۱۰۵۸۴۲۰
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

مریم سلطانی: ۵ سال از بازیگری دور بودم

مریم سلطانی که پس از ۵ سال دوری از عرصه بازیگری با ۲ مجموعه «۸۷ متر» و با «خانمان» به تلویزیون بازگشته است، درباره علت دوری از کار و حضور در ۲ سریال توضیحاتی را ارایه داد.

خبرگزاری صبا: مریم سلطانی که پس از ۵ سال دوری از عرصه بازیگری با ۲ مجموعه «۸۷ متر» و با «خانمان» به تلویزیون بازگشته است، درباره علت دوری از کار و حضور در ۲ سریال توضیحاتی را ارایه داد.
مریم سلطانی: ۵ سال از بازیگری دور بودم
مریم سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون از سال ۷۹ وارد عرصه بازیگری شد و در آثاری از جمله فیلم‌های «زن‌ها فرشته‌اند»، «آقای هفت رنگ»، «قلاده‌های طلا» و سریال‌های «روزگار غریب»، «بی‌گناهان»، «سه در چهار» و….حضور داشته است.
وی از سال ۹۳ دیگر در عرصه بازیگری فعالیت نداشته است تا اینکه سال گذشته پیشنهاد بازی در مجموعه «۸۷ متر» به کارگردانی کیانوش عیاری را پذیرفت و هم‌اکنون نیز مشغول بازی در سریال «باخانمان» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد است.
مریم سلطانی در گفتگو با ما درباره علت ۵ سال دوری از عرصه بازیگری اظهار کرد: آخرین حضور من در تلویزیون سریال «دولت مخفی» به تهیه کنندگی علیرضا جلالی و حمید آخوندی بود. من با این سریال ۱۱ ماه قرارداد و توقع داشتم همانگونه که به عنوان یک بازیگر به کار متعهد هستم تهیه‌کنندگان نیز متعهد باشند اما متاسفانه پول من را به راحتی ندادند و آن زمان بود که تصمیم گرفتم به دلیل احترامی که به من گذاشته نشد، از کار فاصله بگیرم و شغل دیگری نیز داشته باشم.
وی ادامه داد: در حال حاضر هم بسیار خوشحال هستم که کار دیگری را در کنار بازیگری دارم و در این مدت که در عرصه بازیگر حضور نداشتم خیلی هم دلتنگ آن نشده بودم. در حال حاضر نیز هر کاری را نمی‌پذیرم اما اگر نقش خوبی به من پیشنهاد شود، کار می‌کنم.
بازیگر «روزگار قریب» درباره همکاری مجدد خود با کیانوش عیاری در سریال «۸۷ متر» بیان کرد: من در سریال «روزگار قریب» نیز با ایشان همکاری داشتم و زمانی که شبنم عرفی‌نژاد مدیر تولید و برنامه ریز مجموعه پیشنهاد بازی در «۸۷ متر» را به من داد، پذیرفتم. درباره این سریال باید بگویم «۸۷ متر» هم مانند دیگر کارهای کیانوش عیاری مجموعه خوبی است که مخاطبان از آن استقبال خواهند کرد.
سلطانی با اشاره به اینکه در سریال «با‌خانمان» نیز حضور دارد، گفت: من تا پیش از این با برزو نیک‌نژاد کار نکرده بودم و زینب تقوایی تهیه‌کننده مجموعه باعث شد به این گروه بپیوندم و همچنان نقش آفرینی من در این مجموعه ادامه دارد.
وی درباره مجموعه «باخانمان» و زمان پخش آن اظهار کرد: نقش متفاوتی را پیش از آنچه تاکنون بازی کرده‌ام، در این مجموعه ایفا می‌کنم. «باخانمان» سریال قشنگی است که امیدوارم مردم نیز آن را دوست داشته باشند. درباره زمان پخش این مجموعه نیز باید بگویم که در فصل زمستان و یا عید ۱۴۰۰ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.
سلطانی در پایان با اشاره به اینکه همچنان دوست دارد گزیده کار باشد، گفت: از آنجاکه هم در سریال طنز و هم در مجموعه درام حضور داشته‌ام، باز هم علاقه‌مندم در هر دو ژانر اما به صورت گزیده کار کنم.
مجموعه تلویزیونی «باخانمان» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد، نویسندگی امیر برادران و تهیه کنندگی زینب تقوایی، شنبه ۱۸ مرداد تصویربرداری خود را در شمال تهران آغاز کرد و خود را برای پخش از شبکه سه سیما آماده می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوب که دور بودی وگرنه بخاطردریافت پول باد آورده تاحالا فرار یا محترمانه بگم مهاجرت کرده بودی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج