۱۰۵۸۳۳۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

قاسمی‌جو:

کرونا برای کُشتی تهران برکت بود

مربی کشتی تهران گفت: هیئت تهران با هر کسی که کاربلد است، مشکل دارد و با آدم‌هایی که منفعل هستند، میانه‌اش خوب است.

خبرگزاری تسنیم: مهدی قاسمی‌جو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درخصوص موفقیت کشتی‌گیران تهران در مسابقات انتخابی تیم ملی اظهار داشت: در مدتی که هیئت کشتی تهران تعطیل بود و فعالیتی نداشت، کشتی‌گیران استان بهترین نتیجه را در انتخابی تیم ملی گرفتند و درواقع کرونا برای کشتی تهران، برکت داشت. این هیئت با هر کسی که کاربلد است، مشکل دارد و با آدم هایی که منفعل هستند، میانه‌اش خوب است. کاش هیئت همیشه تعطیل باشد تا تهران همین‌گونه نتیجه بگیرد.

مربی کشتی‌گیرانی چون یونس امامی دارنده مدال برنز بزرگسالان جهان، فرهاد نوری نایب قهرمان امیدهای آسیا، مهدی شیرازی قهرمان جوانان آسیا، سامان رحمانی، مرحوم ارسلان دارابی، پدرام جمشیدی و ... ادامه داد: امیدوارم که مسئولان بالاتر از کشتی و ورزش در استان تهران به این نتیجه برسند. کسی از جای دیگر نمی‌تواند برای تهران کاری کند، مازندرانی‌ها هیچ وقت نمی‌گذازند یک غیرمازندرانی رئیس هیئت کشتی‌شان بشود و یا مشهدی‌ها اجازه این کار را نمی‌دهند اما ما در تهران چند بار اجازه این اتفاق را داده‌ایم.

وی در مورد وضعیت یونس امامی برای ادامه کار در وزن المپیکی ۷۴ کیلوگرم تصریح کرد: او برای وزن ۷۰ کیلوگرم با استقلال قرارداد بسته، وزنش پایین است. بین ۷۲-۷۳ کیلوگرم، اگر در جام جهانی هم شرکت کنیم در ۷۰ کیلوگرم از او استفاده خواهد شد اما بعد از آن به ۷۴ کیلوگرم فکر می‌کند. وزنش هم قطعا در اردوی تیم ملی بالا می‌رود. او همیشه در اردو بهتر وزن می‌گیرد تا در تمرینات باشگاه و خانه.

این مربی کشتی تهران با اشاره به وضعیت مهدی شیرازی نیز افزود: ما در ۶۱ کیلوگرم اعتراض داشتیم که باید مهدی شیرازی هم در انتخابی تیم ملی شرکت کند اما چون مجید داستان در باشگاه خودشان تمرین می‌کرد، اجازه ورود به شیرازی ندادند.

وی با تاکید بر اینکه مربیان سازنده در این ماه‌ها هیچ درآمدی نداشته اند، خاطرنشان کرد: ما در این ۹ ماه تعطیلی یک روز هم شاگردانمان را رها نکردیم، برای آنکه از تمرین دور نمانند، از کوچه باغ‌ها تا سالن تمرین در کنارشان بودیم، هر جا می‌شد تشک پهن کرده تمرین کردیم. قبلا که به خاطر کرونا باشگاه ها تعطیل نبود، از حق ثبت نام‌ها آب باریکه‌ای داشتیم اما حالا مدت‌هاست سالن‌ها تعطیلند، ما هم مثل همیشه از سفره لیگ بی نصیبیم. لیگ کشتی همیشه به افراد محدودی بسنده می‌کند و فقط آنها از لیگ منافع می‌برند. ترکیب تیم‌های روی سکو رفته فصل گذشته را نگاه می‌کردم در بین هر سه تیم برتر کشتی گیر داشتم اما من از تلویزیون کشتی‌ها را تماشا کرده بودم.

قاسمی‌جو در پایان گفت: کسانی که حتی یک سوت مربیگری هم در باشگاه نزده‌اند از لیگ سود می‌برند اما برای ما وقتی باشگاه باز نیست و شهریه‌ای نمی‌دهند، هیچ درآمدی هم نیست، شغل‌مان هم مربیگری است. تازه وقتی حقوقی هم از تربیت بدنی داده می‌شود، چند ماه عقب افتاده داریم و حقوق‌ها مثلا علی‌الحساب ۶۰۰ هزار تومان است. این وضعیت همه مربیان سازنده است. رسول دهقان‌نژاد، مربی حسن رحیمی هم همین وضعیت را دارد، اکثرا تمام وقت در خدمت کشتی هستند اما از همه بیشتر ضرر کرده‌اند. مربی‌ای در همین ایام کرونا که باشگاه‌ها تعطیل بود، ماشینش را فروخت که ایام را بگذراند و حالا پول ماشین هم تمام شده و باشگاه‌ها هم هنوز باز نشده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج