جاباما
۱۰۵۸۱۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

حسین شریعتمداری: پرچم ما باید بالا باشد

حسین شریعتمداری گفت: دشمن در کار خود بسیار منسجم است پس ما هم باید منسجم باشیم. دشمن می‌خواهد ما متوجه نشویم در کدام قله ایستاده‌ایم و به دنبال این است که پرچم ما را پایین بیاورد در حالی که پرچم ما باید بالا باشد.

خبرگزاری ایسنا: مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه رفتار عمومی برخواسته از افکار عمومی است، اظهار کرد: اگر بتوان افکار عمومی را مدیریت کرد، می‌توان رفتار عمومی را نیز مدیریت کرد و اگر این اصل وجود نداشت رسانه‌ هم بی‌معنا بود.

حسین شریعتمداری در مراسم افتتاحیه دانشکده خبر خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه امروز در فرمول قدرت توان نظامی صدر نشین نیست، اظهار کرد: امروزه توپخانه‌ها جای خود را به رسانه‌ها داده‌اند و اکنون دیگر تاکتیک قایق‌های توپ‌دار مدت‌ها که از کار افتاده است.

این فعال رسانه‌ای همچنین گفت: در این تاکتیک دشمن ابتدا از ماشین جنگی خود استفاده می‌کند و سرزمینی را اشغال می‌کند. دو عنصر اصلی در این تاکتیک ماشین جنگی و پذیرش مردمی سرزمین‌های اشغال شده است. دشمن امروز ماشین جنگی دارد ولی امام خمینی(ره) این فرمول را تغییر داد زیرا اشغال سرزمین‌ها پس از انقلاب اسلامی هیچگاه دوام نداشت. به طور مثال اسرائیل در لبنان، شوروی در افغانستان و آمریکا هم در عراق نتوانستند خیلی دوام بیاورند زیرا افکار عمومی دیگر اشغال را نمی‌ذپرد و این تغییر افکار عمومی نتیجه تلاش‌های امام (ره) بود.

شریعمتداری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کشور ما پیام دارد ولی رسانه ندارد، خاطر نشان کرد: دشمن در کار خود بسیار منسجم است پس ما هم باید منسجم باشیم. دشمن می‌خواهد ما متوجه نشویم در کدام قله ایستاده‌ایم و به دنبال این است که پرچم ما را پایین بیاورد در حالی که پرچم ما باید بالا باشد. ما بسیار زیادیم ولی دشمن سعی می‌کند ما را کم جلوه دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج