۱۰۵۸۱۶۷
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

استقلال باید مبلغ رضایت‌‎نامه فکری را بپردازد

مدیر تیم فوتبال نساجی در گفتگویی اعلام کرد که باشگاه استقلال باید مبلغ رضایت نامه فکری را بپردازد.

ورزش سه: مدیر تیم فوتبال نساجی در گفتگویی اعلام کرد که باشگاه استقلال باید مبلغ رضایت نامه فکری را بپردازد.

ایزد سیف الله پور مدیر تیم فوتبال نساجی پس از حضور در ساختمان سازمان لیگ، در مورد وضعیت نساجی و امکان تعطیلی لیگ گفت: ما پیگیر همین قضیه بودیم و فکر نمی کنم لیگ تعطیل شود چرا که امروز نیز اعلام شد تعطیلی در کل کشور اعمال نخواهد شد. به همین علت ما روز سه شنبه راهی قائمشهر می شویم تا برای دیدار با تراکتور آماده شویم.

وی ادامه داد: تغییراتی در چمن ورزشگاه شهید وطنی داده شده است و هنوز آنجا کاملا آماده نیست و ما هم به نوعی مهمان محسوب می شویم. دو جلسه تمرین می کنیم تا برای دیدار پنج شنبه مقابل تراکتور آماده شویم.

سیف الله پور در ادامه گفت: یک دیدار دوستانه در مقابل تیم پیکان انجام دادیم که بازی خوبی بود. ان شالله این روند موفقیت تیم و ۱۱ هفته شکست ناپذیری تیم ادامه پیدا کند.

مدیر تیم فوتبال نساجی در مورد مشکل محمود فکری با این باشگاه گفت: مشکل ایشان حل شده و در اختیار بخش حقوق باشگاه نساجی است و کمیته تعیین وضعیت خبرهایی را منتشر کرد. ما اکنون منتظر باشگاه استقلال برای روشن شدن وضعیت محمود فکری هستیم.

وی در مورد نوع ادعای خود از باشگاه استقلال گفت: ما با استقلال دعوایی نداریم. آقای فکری برای نساجی زحمت کشیده است و از طرفی باشگاه نساجی برای آقای فکری خوب بوده است. اکنون بحث حقوقی مطرح است ولی تا جایی که من در جریان هستم، باشگاه نساجی به دنبال احقاق حق خودش است. بندی در قرارداد آقای فکری است که استقلال باید مبلغی را برای دریافت رضایت نامه به نساجی پرداخت کند که این کار را انجام نداده است.

سیف الله پور در مورد راهکاری برای جمع کردن این پرونده و به وجود نیامدن مشکلی برای دو طرف توضیح داد: برای باشگاه نساجی که قطعا مشکلی پیش نمی آید. با توجه به اینکه استقلال یک مربی کاربلد را گرفته، حق باشگاه نساجی را پرداخت کند.

مدیر نساجی درباره وضعیت حنیف عمران زاده و شرایط او نیز گفت: شرایط عمران زاده نیز مانند محمود فکری است و باید ببینیم نظر کمیته تعیین وضعیت در مورد آقای عمران زاده چه خواهد بود.

سیف الله پور درباره اضافه شدن فردی به کادرفنی نساجی گفت: تا به امروز که من با آقای فاضلی در ارتباط بودم، چیزی در این خصوص به من نگفتند ولی هر آنچه که آقای فاضلی برای موفقیت نساجی بخواهد، قطعا انجام می دهیم. از کار ایشان راضی هستیم. ایشان هر روز به صورت جدی کارشان را انجام می دهند و کادرفنی با انگیزه ای در اختیار دارد. امیدوارم مربیان جوان جواب اعتماد مدیران را بدهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • perspolis el grande

      نادری مگه مرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج