۱۰۵۷۹۶۱
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

یحیی بله گفت، اما قرارداد انصاری مشروط است

پزشک پرسپولیس: محمد از ماه بعدی می‌تواند بازی کند!

روزنامه فرهیختگان: پزشک پرسپولیس: محمد از ماه بعدی می‌تواند بازی کند!

تیم پرسپولیس در روزهایی که ملی‌پوشان خود را در اختیار ندارد، خیلی بی‌سروصدا و بدون توجه به تمام کاستی‌های موجود تمرینات آماده‌سازی خود را پیگیری می‌کند تا شاید با نتیجه گرفتن برابر صنعت نفت آبادان در هفته دوم لیگ بیستم بتواند از زیرفشاری که به‌دلیل عدم ارائه فوتبال جذاب دربرابر سایپا بر این تیم وارد می‌شود، خود را خلاص کند.

اقدامات پشت‌پرده‌ سرخ‌ها برای اینکه بتوانند با اضافه کردن چند یار جدید نقاط ضعف خود را پوشش بدهند و با تیمی کامل دربرابر رقبای داخلی خود به‌میدان بروند، ادامه دارد اما هنوز اخبار جدیدی در این خصوص به‌صورت رسمی به‌بیرون درز نکرده و همچنان گمانه‌زنی رسانه‌ها برای تکمیل لیست یحیی ادامه دارد. به‌نظر می‌آید در دسترس نبودن گزینه‌های کارآمد و به بن‌بست رسیدن مذاکرات با چهره‌های شاخص درطول روزهای گذشته باعث شده که یحیی در برنامه‌های خود برای تقویت پرسپولیس تغییراتی ایجاد کند و به‌نوعی لیست خود را کمی واقعی‌تر و با نفراتی که در دسترس قرار دارد، ببندد.

آرتا گزینه جدید باشگاه برای یحیی

گل محمدی بعد از جدایی شجاع خلیل‌زاده که یکی از ارکان اصلی دفاع پرسپولیس به‌حساب می‌آمد، تلاش بسیاری کرد تا بتواند با یک گزینه مناسب جای خالی این مدافع را در تیمش پر کند. به‌همین منظور او در ابتدا روی ایمان سلیمی که از تراکتور جدا شده بود تا در اروپا کار خود را دنبال کند، رفت بلکه با حضور این بازیکن در یک تیم اروپایی و انتقال قرضی‌اش به پرسپولیس، لیست لیگ برتری سرخ‌ها نیز با مشکل مواجه نشود.

اما چند روز قبل نوشتیم که حضور سلیمی در پرسپولیس به‌دلیل پیچیدگی‌هایی که انتقال این بازیکن دارد به بن‌بست رسیده است و یحیی برای پر کردن این جای خالی دفاع وسط تیمش باید دنبال گزینه‌های دیگری برود.

در این خصوص از پرسپولیس خبر می‌رسد آنها با یک گزینه جدید مواجه شده‌اند که شرایط حضورش درجمع سرخ‌ها هم تقریبا مهیاست و او می‌تواند درصورت چراغ سبز کادر فنی حضورش را درجمع شاگردان یحیی نهایی کند. علیرضا آرتا، مدافع فصل گذشته تیم گل‌گهر سیرجان ظاهرا چند روزی است که تصمیم به جدایی از این تیم گرفته و به‌نظر می‌آید دلیل اصلی‌اش برای این جدایی، اختلافات سلیقه‌ای است که با امیر قلعه‌نویی پیدا کرده است. بعد از بیرون آمدن این خبر مدیران باشگاه پرسپولیس گفت‌وگوی مقدماتی را با این بازیکن انجام دادند و ظاهرا با چراغ سبز این مدافع نیز مواجه شده‌اند اما هنوز یحیی گل‌محمدی پاسخی به این پیشنهاد باشگاه نداده و درحال بررسی شرایط آرتا در فصل گذشته است تا درصورت تایید مراحل عقد قرارداد با او آغاز شود.

پیشنهاد گل‌گهر مدافع سابق استقلال را هوایی کرد

بعد از فسخ توافقی شاهین طاهرخانی با استقلال بسیاری از رسانه‌ها بر این باور بودند که او قطعا راهی پرسپولیس می‌شود و حتی خود این بازیکن هم در گفت‌وگویی که با «فرهیختگان» داشت، اعلام کرد که ظرف دو روز تصمیمش را برای انتخاب تیم فصل آینده می‌گیرد. اما حالا با گذشت چند روز از زمانی که این مدافع اعلام کرده بود، هنوز خبری درخصوص توافق نهایی او با تیم جدیدش شنیده نمی‌شود و به‌نظر می‌آید او همچنان برای انتخاب بعدی‌اش مردد است.

در این خصوص شنیده می‌شود گل‌گهر سیرجان بعد از اینکه قلعه‌نویی نام آرتا را در لیست خروجی‌اش قرار داد، پیشنهادی را به طاهرخانی ارائه کرده که از لحاظ مالی بسیار قابل تامل بوده و باعث شده این مدافع در انتخاب تیم بعدی‌اش دچار شک‌وتردید شود.

ظاهرا مبلغی که سیرجانی‌ها به طاهرخانی پیشنهاد داده‌اند به‌مراتب بالاتر از پولی است که سرخ‌ها قصد داشتند به این مدافع جوان سابق استقلال بپردازند و جالب‌تر اینکه پرسپولیسی‌ها قصد هم ندارند که سر کیسه را شل‌تر کنند و تنها نام پرسپولیس و هواداران پرشمارش باعث شده که شاهین طاهرخانی برای حضور در سیرجان دودل شود.

اما چیزی که مشخص است این است که اگر طاهرخانی به پیشنهاد قلعه‌نویی پاسخ مثبت بدهد، آن زمان باید احتمال پرسپولیسی شدن آرتا را بیشتر از هر زمانی دانست.

قاسمی‌نژاد نشود از مهاجم خبری نیست

یحیی گل‌محمدی خیلی دوست داشت که در شرایط محرومیت عیسی آل‌کثیر و کمبود بازیکن در این پست، بتواند یک مهاجم باتجربه و گلزن را به تیم خود اضافه کند و در این بین گزینه‌هایی هم داشت که می‌توان به رضا قوچان‌نژاد، شهاب زاهدی، پیمان بابایی و امین قاسمی‌نژاد اشاره کرد. با منتفی شدن یکی‌یکی این گزینه‌ها امیدهای یحیی برای جایگزینی یک مهاجم باتجربه و ششدانگ بر باد رفت و تیر آخر آنها هم پیشنهاد دوباره به شهاب زاهدی بود که هزینه دریافت رضایتنامه این بازیکن که حدود ۵۰۰ هزار دلار بود، سرخ‌ها را به‌عقب راند.

محتمل‌ترین گزینه فعلی امین قاسمی‌نژاد مهاجم شهرخودرو است اما جذب او هم بار مالی زیادی دارد. اگر توافقی صورت نگیرد، یحیی قید جذب مهاجم را می‌زند. او با توجه به اینکه بین گزینه‌های موجود بازیکنان شاخصی نیستند، به این نتیجه رسیده که از امیری، آرمان رمضانی، مهدی عبدی و آریا برزگر جوان در این پست استفاده کند تا پایان محرومیت عیسی آل‌کثیر سر برسد و او بتواند بار دیگر به ترکیب سرخ‌ها اضافه شود. ظاهرا یحیی به دستیارانش هم گفته که در این شرایط حساس جذب مدافع برای تیمش واجب‌تر از مهاجم است و قصد دارد از میان گزینه‌های موجود یک نفر را به جمع تیم اضافه کند.

به این ترتیب لیست پرسپولیس یحیی با جذب یک بازیکن دیگر بسته می‌شود و سرخ‌ها باید امیدوار باشند که این نفرات موجود بتوانند تا هفته پانزدهم لیگ برتر عملکرد خوبی را از خود به‌نمایش بگذارند.

انصاری برمی‌گردد اگر توافق مالی شود

درمیان خبرهای عجیب‌وغریبی که به‌گوش می‌رسد این‌بار اتفاقی در پرسپولیس رخ داد و خبر رسید که محمد انصاری بعد از جلب رضایت یحیی گل‌محمدی، قصد دارد یک فصل دیگر را هم با پیراهن سرخ سپری کند.

عدم توانایی جذب بازیکن طراز اول توسط پرسپولیسی‌ها آنها را به‌جایی رساند که به‌جای پرداخت هزینه‌های سنگین برای جذب بازیکنان درجه ۲ و همچنین تحمل ریسک بالای حقوقی برخی از این انتقال‌ها، سراغ مدافع بااخلاق و بی‌حاشیه فصل قبل خود بروند و امیدوار باشند که او بازگشتی باشکوه به میادین داشته باشد و مجددا به‌همان محمد انصاری چند فصل پیش تبدیل شود. انصاری با توجه به اینکه با باشگاه پرسپولیس قرارداد مشروط داشته است و در قراردادش آمده بود که برای ادامه همکاری باید با باشگاه بر سر مسائل مالی به توافق برسد، حالا تنها بحثش انعقاد قرارداد جدید است که شنیده می‌شود در روز شنبه یا یکشنبه هفته آینده با حضور در باشگاه این اتفاق هم رخ می‌دهد تا او کار خود را با پرسپولیس از سر بگیرد.

همچنین انصاری فصل قبل با پرسپولیسی‌ها قراردادی۳.۵ میلیاردی داشته که گفته می‌شود مدیران سرخ تلاش می‌کنند این مبلغ را برای فصل جدید پایین بیاورند.

حقیقت: از اول هم گفته بودم که انصاری آذرماه برمی‌گردد

برای اطلاع از شرایط جسمانی محمد انصاری و اینکه او از چه زمانی می‌تواند به میادین برگردد و پرسپولیس را همراهی کند با حقیقت، پزشک سرخ‌ها تماس گرفتیم. او در این خصوص به «فرهیختگان» گفت: «انصاری این روزها به‌صورت روزانه تمرینات فیزیوتراپی خود را دنبال می‌کند و همه‌چیز طبق برنامه‌ای که برایش مشخص کرده‌ایم، پیش می‌رود و امیدواریم که او با ادامه همین روند، در زمان پیش‌بینی‌شده به‌میادین برگردد. از همان اول هم که انصاری پای خود را به‌تیغ جراحان سپرد گفته بودم که حدود زمانی بازگشت انصاری به میادین آذرماه خواهد بود و حالا هم روی حرفی که زده‌ام، هستم و فکر می‌کنم که او از ماه آینده بتواند با نظر کادر فنی به تیم اضافه شود.»

پزشک پرسپولیس درخصوص اینکه چون این بازیکن برای دومین‌بار از ناحیه رباط صلیبی دچار آسیب شده است، خطری او را تهدید نمی‌کند، افزود: «هیچ‌اشکالی در این موضوع وجود ندارد و از نظر من و پزشکان معالج این بازیکن هم خطری او را تهدید نمی‌کند. با توجه به اینکه جراحی پای او به‌نحو احسن انجام شده و کارهای بازتوانی درحد حرفه‌ای صورت گرفته و در کل مراحل درمان به‌صورت کامل صورت گرفته است، او می‌تواند با خیال راحت فوتبال خود را ادامه بدهد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ۶تایی کیسه فساد اس دق لال

      بابا مسعود کیسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج