جاباما
۱۰۵۷۴۲۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

واکنش شهرخودرو به انتقال فرجی به پرسپولیس

باشگاه شهرخودرو نسبت به انتقال مدافع خود به پرسپولیس واکنش نشان داد و عنوان کرد که فرشاد فرجی به هیچ‌وجه قابل فروش نیست.

روزنامه خراسان: باشگاه شهرخودرو نسبت به انتقال مدافع خود به پرسپولیس واکنش نشان داد و عنوان کرد که فرشاد فرجی به هیچ‌وجه قابل فروش نیست. با جدایی شجاع خلیل‌زاده از پرسپولیس یحیی گل‌محمدی، سرمربی سرخ‌پوشان به دنبال آن بود تا شاگرد سابق خود فرشاد فرجی در فصل گذشته را به عنوان جانشین خلیل‌زاده به خدمت بگیرد.

در این باره خبرهایی منتشر شد مبنی بر آنکه باشگاه شهرخودرو برای صدور رضایت‌نامه فرجی از سرخ‌پوشان پایتخت مبلغ ۳میلیارد تومان درخواست کرده است. پیگیری‌ها نشان داد که این درخواست کذب است و باشگاه شهرخودرو و مهدی رحمتی، سرمربی این تیم با توجه به جدایی محمدحسین مرادمند از این تیم به هیچ قیمتی حاضر به از دست دادن فرشاد فرجی دیگر مدافع خود نیستند.

همچنین فرجی با توجه به مشکلات به وجود آمده در صدور کارت بازی خود در بازی نخست این تیم در لیگ بیستم مقابل ماشین‌سازی نتوانست به میدان برود. مهدی رحمتی، سرمربی شهرخودرو نیز در کنفرانس خبری خود اعلام کرد که هیچ بازیکنی از جمع ما جدا نخواهد شد تا بدین ترتیب حضور فرجی در پرسپولیس منتفی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج