم به حاکمان کشورها، پخش می شود.
بازخوانی «رستگاری در شاوشنگ» در تلویزیون
محمدرضا حاجی جعفری، تهیه کننده مجموعه مستند «سینما حکمرانی» گفت: در سومین قسمت از این مجموعه بخش هایی از فیلم سینمایی «رستگاری در شاوشنگ» که در فهرست بهترین فیلم های جهان قرار دارد پخش و پیام های این فیلم به صورت شفاف بازخوانی می شود.
حاجی جعفری درباره داستان این فیلم گفت: «رستگاری در شاوشنگ»، به کارگردانی فرانک دارابونت محصول ۱۹۹۴ آمریکاست و داستان بانکدار جوانی است که به جرم قتل به حبس ابد در زندان ایالتی شائوشنک محکوم می‌شود و او سال‌های متعددی را در این زندان می‌گذراند تا اینکه رییس زندان متوجه موقعیت و تحصیلات اندی می‌شود و از او برای پول‌شویی رشوه‌هایش استفاده می‌کند.
حاجی جعفری افزود: «رستگاری در شاوشنگ» در دل داستانی درام سعی می کند این پیام را به بیننده و حاکمان القا کند تا زمانی که سیستم های متصل بانکی و اطلاعاتی وجود نداشته باشد می توان هر نوع کلاهبرداری انجام داد.
تهیه کننده مجموعه مستند «سینما حکمرانی» تاکید کرد: امروزه کشورهای دارای اقتصادهای پیشرفته سیستم های اطلاعاتی شان را به هم متصل کرده اند به این معنا که، دولت می تواند با کد ملی فرد به همه حساب های مالی و اطلاعاتی وی دست پیدا کند و در نتیجه ایجاد شفافیت در سیستم مالی امکان کلاهبرداری های کلان به حداقل رسیده است. بنابراین کشور ما هم می تواند مانند کشورهای پیشرفته، این مسیر را طی کند تا از بسیاری از کلاهبرداری ها و اختلاس ها که به راحتی و بعضا در سطوح بالا اتفاق می افتد، جلوگیری کند.
بینندگان شبکه یک سیما می توانند امشب ساعت ۲۰: ۱۹ دقیقه بیننده سومین قسمت از مجموعه مستند «سینما حکمرانی» باشند.
مجموعه مستند «سینما حکمرانی» با موضوع بررسی رویکرد فیلم های جهان به اقتصاد و سیاست از شبکه یک پخش می شود.
مجموعه مستند «سینما حکمرانی» که در ۱۰ قسمت تهیه شده است، هر بار با پخش بخش هایی از یک فیلم سینمایی، پیام های مهم آن را به مخاطب و سیاستمداران، یادآوری می کند. پیام هایی که حاوی راهکارهایی در حد کلان برای حل مشکلات اقتصادی و سیاسی کشور مورد نظر است. اهمیت شفافیت اطلاعات مالی و سیستم های متصل بانکی و مالی؛ بی نتیجه بودن مذاکره با برخی کشورها و سنگینی جرم فرار مالیاتی از جمله موضوعاتی است که فیلم های معرفی شده، سعی در طرح آنها دارند.
فیلم های سینمایی تاریک ترین ساعت به کارگردانی جو رایت، تسخیرناپذیران به کارگردانی برایان دیپالما و رستگاری در شاوشن به کارگردانی، فرانک دارابونت از جمله فیلم هایی است که بخش هایی از آن در «سینما حکمرانی» بررسی می شود.
این مجموعه کاری از گروه جهش تولید است که اولین فصل آن در ۱۰ قسمت تهیه و پخش آن از ۷ آبان ماه آغاز شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج