۱۰۵۸۳۸۸
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

آغاز بازی کاوه خداشناس در نقش «شهید شهریاری»

کارگردان سریال «شهید شهریاری» گفت: «کاوه خداشناس» در نقش «شهید شهریاری» در این سریال در لوکیشن «دانشگاه شهید بهشتی» مقابل دوربین رفت.

خبرگزاری فارس: کارگردان سریال «شهید شهریاری» گفت: «کاوه خداشناس» در نقش «شهید شهریاری» در این سریال در لوکیشن «دانشگاه شهید بهشتی» مقابل دوربین رفت.
آغاز بازی کاوه خداشناس در نقش «شهید شهریاری»
«حسین تبریزی» کارگردان سریال «شهید شهریاری» در گفت و گو با ما گفت: به تازگی تصویربرداری فاز نخست در شهرک سینمایی غزالی به پایان رسیده است و به دانشگاه شهید بهشتی آمدیم تا بخش های مربوط به این لوکیشن را مقابل دوربین ببریم.
وی ادامه داد: در این لوکیشن «کاوه خداشناس» در نقش «شهید شهریاری» مقابل دوربین رفته است و بازی او در این سریال آغاز شده است.
نقش شهید شهریاری در این سریال در ۵ برهه به تصویر کشیده می شود و به همین خاطر ۵ بازیگر مختلف در قالب این نقش قرار گرفته اند. سن ۵، ۸، ۱۳، ۱۸ و ۲۳ سالگی تا ۴۶ سالگی هر کدام بازیگران مجزایی دارند. فرحان فرحناک بازیگر این نقش از سن ۱۸ تا ۲۳ است و کاوه خداشناس بعد از ۲۳ سالگی را ایفا می کند، همچنین بازیگران کودک و خردسال و نوجوان نیز از بومی های چهار محال و بختیاری و قم و تهران انتخاب شده اند.
آغاز بازی کاوه خداشناس در نقش «شهید شهریاری»
بنا بر این گزارش، این سریال در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای بروی آنتن خواهد رفت و داستان آن از صبح روز ترور شهید شهریاری آغاز شده و به گذشته برمی گردد و ۴۶ سال زندگی او را روایت می کند.
شهید دکتر مجید شهریاری، استاد دانشگاه شهید بهشتی و از دانشمندان هسته‌ای ایران بود که در سال ۱۳۴۵ در زنجان متولد شد و در هشتم آذر ۱۳۸۹ توسط رژیم صهیونیستی و با همکاری اطلاعاتی منافقین در یک عملیات تروریستی به شهادت رسید.
مهران رجبی، زهرا سعیدی، میرطاهر مظلومی، اتابک نادری، سیروس همتی، حسن اسدی و بازیگران بومی زنجان در این سریال به ایفای نقش پرداختند.
آغاز بازی کاوه خداشناس در نقش «شهید شهریاری»
در این سریال اردشیر رستمی پدر شهید شهریاری، شهرام عبدلی دایی شهید، سیروس همتی برادر شهید و مهران رجبی در نقش مش باقر پدربزرگ شهید شهریاری را بازی می کنند.
حسین تبریزی کارگردانی این سریال را به عهده دارد. نویسنده حسن عطارها و فاطمه حیدری است و با مشارکت سازمان انرژی اتمی و استانداری زنجان تولید می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج